Kuş cıvıltıları. . Masmavi gök yüzü. . Parlak güneş. . Pembe perdeler. . Cennette perde var mıydı ki ?
Sahi ne ara ölmüştü ?
En son yumuşak ve güzel kokulu bir zemine düştüğünü hatırlıyordu.. Ahh.. Bu tentürdiyot kokusu.. Cennette bile bu koku..
Tentürdiyot mu ?
Cennette onun ne işi vardı..
Uzandığı sedyeden doğruldu Jongin. . Pembe perdeleri araladı..
Burası cennetten çok uzakta bir yerde, okulunun reviriydi..
Ağrıyan başını ellerinin arasına aldı.. Alnında bir yara bandı vardı.. Sedyeden inip ayakkabılarını giydi.. Ama.. Bu onun ayakkabıları
değildi ki..!
Üzerindeki bu süveter de nesiydi?
Jongin süveter asla giymezdi..
Hemen revirdeki boy aynasının karşısına geçti. .
Ayna da birisi vardı ama bu kendisi değildi. . Sağa sola sallandı..
Aynadaki görüntü de aynı hareketi yapıyordu..
Ne olduğunu anlayınca çığlığı bastı... KyungSoo denen o aşırı ciddi çocuğun içine girmişti. .
Onun bedenindeydi..
İyi de bu nasıl olmuştu ki ?
Yoksa o çocuk lanetli miydi ?
Ya da büyücü müydü ?
Kimliğini gizlemek için öğrenci kılığında kendi okullarına gelmişti. . Olamaz mıydı ? Şuan bu saçmalığa çok yakışıyordu bu açıklama. .
Tabi ya.. O kadar başarılı olmasının ve korkunç ciddi suratının altında büyücü olduğu gerçeği yatıyordu. .
Onu bir an önce bulmalı ve bedenini geri almalıydı..
Bu ufak tefek , cılız vücutla kavga edemezdi..
Revirden koşarak çıktı. .
Koridorlarda aranırken KyungSoo'yu kendisinin sınıfına girerken kolundan yakaladı..
Bir açıklama fırsatı vermeden onu okulun gözden uzak harita sınıfına sürükledi.." Seni bücür cadı.. Çabuk bana bedenimi geri ver.. "
" Bak . Senin aptal bedenin umrumda değil. . Bunca zaman bu bedenle nasıl yaşadın bilmiyorum. .
Senin beyninle tarih dersini dinlerken bile zorlandım..
Bu nasıl oldu bilmiyorum ama olmuş işte. . Birazdan öğle arası bitecek ve dersler başlayacak. .
Senin sınıfın ders programına baktım.. Fizik ve biyoloji var..
Benim sınıfımda ise sağlık ve astronomi dersleri var..
Hangisini istersin ? "" Ahh.. Şeeyy.. Seninkilerde uyuyabilirim.. "
" Aklından bile geçirme. . O dersleri dinleyip not almak zorundasın.. Okuldan sonra bu saçmalığın bir çaresine bakarız artık.. Sakın bedenimle saçma şeyler yapayım deme... Öğretmenlerden azar işitecek davranışlarda bulunma.. Koridorlarda koşma..
Kesinlikle ama kesinlikle kızlardan uzak dur.
Gülümseme bile.
Sana, yani bana hakaret ederlerse kavga edeyim deme.. "" İyi be .. Sanki harika bir vücudun varmış gibi bana ahkam kesme..
Sen de benim harika vücudumla saçma şeyler yapayım deme..
Beynimi de çok zorlama. .
Alışık değildir. . "" Bunun için artık geç. .
Sayemde beynin gelişecek. .
Bu arada adın Jongin miydi ?
Yaka kartın nerde ?
Ve dolabının şifresi? Kitapların lazım.. Öğretmenlerden azar işitmek istemiyorum. ."" Yaka kartım dolabımda..
Bana telefon numaranı ver..
Şifreyi mesaj atarım.. "Numaralarını kaydettikten sonra KyungSoo ders öncesi hazırlık yapmak üzere haritaların bulunduğu odada Jongin'i yalnız bıraktı. .
Jongin giden çocuğun ardından ne yapması gerektiği hakkında çok da derin olmayan düşüncelere dalmıştı. . Uzun , derin düşünmek onun tarzı değildi. . O aklına geleni yapardı.. Aklına gelmeyenleri bulmak için de uğraşmazdı.. İçinde bulundukları karmaşayı çözmeyi de zeki çocuğa bıraktı. .Bu kadar düşünmek bile onu yormuş, uykusu gelmişti. .
KyungSoo'nun sınıfına doğru yol aldı..
Ama öncelikle dolabından dersin kitaplarını almalıydı..
Kendisi yüzünden onun azar işitmesi vicdanını rahatsız ederdi.. KyungSoo'nun kendisine mesaj attığı şifre ile dolabın kilidini açtı. .
Dolabın kapağını açmasıyla yığınla kağıt önüne saçılmıştı. .
Dolabın içerisinde , kapağında hakaret içerikli bir çok yazı vardı.. Yere dökülen kâğıtlardan bir kaçını eline aldı..
Hiç böylesi aşağılık kompleksleri ile dolu yazıyı bir arada görmemişti.. Kendisinin dahi etmediği küfürlerle doluydu kağıtlar. .
Kimisinde kan lekesi vardı..
Lekenin üzerinde
'keşke ölsen ucube ! seni görmek zorunda olduğum gerçeği midemi bulandırıyor !'
yazıyordu .
Ne yani okulun parlak öğrencisi,
zeki ve ciddi çocuk KyungSoo, zorbalık mı görüyordu ?
Jongin kavga ederdi ama kimseye zorbalık etmezdi ..
Onunkisi sadece kaşınmak isteyeni kaşımaktı..
Ayaklarının altındaki zorbalık gerçeğine gerçekten çok sinirlenmişti..
Tek derdi dersleri olan o çocuktan kim ne istiyordu ki ?!~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...