Ty mrcho! Vykřikl chlápek, přivázaný k židli, když vyplivl krev z pusy a asi jsem ho připravila o pár předních zubů! Jsme v mučírně a kolem mě je pár mých bodigárdů v oblecích a sledují můj přístup...
Owm??? Opravdu? Křikla jsem a pak se k němu přiblížila.... Víš říkali mi i hůř a tohle je jen začátek...
Jak dlouho jsme tady?
Asi půl hodiny! Řekl můj Kámoš, když vešel do mučírny! Emeth
Tak vidíš já mám času dost a jestli chceš být ''gentlamen" tak mi to povíš co chci .... Víš není slušný nechat dámu čekat!
Já ti nic neřeknou! Nikdy!
Nikdy? Když nikdy tak nikdy .... A jak se má tvá dcera? A manželka? Jak se mají ... Jo snad dobře když si myslí, že jsi na obchodní cestě, ale co se stane až jim poštou přijde tvá hlava? Nebo tvoje prsty?
Ty se jich ani nedotkneš!
Jo to máš pravdu.... Já bych si zničila nehty, ale mám na to lidi tak se boj a jestli se chceš vrátit domů.... Tak mi povíš vše co chci vědět a já se pak rozhodnu...
Ne! Prosím !
Tak mi do prdele řekni, kde jsou ty prachy a co si řekl poldům? Chytla jsem ho pod krkem a měla sto chutí ho uškrtit! Naštěstí mě Emeth zastavil a já za to byla fakt vděčná!
Dobře! Policajtům jsem nic neřekl, prachy jsou zakopaný za městem na stanovišti!
Vrazila jsem mu facku...A kdo to sakra zjistili? Jak zjistili, kde je sídlo? Kde se schází mafie?
Já nevím!
Nevíš? Já ti prostě nevěřím!
Jenže já nelžu!
Jak ti mám věřit?
Ten den co na stanici přišly ty papíry jsem byl doma. Ale našli se na ty obálce otisky.
Čí otisky?
Tvého otce?
To jsou kecy!
Proč by udal vlastní lidi?
Protože zjistil, že to jsou špehové!
Jak?
Má na to lidi!
Fajn, ale co se jim stalo a proč jsem dostala teda já za úkol tebe!
Protože on v tom je taky zapletenej! Vložil se do toho Emeth...
Aha? Takže ty v tom taky máš zásluhy!
Ne, ne, ne prosím!
Prosit a křičet si tu můžeš, jak chceš někdo tě tu poslouchat nebude!
Zničím tě!
Owm fakt?
Víš to ty tady sedíš v mojí mučírně a ať se ti to líbí nebo ne... Tak od tuď se ještě nikdo nedostal živej a ty nebudeš výjimka!Jenže já vím, co udělal tvůj otec a za slušnou cenu se můžeme dohodnou!
Víš .... Já s někým jako ty neobchoduju!
S těmi slovy jsem se otočila na podpatku a došla k jednomu z goril ...Postarejte se o něj! On jen přikyvl a pak mi otevřel dveře a já a Emeth jsme vyšli ven na slunce.... Pak se dveře zavřeli.....
Miluju slunce!
Je tak ....Dokonalý!
Jo!
Dokonalý!Vydali jsme se k mému autu....
AU..... Sakra!
Co je Emethe?
Sice jsem se zeptala, ale došlo mi, co se stalo ..... Střelili ho!Do prdele! Vykřikla jsem a snažila se zastavit krvácení, ale střílely po nás tak tři týpci a já ho musela dostat do auta a pak do nemocnice! Vlekla jsem ho po zemi za bundu a krčila jsem se za všechno možné, aby nestřelili ještě mě.
Podařilo se! Nasoukala jsem ho do auta a pak za ním zavřela dveře.
Pak jsem vytáhla bouchačku a chtěla střílet, ale za mnou se ozval další vystřeli a tak se otočila! Uviděla jsem své věrné bodigardy, jak střílí a kryjí mi záda. Jeden z nich ke mně přiběhl a podal mi náboje.Dovez ho do nemocnice .... Něco si vymysli! Já se tady o to postarám a jestli mi škrábneš auto skončíš jako ten ten v mučírně! Řekla jsem a hodila mu kličky od miláčka... Normálně to nedělám, ale oni jsou schopni se postřílet, ale já chci info a tak to musím risknut!
Schovala jsem se za železnou desku a pak se auto rozjelo, když auto odjelo začala jsem střílet. Není moc věcí za které se tady dá schovat, ale je to lepší než nic......
Slečno měla jste jet do nemocnice.... Nemůžeme vás tu moc chránit!
Jo, ale já chci jednoho aspoň položivého, chci vědět co tu dělaj! a vy jste natolik hloupí, aby jste přežili bez mé pomoci...
ČTEŠ
Mrcha
ActionEmma. Mafianova dcera. Matku a sourozence nemá... Musí dělat špinavou práci. Zabijí... Na jednu stranu to miluje a na tu druhou to nesnáší. Byla vychovaná tvrdě. Má dokonalý byt, tělo, auto. To ona působí bolest, strach a utrpení ostatním... Žije př...