♧9♧

4.2K 395 31
                                    

"Büyükanne.. Büyükanne.. Dostum acil durum, salona gel çabuk."

" Ne var deli oğlan ?
Gene ne haltlar karıştırdın ?
Aigooooo. . Bu yavrucağın hali ne böyle. . "

" Motoruma bindirdim .. Azcık hız yapmış olabilirim.. "

" Sen hiç akıllanmayacaksın değil mi? Ya kaza yapsaydınız.. Bırak yavrucağı şu kanepeye.. Uzansın. Ben onu hemen kendine getiririm.. "

" Bir tanesin sen .. "

"Bırak yanaklarımı seni yılışık oğlan. . Kabahatini bana şirinlik yaparak örtemezsin.. "

Jongin'in büyükannesinin süper güçleri ile KyungSoo'nun kendine gelmesi kısa sürmüştü. .

" Daha iyi misin yavrucağum ? "

" Teşekkür ederim efendim.. Sayenizde daha iyi hissediyorum. . "

" Sen bizim deli oğlanın kusuruna bakma.. Aklı bir karış havadadır ama iyi çocuktur. . Onun büyükannesiyim.. Sen de bana büyükanne diyebilirsin.."

" Teşekkür ederim büyükanne. "

" KyungSoo kendine gelmişsin. . "

Jongin, koşarak KyungSoo'nun
boynuna sarılmış, saçlarını dağıtmıştı..

" Özür dilerim arkadaşım. . Azcık heyecan yapalım istedim.. Bu kadar etkileneceğini tahmin etmedim.. "

" Geçti zaten.. Hadi derse başlayalım. . Benim çok zamanım yok.. "

" Aaa.. Aaaa. . Size yemek hazırladım kurabiye ve kek yaptım.. Güzel kokulu bitki çayı ve meyve suyu hazırladım.. Onlardan yemeden ne derse ne de dışarıya bırakmam.. "

" Ama büyükanne.. "

" Ama büyükanne.. "

" İkinizde bana karşı mı geliyorsunuz?
Ahh. Ahh.. Yaşlılık böyle zor işte. Gençlerin gözünden düşüyorsun.. Sözünü dinleyen yok.. Saygı yitik hazine.. "

Jongin, KyungSoo'nun kulağına fısıldadı :
'Yemeklerinden yemezsek asla susmaz.. Söylenir böyle. . Hatta birazdan ağlamaya da başlar. . Biraz atıştıralım , kaçarız sonra benim odaya . '

KyungSoo ile Jongin söylenen büyükannelerinin koluna girip mutfağa geçtiler..
Bir saat sonra küçük tepeleri andıran göbekle mutfaktan zor attılar kendilerini. .

" Hani biraz atıştıracaktık Jongin.. Nefes alacak yerim bile kalmadı.. "

" Senin yüzünden. . Zayıfsın diye bu kadar yedirdi bize..
Ayyy.. Sanırım kusacağım ..
Biraz uzanıp öyle çalışsak olur mu öğretmenim ?"

" Ben de çok kötüyüm. O yüzden olur.."

Jongin, KyungSoo'yu odasına götürdü.

"Yatağım geniş zaten.. Sen bir tarafa ben de şöyle kenara. . "

" Sorun yok.. Az uzanacağız uyumayacağız.. "

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin