"Dede mi diyecek ?" (2.bölüm)

1K 47 4
                                    


Selamunaleyküm gençler. Nasılsınız ? Bu ara pek vaktim yok. Elimden geldiğince bölümleri yayınlamaya çalışacağım. Belli bir okuyucu kitlem var. Çok teşekkür ederim. Îyi okumalar. =*

-/-/-/-/-/-/-/

"Okul nasıl gidiyor Duru?"
Başımı yemeğimden kaldırıp Eslem cadısına baktım. Ona ne ? Notlarım gayet iyi. Özel okulda olmama rağmen notlarım çoğu öğrenci gibi şişirme değildi. Kendimi derslere adamıştım.

"Gayet iyi." Çatalımı kenara bırakıp "sizin yaşınıza göre geç olan hamileliğiniz nasıl ?" Diyip arkama yaslanmışken babam mosmor oldu. Cem beyin acil işi çıktığı için ben bu ağır ergen liseli çiftler başbaşa kalmıştım.

Oysa ki Cem giderken ona öyle bir bakmıştım ki. Sanki o kopya yazdığım sıra babamda hoca ve beni o sıradan ayırıyor gibiydi.

"Yaşım ve hamileliğim arasında bi çelişki göremiyorum." dedi. Evet evet kesinlikle hamilelik hormonları. Aslında bu Eslem cadısı menopoza girmedi mi daha ? Duyanda 23-24 yaşında sanacak 40 yaşındasın sen.

"Eslem teyze 40 yaşındasını. Çocuğunuz size nine mi diyecek ?"

"Sensin teyze!" Hopaa bu gün üç oldu.

Elini burnuma götürdüğüne içimden bir küfür edip 'sıçtık' diye mırıldandım.

"Duru ayıp olmuyor mu ?" Diyen babama ters bir bakış atıp "kusura bakmada 'bu adam baban mı ?' dediklerinde cevap verirsin." dedim.

Bu yaşta ne çocuğu Allah aşkına. Evlensem çocuğum olucak yaştayım. Ama babamlar daha ergenlikten bile çıkamamış liseli gibiler.

"Bize sorucaklar. Biz cevap veririz." diyen ergen kim ? Tabi ki Kenan KARACA.  Birde kalkıp bana atar yapıyor.

Çalışanın getirdiği tatlıyı çatallerken bu gecenin en güzel ve tek güzel şeyi olarak bu tatlıyı düşündüm.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Yatağa kendimi atıp gözlerimi kapattım. Şöyle üç beş gün uyuyasım var ama malesef ki yarın nalet bir okulum var. Ve bu benim son senem. Babamdan yardım almadan özel üniversiteye gitmeden okumak istiyorum. Bu yüzden baya çalışıyorum ama farkına vardım ki sadece kafamı dağıtmak için yapıyorum.

Götümün altında titreyen şeyi elime alıp kim olduğuna bakmadan açtım. 

Gecenin bi yarısı kim arıyacak diyeceğim ama ? Tabikide sığırların kralı "CEM"

"Hıh" diyip kulağıma dayadığımda yani telefonu dayadığımda "kapıyı açsana." dedi.
Ya ben uyuyacaktım. Ne güzel.

Gecenin 21.43'ünde bende ne işi var ?!

Çenen kopsun Cem Çınar -.-

-/-/-/-/-/-/-/-

Hadi yıldızların rengini değiştirip fikir verelim beceriksize 😂 kocaman öptüm yeni bölüm en yakın zamanda sizinle =*

SOL YANIM 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin