19#

322 14 0
                                    

Ležela jsem na posteli a pořad se mi hlavou honila ta co mě oslovila!
Bylo to divný.... Dost divný, ale jak mám vědět, kdo to byl, když se ani nepředstavila? Ale ona  ví, kdo jsem a taky ví, kdo je má matka! Tím jsem si jistá! Víc než jistá.....

Dále!  Řekla jsem, když se mi pokojem ozvalo hlasité a zřetelně klepání.... Věděla jsem kdo to byl, ale asi mi to v ten moment nedošlo!
Když jsem uviděla jeho hlavu ve dveří zavřela jsem oči a pokynula hlavou, že může jít dovnitř! 
Chvíli se nic nedělo, ale pak jsem ucítila, jak se pod jeho vahou podlomila postel .....

Stalo se něco?

Jak se cítíš?

Jo! Je to fajn, ale ta ženská..... Mám pocit, že ji od někuď znám...

Jo byla u ty přestřelky.....

Ne.... Tak jsem to nemyslela.... Myslím tím, jako z minulosti chápeš?
Zeptala jsem se, ve svém hlase jsem sama cítila zoufalství.... 
Bylo to zvláštní...

A nespletla ses?

Ne.... Je to jako když si vzpomeneš na své dětství.... Na lidi co tě vychovávali..... Nevidíš jim do obličeje, ale pamatuješ si, co měli v danou chvíli na sobě...  Jak  se k tobě chovali, ale pak odejdou a tobě zbydou jen vzpomínky.... A pak je po dlouhé době zase uvidíš, vzpomeneš si a první co tě napadne je, jak moc zestárli... Jak moc ti chybí to jejich objetí.,.....

Asi by si měla něco vidět! Řekl a vstal z postele ....  Chvíli stál u dveře a pak v nich zmizel..... Nechtělo se mi vstávat, ale něco mi říkalo, že je to důležitý.....  Vstala jsem z postele a hodila přes sebe župan a vydala se do obýváku ..... 
Na stole byli poházené papíry, tužky a uprostřed byl otevřený notebook.....

Co to je? Sedla jsem si na pohovku a čekala, co ze sebe vymáčkne....

Zatím nic..... Řekl pustil a play..... V tu chvíli se mi doslova zastavilo srdce, když jsem uviděla záznam z kamery.....

Kde si to sebral? Zeptala jsem se, se slzami v očích....  Nespouštěla jsem z toho oči ......

U těch souřadnic, co mi dnes přišli bylo i něco jiného ..... Bylo to heslo a tak jsem zapnul internet a objevil tohle .....

Tohle? Tohle? ..,.. Tohle je můj otec! Řekla jsem hystericky!!!! Můj otec úplně od krve! On umírá.....  Jak je to starý?  Je to přímý záběr? A to to ukazují jen tak ne internetu? Musíme mu pomoct......

Uklidn se! Nemusí to být tak, jak to vypadá.....

A jak to teda podle tebe je?

Nevím.....

Ty Nevíš? Proč mi to teda ukazuješ?

Protože je to tvůj otec.....

Musíme mu pomoct, kde jsou?

Tady.....

Kde tady?

V Paříži......

Fajn, zjisti přesně kde a pak tam vyrazíme .....

Okey.... Ale bude to chvíli trvat!

Je mi jedno jak dlouho to bude trvat. Jdu se připravit...... Otočila jsem se na patě a zašla k sobě do pokoje ..... Spadla jsem doslova do postele .....
Chvíle koukání na bílej strop vypršela a zjistila, že potřebuju sprchu.... A to nutně.....

Svlékla jsem se o místo sprchy jsem zapla vanu.... Dala tam bublinky a sedla jsem si na okraj vany a pozorovala jak voda stoupá na horu.....

Bylo to zvláštní.... Zase přemýšlet o otci....  Nenáviděla jsem ho... Ale je to pravda? Nebo jsem si to jen celou tu dobu nalhávala.... ? V určitých chvílích jsem ho fakt nesnášela ..... To jak se ke mě choval...... Jak na mne vždy křičel, jak mi vyčítal, to že matka odešla..... Vždy jsem si myslela, že je to pravda.... Vždy jsem se za to obviňovala. Pak jsem vyrostla a přestala si to myslet.... Ale co když je to fakt pravda? Co když odešla kvůli mě? Co jsem mu udělala, že jsem se mu tolik zprotivila? Ale co když je to lež? Co když za to může on?....... Naložila jsem se do vany a snažila se přestat myslet..... Vnímat jen to praskání bublinek..... To ticho! A pak se mi do hlavy dostala ta žena..... " ta podoba" " nic, jen že si stejná jako tvá matka...." vzpomněla jsem si na její slova.... Co tím myslela? Nespletla si ? Co když si s někým spletla? Ale byla tam.... Viděla jsem ji u ty přestřelky.... Ale ona nestřílela po mě ...... Zavřela jsem oči a snažila si vzpomenout na moment, kdo byl kolem ..... Ale nevzpoměla jsem si.....
Znovu jsem zavřela oči a asi bych i usnula, ale pak se ozvala ta rána....ale to nebyla rána..... BYL TO VÝSTŘEL!!!



MrchaKde žijí příběhy. Začni objevovat