"Büyükanne .. Ahh.. Popom uyuştu. . Yeter ... Büyükanne. . Kaç defa söyledim. . Durum bildiğin gibi değil. . Jongin'e .. Yani KyungSoo'ya bir şey yapmıyordum. O güzel yemeklerinin üzerine yemin ederim.. Yeter vurma artık popoma.. Nedir bu popolardan çektiğim yaww.. Büyükanne bak zaten çok açım. . Merhameeeeettt... "
" 100 kötek yedin.. O yavrucağa ayıplı şeyler yaptığını görürsem.. Bi dahaki sefere 1000 kötek yersin. Terlikle de değil, bastonumla .. "
" Büyükanne gerçekten ayıplı şeyler yapmıyorduk.. "
" Geçen gün belgeselde gördüm. Erkek erkeğe büssürü ayıplı şeyler yapıyorlardı. Televizyonda oldukları için onları dövemedim ama sizi döverim.. "
" Hangi kanalı izledin sen , büyükanne?"
" Gece Yıldızı mı neydi .. Gözlüğüm yoktu , ekrandaki yazıları seçemedim. Neyse size kahvaltı hazırlayayım ben. Elinizi yüzünüzü yıkayıp mutfağa gelin."
KyungSoo, dayak için yüz üstü yatırıldığı yataktan ağrıyan poposu ile doğrulamıyordu..
" Benimki porno izlemiş haberi yok.. Hahahaha. . Kanalları yeniden düzenlesem iyi olacak.. "
"Jongin, kalkamıyorum.. Ahhh...Senin yüzünden 100 terlik yedim .. "
" Bekle sana da ağrı kesici krem sürelim.. "
" Kapıyı kitle bari.. Yoksa 1000 tane daha yerim.. Hem de bastonla.. "
Jongin, odasının kapısını kilitleyip uzandığı yerden zaten kalkamayan KyungSoo'nun yanında diz çöktü. .
Pantolonunu yavaşça indirdi."Jongin, ben sürsem daha iyi olur.. "
" Olmaz.. Benim popom o."
" Ama senin poponda gezinen benim elimi ben hissediyorum. . "
" Ona bakarsan senin elinle krem sürdüğüm popomu da ben hissediyorum. . "
" Bu saçmalık midemi bulandırdı.. "
" Açlıktandır o.. Sürdüm. . Az dinlen.. Kahvaltı hazır olunca seslenirim sana..
İş yerini de arıyorum. İki gün dinlenmen lazım bedenindeki çürüklerin geçmesi için."" İki gün izinle kovulurum Jongin.. "
" Ben sana iş bulurum. "
Jongin, KyungSoo'nun söylenmelerini umursamadan KyungSoo'nun bedeninde büyükannesine yardıma koştu. Böylece büyükannesi KyungSoo'yu daha çok sevebilirdi.
" Büyükanne sana yardım etmeye geldim.."
" Ayyy.. Yavrum benim.. Sen hiç zahmet etme .. Ben hemen hazırlarım zaten.. "
" Olmaz.. Senin gibi güzel bir bayanı yormak istemiyorum. . "
" Deli oğlan. . İyi yardım et bakalım .. Ama senin yüzündeki bu çürük de ne? Geldiğinde yoktu. . Yoksa Jongin mi bir şey yaptı? Hemen gideyim, 100 tane terlik daha sallayayım o haytaya.."
" Yok büyükanne. . Dur ..Gece lavabo için kalkmıştım.. Uykulu olduğum için kapıya çarpmışım.. Gerçekten. . Jongin'in bir suçu yok.. O bana çok iyi bakıyor. . Jongin çok harika birisi.. Onunla yakın arkadaş olduğum için çok mutluyum.. Hatta çok şanslıyım.."
" Bak sen .. Bizim kerata o kadar maharetli miymiş?"
" Yaaa..Yaa.. Çok iyi bir kalbi var da gösteremiyor işte. ."
Jongin, KyungSoo'nun bedeninde büyükannesine kendine dair övgüler dizerken bir yandan da kahvaltıyı hazırlamışlardı.. KyungSoo da kalkıp onlara katılınca birlikte kahvaltı masasına oturdular..
" KyungSoo bugün de burda kalsana. Ailen sorun eder mi ? "
" Emin olun hiç sorun olmaz.. "
" Yaa.. İyi bir ailen var o zaman.."
" Pek sayılmaz büyükannecim.. "
Jongin, KyungSoo'nun kendi bedeninde fırlattığı öfke dolu bakışları görmezden gelerek büyükannesine talihsizliklerle dolu hayatını ve önceki gece yediği dayağı orjinalini değiştirerek anlattı.. Artık kalacak yer arıyordu.. Ama Jongin'lerde kalamazdı ki .. Hayır hayır büyükannesi.. KyungSoo onlara yük olmak istemiyordu.. Lütfen ısrar etmesindi.. Ama büyükanne yine reddedildiği için duygulanıp ağlamaya başlayınca KyungSoo görünümlü Jongin , büyükannenin evinde kalmayı kabul etmişti. KyungSoo ise masada öksürük krizine girmişti. . Kendi bedeninde kontrolden çıkan Jongin , şimdi de büyükanne ile mutlu mutlu torun-nine tablosu çiziyordu. . Bu Jongin gerçekten aptal mıydı? Yoksa aptalı mı oynuyordu?
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...