24#

299 13 0
                                    

 Stál tam on........

Děláš si ze mě srandu?

Ahoj!

A.....A....HOJ! co tu děláš?

No.... Řekněme, že jsem si vzpomněl..... můžu dál?

J...jo pojd! Řekla jsem a pobídla ho rukou. Nečekala jsem, že by se tu objevil zrovna on. Viděli jsme se včera a nevěděl, kdo jsem a ted?

Jak si zjistil, kde bydlím?

Mám na to lidi.

Aha jo..... jinak tohle je Lukas, Lukasi tohle je Damon. Můj něco jako nejlepší kamarád z dětství........

Čus, těší mě. Lukas mu podal ruku a o ji přijal. A pak jsem ho pohledem poprosila, aby zmizel. On naštěstí pochopil a zmizel. Damon si sedl do křesla a usmál se......

Docela jsem tomu nechtěl věřit, že jsi to ty, ale pak jsem si vzpomněl na ty efekty a došlo mi, že tohle umí jen jediný člověk na světě. A taky jsem to poznal podle boje a tý tví vychytralosti. A popravdě taky z těch keců.

Jo..... asi jsem se moc nezměnila......

To je pravda, kde ses tu vůbec vzala?

Práce...

Chápu....

Co pro tebe můžu udělat?

Chci ti pomoc s hledáním tvé matky a taky jsem ti přišel osobně říct, že tvůj otec .......

Co je smím otcem! Vyhrkla jsem asi moc rychle.......

No něco se stalo a jemu se podařilo utéct, ale ted se ztratil...... Nevíme kde je......

Jak to víš?

Nechtěj to po mě vysvětlit, ale prostě vím ovšem co se v Paříži děje.

Paříži?

Jo.... Přiletěl za tebou, ale nemohl se s tebou spojit a poté ho unesli.......

Jo... něco jsme viděli, ale .....

Jo byli to záznamy z kamery. Ale poslouchej mě... Nevím sice kdo to byl, ale jsem si jistej, že jde po tobě a nezastaví se a myslím, že je to tvá matka....

Jo..... už mi to došlo..... Tak co navrhuješ?

Pomůžu ti, ale něco od tebe chci...

Co to je?

Tak fajn tohle byl fakt dost divný rozhovor ..... Ale dozvěděla jsem se docela dost důležitý a pro mě v životě podstatný věci. Jako třeba to co se stalo s otcem a jaká je má matka mrcha. Ale co? Aspoň mám jistotu, že jsem její.....

"Už odešel?"

"Jo"

"Co chtěl?"

"Usmířit se, ale asi mu nešlo jen o to!"

"Proč myslíš?"

"Protože přišel s dohodou a já byla nucena na ni přikývnout!"

"A smím vědět o co jde?"

"To ti řeknu někdy jindy. Teď se jdu projít, potřebuju to nějak rozdejchat!"

"Jo jasně dej pozor!"

"Neboj!" hodila jsem na sebe sportovní mikinu a doslova vyběhla ze dveří.....  Jasně asi ti bylo divný, ale prostě jsem potřebovala vypadnout! Bolelo mě co mi rekl, ale prostě jsem musela kyvnout jinak bych ohrozila je! A to nesmím nikdy dopustit!

Na výtah jsem se vyhaslala a šla po schodech..... Nešla běžela!

Vyběhla jsem se dveří hotelu a malém srazila recepční..... (nevím to jistě) a vběhla jsem do ulice a prostě jen běžela!

Zastavil mě až prudký naráz do nějaké osoby a pak náhlí a nečekaný pád na zem......

"Moc se omlouvám!" ozval se pro mě už dost známí hlas! Otočila jsem a čekala co mi ta záhadná žena zase řekne! Chvíli jsem si myslela, že je to jeho matka, ale pak jsem od toho upustila, protože mi došlo, že je jeho matka už pěkně dlouho mrtvá...... No vlastenecké ani nevím, jak jsem na to přišla, prostě jsem to věděla!

"To je dobrý!" koukla se na mně tím omluvným pohledem a pak mi pomohla na nohy. Zase se pokusila zmizet. Bohužel..... Teď ji to nedovolím.......

"Máme na sebe poslední dobou docela štěstí že?" zakřičel a jsem na ni a ona se otočila. Moc dobře věděla na co narážím, ale ten nechápavý pohled zahrála fakt dost dobře!

"Nevím o čem to mluvíte!" jako fakt?

"Ale jo.... Víte to moc dobře, protože vy víte něco o mé matce a já zase vim něco o vás takže uděláme dohodu. Vy mi povíte co chci a já vám slíbím, že se jistým lidem nic nestane!"

"Jak......?"

"Mám své informace a věřte, že jsou hodně dobře ověřený!"

"Ty mi vyhrozuješ?"

"Berte to jak chcete je mi to jedno..... Nepůjdem si někam sednout? "

"Jo to bychom mohli!"řekla trochu v rozpacích, ale bylo vidět, že to tak nějak čekala.....
Zavedla mě do postranní uličky, kde byla vidět menší kavárna..... Sedly jsme si do zadní části, aby nás nebylo tolik vidět a i slyšet!

Pohledem jsem ji pobídla ať začne mluvit. Zhlubka se nadechla ......

Bylo vidět, že ví co chci vědět, protože hned začala mluvit a na slova si dávala až moc velký pozor! Bylo mi víc než dost jasný, že o tomhle nesmí mluvit a proto asi šeptala a za každým i nepatrným zvukem se otočila se strachem v očích. Jo..... Mafie je prostě svině....  Asi v tomhle žila hodně dlouho, když věděla jak se má chovat! Ale dělala to pro svou rodinu.... Pro svou malou desetiletou dcerku EMU.....jo.... Asi bych to taky udělala pro jednu jedinou věc na světě, co  by mi zbyla.....

"Takže... Kde  je má matka a co chce?"

"Je ve Francii a chce tebe!"

"Proč?"

"Protože pár lidí, co si zabila byli její poskoci a teoreticky si ji zničila i pár kšeftů!
Když zjistila, že jsi to ty chtěla tě na svou stranu a tvůj otec řekl, že to tě raději osobně zastřelí než, aby si stala po její pravici!
Tvou matku to samozdrejmě naštvalo a zašla se bránit!
Tvůj otec byl ochoten dát svůj život než, aby to dopadlo jinak než má......!"

"Než má...?"

"Ehm..... Ano.... Víš... Podle smlouvy co byla sepsána v den, kdy si se narodila stojí, že si asi v jednadvaceti budeš muset vzít syna  jednoho z dost vlivných mafiánů v zemi..... "

"Vzít?" vykoktala jsem "J...ako... Za manžela?"

"Ano!" nadechla se " Damonovi bylo řečeno schválně, že jsi mrtva, protože by jinak neodjel a kdyby ano..... Tak by se tě poté pokusil najít a to by se potom mohli plány zase změnit! A Emeth? Ten je tu jako tvá ochranka a ty ho nesmíš vidět..... Původně neměl ani jet, ale dopadlo to takhle..... Tvůj otec raději ztratí život, aby jsi byla šťastná, než aby dostal peníze a ty zevnitř umírala a trpěla! " do oči se mi na hrnuli slzy, ale pokusila jsem se je zahnat! Bolelo slyšet něco takového a né to cítit! Jak to, že jsem si nikdy nevšimla, že by pro mě byl ochoten něco takového udělat?
Proč se ke mě tedy choval,  jak se choval?
Proč mi nadával a vyčítal její smrt?

Třeba to bylo jen obranné gesto..... Třeba to dělal schválně!

Věci asi nejsou takové, jak se na první pohled zdají.... Zády jsem se opřela o opěradlo své židle a začala pokračovat ve vyslýchání.....

"Proč to dělal? A jak dlouho o mne matka ví? "

"Ty to pořád nechápeš? dělal to pro tebe, proto na tebe byl vždy takový, chtěl tě vychovat tak, aby si se byla schopná o sebe postarat a aby si věděla co je vždy správné pro tebe samotnou...Tvá matka je mrcha a kdyby  si byla na jejím straně.... Z větší pravděpodobností by si byla buď mrtvá a nebo by se tě pokusila v nejbližší době zbavit!"



MrchaKde žijí příběhy. Začni objevovat