Tak fajn! Je to ruční boj.... Takže se nesmíme dotknout země a můžeme byt jen na tyhle podložce!
Kdo se dotkne země tak je konec, ale musí to být max. Půlka těla ..... Deset sekund na zemi a taky konec! A jinak jsou pravidla stejný.....Fajn, kdo má první úder?
Já!
A to proč?
Jsem holka, budeš trpět míň a taky jsem k tomu byla přinucena násilím takže...
Fajn! Ale doufám, že nebudeš brečet!
Nejsem ty!
Zase si nemysli!
Tak fajn ! Ty máš první úder, ale stejně skončíš na zemi dřív nebo později!
Hele ty playboy raději začneme!
Taky si myslím.....
Hele! Nechceš už přestat myslet ?
Ne! Víš je to takovej povznášející pocit, když si chytřejší!
Nebo blbější! Zamumlala jsem si pro sebe!
Co?
Ale nic!
Tak začnem?
Jo! Hele nezdá se ti, že to furt oddalujem?
Jo! Co se na to vykašlat?
Ne! Chci ti dokázat, že jsem lepší!
Crrrrr... Nekoukej se na mě takhle já to nenaplánovala!Já ti věřím! Sice to řekl, ale koukal se tím jeho pohledem.
Doběhla jsem si pro mobil! Emeth!Halo?
Ahoj Emmo si doma?
Jo proč?
Mám průser!
Co jsi kurva zas udělal?
No....
No?!
Tvůj táta byl v průseru a chtěli ho zastřelit a taky vyhrožovali tebou....
A? ,........
No....
Kurva řekni mi to nebo tě zastřelim!
No, fakt sorry já to tak nechtěl, ale budete muset odletet už zítra!
Co si udělal?
...., Tvůj otec řekl, že ti to nesmím říct, ale letím s tebou a tím klukem! Za pul hodiny jsem tam a vy si zatím zabalte! S tímhle o típnul!
Děje se něco?
Jo! Puč mi zbraň!
Proč?
Protože ta moje je v pokoji! Stala jsem k němu zády a jen nastavila ruku! Po chvíli jsem v dlani svírala jeho zbraň! Musím uznat, že má fakt vkus!
Došla jsem k hlavním dveřím rychle je otevřela a namířila..... Na bodigarda!
Jenže ten už tam stal ve stejným postoji jako já!
ČTEŠ
Mrcha
ActionEmma. Mafianova dcera. Matku a sourozence nemá... Musí dělat špinavou práci. Zabijí... Na jednu stranu to miluje a na tu druhou to nesnáší. Byla vychovaná tvrdě. Má dokonalý byt, tělo, auto. To ona působí bolest, strach a utrpení ostatním... Žije př...