♧24♧

3.6K 318 58
                                    

Vücudu kapana kısılmış gibiydi. Bir şeyler onu sıkıyordu.  Zorla gözlerini araladığında, yine Jongin'in kolları arasında olduğunu farketti. En son masasında ders çalışıyordu. Neden yatağındaydı ve Jongin'le birlikteydi. Ve.. Ve battaniyenin dışında kalan kısımları çıplaktı. Battaniyenin altından diğer yerlerini yokladı. Sadece kaymış ve kendisi hareket ettikçe de kaymakta olan bir havlu vardı. Yoksa onlar. Ama bir şey hatırlamıyordu. Ve Jongin'in üzerinde dünkü kıyafetleri duruyordu. Jongin aptal olabilirdi ama fırsatçı bir sapık değildi.  Değildi değil mi?!
KyungSoo, Jongin'i uyandırmadan kollarından kurtulmaya çalıştı. O uyanmadan giyinmeliydi. Biraz kıpırdandığında Jongin de hareketlendi. Çıplak sırtındaki elleri beline doğru kaydı, başını KyungSoo'nun açık göğsüne yasladı.

"Beş dakika daha KyungSoo. "

KyungSoo, Jongin'in yeni konumu ile koşar gibi atan kalbini sakinleştiremiyordu.
Kötü olan ise Jongin'in bunu duyuyor olabileceği idi.

"Jongin kalkmam lazım. "

" Hayır. Cezalısın. Dün gece beni çok yordun yawrum. O yüzden beş dakika daha böyle kalmak zorundasın."

" Dün gece mi? Ben mi? Seni yoracak ne yaptım ki?"

" Demek hatırlamıyorsun. Yazık olmuş.  Oysa ki dün çok güzeldin. Beni çok mutlu ettin. Beni dünyanın en mutlu insanı yaptın benim tatlı yawru KyungSoo'm."

" Ben neden bir şey hatırlamıyorum. Kandıyorsun beni değil mi?
Benimle eğleniyorsun ?! "

" Dün gece çok ateşliydin yawrum."

"Ne?!"

"Çok ateşin vardı diyorum.
Soğuk duş aldırdım sana.
Dikkat et kendine.
Ben yanında olsam bile hastalanma."

Jongin başını çıplak göğüsten kaldırıp muzip gülüşüyle meraklı ve tedirgin gözlere baktı. Yaslandığı kalbin atışlarını değiştiren olmak çok güzeldi. Biraz daha  arttırabilir miydi ki hızını ? KyungSoo'nun açıktaki göğsünü hafifçe, yavaşça öptü. KyungSoo da onu seviyordu değil mi? O zaman bunu yapmasında bir sakınca yoktu. Hatta elinin altındaki belinin kıvrımlarını böyle okşasa. Ama yawrusunu korkutmadan. Başını tekrar kalbine yasladı. Öncekinden çok daha hızlı atıyordu. Ve bedeni çok daha sıcaktı.
İtiraf etsin istiyordu. Çekinmesin. Jongin cesurca doya doya sevmeye hazırdı KyungSoo'yu.  KyungSoo da onu korkmadan, çekinmeden, utanmadan, sıkılmadan sevsin istiyordu. Ama KyungSoo itiraftan tabu gibi sakınıyordu.
Basmaktan çekindiği kaldırım taşı çizgisi gibi adımlarını bozuyor, düşecek bile olsa basmıyordu o çizgiye. Basmak onu öldürmezdi. Ama basmıyordu, belki de basamıyordu. Jongin ona karşı daha cesur ataklarda bulunmasına karşın , KyungSoo hiçbir şey yokmuş,  olmamış gibi davranıyordu. Jongin'in tüm dokunuşlarını kabul etse de  karşılık vermiyordu. Jongin haftalarca uğraştı. Önceleri sınavlardandır dedi , derslerdendir dedi. Ama hepsi bir bir gelip geçiyordu, KyungSoo'dan ona somut bir adım yoktu. Yaptığı kurlarla ve dokunuşlarla eriyordu. Her defasında hızlanan kalbinin atışlarını duyuyordu.  Jongin'in ona sarılarak uyumasına itiraz etmiyordu. Üstelik KyungSoo da ona sarılıyordu. Öyleyse neden kendini tutuyordu? Beden değiştirme laneti vardı da neden zihin okuma laneti yoktu ki?! KyungSoo'yu korkutmak ya da kaybetmek istemediği için kendisi de ilk adımı atamıyordu. Ama vakitleri daralıyordu. Üniversiteye giriş sınavlarına az kalmıştı.  KyungSoo yurtdışı eğitimi için girdiği dil yeterlilik sınavından gösterişli bir puan da almıştı. Ayrılığa gün sayıyorlardı. Kalpleri artık bir olsa da bedenleri ayrı düşecekti. Bu da mı lanetin bir parçasıydı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Yessı minnadesu ¤•¤

Fake ci yazar ridırs ı coşturuyor
♢~♢
O bölümü silmek istedim
♢~♢
Şu  Switch Final i
♢~♢
Ama o da sizlerle acı tatlı sulu bir hatıramız olduğundan vazgeçtim
¤~¤
İlk okuyanlar, 23. bölümü beklemeyenler için denişik bir hatıra oldu aramızda
☆~☆
Değil mi
☆~☆
Üstü kalsın mı
●~●
Bir daha olmasın mı
●~●
İyi iyi
●~●
Bakaruk
>~<
Moralini bozduğum arkadaşlar için Gomennesai
>~<
Umarım affedildim
●~●
Ama bunlar kurgu kurgu
■~■
Yazarken ben de ağlıyorum bazen ama olsundu
¤~¤
Her defasında pişman olsam da bir daha size fake atmam diyemicim
¤•¤
Tetikte olun hehehe
☆~☆
Ama bu hikaye mutlu bitecek
^~^
Umarım
●~●

Medyadaki Soo nun üstünde havlu var dikkatinizi çekeyim
*~*

Son olarak bu hikayeden sonra hala emin olamasam da
Başkent Chicago
Hikayesine başlamayı düşünüyorum
:")
İlk bölümü hazır
:")

Yeni bölümde görüşmek üzere
Jane minna ^^
 

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin