AU.... Moje hlava! Asi mi praskne! A kde to do prdele sem? Otevřu oči a všude jen tma.... Skvělí....
Hej playboy ... Si tu? Zašeptám do tmy a snažím se získat nějaký pohyb, ale nic!
Jo kotě jsem tu ... Kde to jsme?
Unesli nás ty hovado! To ti to nedošlo, nebo sis myslel, že si na Hawai?
Tak to mi došlo, ale chci vědět jestli jsme ve sklepě?
Jak to mám vědět? asi jo! Proč?
Jen jsem chtěl vědět jestli je tu WiFi.
Tebe unesou, jsi zavřenej Bůh ví kde a tebe zajímá jestli je něco nového na Facebooku?
Kotě .... Klid to byl vtip.... Mám v mobilu sledovací zařízení jen ho stačí správně naprogramovat!
Jo?
Jo!
A kde máš mobil? Vím kde je .....
Sakra!
Tak kde je? Smála jsem se do tmy....a mluvila jemným hlasem.
U tebe v bytě!
To vím taky ty pitomče! Začala jsem křičet přes celou místnost a začala se vrtět na židli a s řetězy jsem začala lumplovat.
Klid!
Jak se mám jako podle tebe uklidnit?
Jsem tu zavřená s pitomcem, co jsem ho chtěla mrdnout lopatou po hlavě, hned jak jsem se o něm dozvěděla!Hele ber to pozitivně!
Co? Jako jak? Teď jsem se na chvíli uklidnila, ale vím, že to na dlouho nebude!
Tak, že mi o sobě třeba něco povíš!
Chceš vědět co ti povím? Ještě jsem v klidu ale...... Že tě zabiju, hned jak k tomu budu mít příležitost! A teď jsem fakt je ječela!
Jsem totálně rudá vzteky a ještě bych mu něco řekla, ale dveře se najednou otevřeli a dovnitř proniklo sluneční světlo! Byla jsem na únosy zvyklá, ale vždycky jsem se starala jen o sebe ...... A teď mám na krku jeho. Karma je svině.Dveře byli chvíli otevřený a pak do nich vešla osoba. Podle držení těla jsem poznala, že to je chlap. Chvíli stal ve dveří a řekla bych, že si nás pozoroval. Za nim se objevili další postavy. Ohlédla jsem se kolem sebe a napravo uviděla playboye, jak se pokouší rozeznat, kdo je ve dveřích.
Když jsem konečně viděla líp uviděla jsem Lidskou gorilu, co se blíží ke mě. S kamennou tváří Se mi zadíval do očí, ale nic jsem z nich nevyčetla. Jako by si mě prohlížel ..... Po chvíli ustoupil a udělal to samí i u Lukase. Ale jak jsem viděla ... Zdálo se mi, že se mu Lukas směje do očí.... Chlápek si z toho nic nedělal, okem jsem koukla na schody a uvědomila si, že na nás míří tak deset dokonale ozbrojených chlápků .... Skvělí ještě mi zničej oblečení. Budu od krve.....
ČTEŠ
Mrcha
ActionEmma. Mafianova dcera. Matku a sourozence nemá... Musí dělat špinavou práci. Zabijí... Na jednu stranu to miluje a na tu druhou to nesnáší. Byla vychovaná tvrdě. Má dokonalý byt, tělo, auto. To ona působí bolest, strach a utrpení ostatním... Žije př...