Nebuď srab!
Já nejsem srab, ale taky nejsem sebevrah!
Hele je to jen pár metrů a navíc spadneš do vody!
Pár metrů? Pár metrů? Jestli je tohle pár metrů tak si skákej, ale já jdu pěšky, kudy se tam dostanu? Rukou jsem ukázala přes vodu .....
A jiná cesta není?
Co vím tak ne!
Jestli se zabiju, řekni bodigardovi mého otce, že to je pod postelí v Emasii....
Jo, jo všechno mu řeknu taky ho budu pozdravovat a napíšu za tebe závěť! S tím jsme ho strkala ke srázu..... "Jak si vůbec může myslet, že já... Bych ho chtěla zabit?"
I když to zní docela dobře!Hele, a co kdyby si ty skočila já bych tu počkal a pak by si pro mě někoho poslala?
Jo taky mě to napadlo, ale jen bych vynechala to s tou záchranou.....
Já si to myslel!
A kdo ti dal svolení myslet? Konečně jsme stáli nad dokonalým vodopádem.... A chystáme se skočit! Jako vím, jak se dostat po cestě do města, ale trvalo by to zbytečně dlouho....
Tak fajn až napočítám do tří skočíme!
A není to náhodou tak, že řekneš dva a pak mě strčíš, že ne?
No původně jsem tě chtěla strčit na slovo jedna, ale když si to přeješ!
Ne! Já sám!
Jak je možný, že si taková bačkora?
Ale tohle asi neslyšel, protože hned skočil..... A já zrovna měla připravenej skvělej argument!
To fakt naštve!
Bez přemejšlení, jsem skočila za ním.
Je to skvělej pocit! Padat jen tak volným pádem..... S tím dívčím pokřikem jsem "letěla" a naplno si to užívala, ale pak přišla realita a já se ponořila pod vodu!
Pro sebe jsem se usmála a pak Se začala belhat na hladinu se nadechnout!
Hladina se otevřela a já se hluboce nadechla! Konečně! Otevřela jsem oči a hned je zavřela..... Proč? To dítě po mě začalo cákat!Jako fakt?
Jo! To je za tu bačkoru!
Hele, abych tě nezastřelila!
ČTEŠ
Mrcha
ActionEmma. Mafianova dcera. Matku a sourozence nemá... Musí dělat špinavou práci. Zabijí... Na jednu stranu to miluje a na tu druhou to nesnáší. Byla vychovaná tvrdě. Má dokonalý byt, tělo, auto. To ona působí bolest, strach a utrpení ostatním... Žije př...