Co jsem se najedli a musím uznat dobré snídaně, zavolal otec. Popřál nám ať nám vše podaří.... Teby popřál .... Byl to spíše rozkaz typu (prostě se nezastřelte a neřešte nějaký blbosti)..... S tím vypnul mobil ..... Jako vždy! Pak jsme nasedli do svých milovaných autíček a vyrazili k soukromému letišti.....
Zastavila jsem na červený a modlila se ať to netrvá moc dlouho! Vedle mě se objevila černá A8. Lukas si tam jen tak seděl a hypnotizoval semafor jako já!
Když si, ale všiml, že ho pozoruju, lehce se usmál a kývl na mě hlavou! A pak mi došlo, že myslíme na tu samou věc...... Na semaforu se objevila oranžová.... Já se na něj koukla s tím výrazem " přijímám výzvu" pak jsem ve vteřiny, kdy se na semaforu objevila zelená šlápla jsem na plyn! To samé udělal i pan dokonalý ..... Rozjeli jsem se plnou rychlostí a začali kličkovat mezi auty..... Cíl byl jasný.... Letiště!Po chvíli toho všeho jsem si všimla, že za mnou nejede.... Asi si našel jinou cestu! No nic..... Když ty takhle, tak já taky tak!
Blížila se zatáčka a to dost prudká ..... Najela jsem na ni a pak v danou chvíli zatáhla za ruční brzdu!
Auto se otočilo o 180stupňů a já jela cestou jako předtím..... Jen s trochu jiným plánem!
Most, který vede přes silnici a ta silnice vede přímo k letišti! Asi jsem blázen, ale to k tomuhle prostě patří!Plnou rychlostí jsem se rozjela a na mostě prorazila záterasy. Chvíli jsem letěla volným pádem a cítila tlak na svém těle.... Bylo to fajn, ale jak auto šlo díky gravitaci dolů tak už jsem začala trochu panikařit! Dělala jsem tohle už několikrát, ale nikdy si na to nezvyknete .... To snad ani nejde!
Po chvíli letu jsem ucítila prudký naráz..... Kdybych si nedala ruce na volant asi by mě teď bolela dost hlava! Mé auto je na takovéhle nárazy a pohromy připraveno a vybaveno! Proto se mu při něčem takovém nic nestane!
Chvíli jsem se vzpamatovávala z toho všeho a pak uviděla ve zpětném zrcátku blížící se auto!
Lukas! Sice je to jeho jméno, ale já to řekla jako kdybych nadávala na počasí.......
Prudce jsem sešlápla plyn a rozjela se k letadlu, které jsem už viděla v dálce! Prudkou rychlostí jsem dorazila k letadlu, kde stalo pár známých tváří a dokonce i můj otec? Skvělí.... Doufám, že neletí s náma!
Prudce jsem zabrzdila auto a přes sklo jsem se koukala do mračící tváře mého otce! S úsměvem jsem vystoupila z auta a pak se o něj opřela a vyčkávala na příjezd mého soupeře!Si jako malá! Procedil skrz zuby otec..... Za to já se jen na něj usmála a pak obrátila pohled na A8......
Někdy si to vynahradit musím ne? Řekla jsem zase s úsměvem na tváří, ale už jsem se na něj nedívala! Auto konečně zastavilo a pak s úsměvem na rtech vystoupil Lukas!
ČTEŠ
Mrcha
ActionEmma. Mafianova dcera. Matku a sourozence nemá... Musí dělat špinavou práci. Zabijí... Na jednu stranu to miluje a na tu druhou to nesnáší. Byla vychovaná tvrdě. Má dokonalý byt, tělo, auto. To ona působí bolest, strach a utrpení ostatním... Žije př...