♧10♧

3.9K 378 61
                                    

Jongin KyungSoo'nun babasından gelen aramayı cevaplamak konusunda tereddüt ediyordu.
Ama önemli bir şey için aramış olabilirdi. Ya da aramasını açmadığı için KyungSoo'ya kızabilirdi.. O an aklına gelen en iyi ihtimali seçti. KyungSoo'nun dudaklarını öptü ve telefonu yanıtladı..

" Ulan piç.. Niye geç açıyorsun? Sana kaç defa demem gerekiyor hemen bakacaksın aramalarıma diye.. "

" Tamam."

" Ha şöyle. . Şimdi gel benim içki paramı öde. "

" Nerdesin ? "

" Nerde olacağım or.pu çocuğu? Beynini mi s.ktiler senin ? Vura vura aptal mı ettik yoksa lan seni? Hoop.. Millet neydi buranın adı? Ha .. Doğru ya .. Gece Teknesi denen yerdeyim. Çabuk gel lan. Çişim var.. Gel de öde hesabı.. Ne kirli çıkınsın seeen ! O çıkınını yerini bir bulayım , s.kecem.."

Jongin, duydukları ile kanı donmuştu. Okuldaki insan bozmalarından KyungSoo'nun evinde de vardı ve ona baba diyordu.. Hemen telefonundan internetten Gece Teknesi denen cehennemin adresini buldu. KyungSoo'nun telefonunu yanına aldı, hemen döneceğine dair kısa bir not yazıp baş ucuna koydu. KyungSoo'nun uyanıp peşine düşmesi ihtimaline karşı odasının kapısını kilitledi. Büyükannesi akşamın bu geç saatinde çoktan uyumuştu. Motoruna atladı. KyungSoo'nun bacakları biraz kısa olduğu için sürerken kendini rahatsız etti. Ama sürüşüne engel değildi. Adrese ulaştığında mekanın içindeki bir çok sarhoş adamdan hangisinin KyungSoo'nun babası olabileceğine göz attığında çoktan bir tanesi ona masanın birinden bağırmıştı.

"Nerde kaldın lan p.ç ? "

Adam kendisine doğru yalpalayarak geliyordu. Sarhoş olduğu her halinden belliydi. Jongin hesabı ödedi.

" Aferin.. Böyle uslu çocuk ol hep tamam mı benim küçük p.çim. Ama bu daha az dayak yiyeceğin anlamına gelmiyor. Çöplüğümüze dönelim. Seni bir güzel benzeteceğim.. "

Jongin, hiç konuşmadan sarhoş adamı takip etti. Evin yerini bilmiyordu.
KyungSoo'yu bu insan bozmasının da elinden kurtarmalıydı.
Adam gecekondu mu baraka mı olduğu belli olmayan bir yapının önünde durdu. Kapıya bir tekme savurdu. Çok da sağlam olmayan kapı evin içine doğru aralandı.. Sarhoş adam duvarlara çarpa çarpa barakanın içinde yol alırken , Jongin de onu bir kaç adım geriden takip ediyordu. Olası bir darpa karşı KyungSoo'nun bedenini korumalıydı. Bir oda ve mutfak gibi iki bölümden oluşan haneye baktı. Kirli lambanın ışığı, odaya daha acınası bir hava veriyordu. KyungSoo'yu kesinlikle burada bırakamazdı. Sarhoş adam çoktan yere yığılmıştı. Jongin mutfağa benzeyen bölümden loş ışık yardımıyla bulduğu bir kaç poşete KyungSoo'ya ait olduğunu düşündüğü eşyaları doldurdu. Kitapları , defterleri .. Duvarda çiviye asılmış üniforması.. Limon çiçeği kokuluydu.. Ona ait olabilecek ne varsa aldı yanına. Barakadan çıkacağı sırada omzunda bir el ardından yüzünde bir yumruk hissetmesi ile yere yığıldı..

" Ne o? Evden mi kaçıyorsun lan p.ç ?
Üç kuruş para kazanınca adam mı oldun lan sen ? Bu dünyanın bizim gibiler için ne kadar boktan olduğunu göstermem için ne kadar dövmem lazım seni, ha ? Kazandığın paraları nereye sakladın söyle çabuk! Ben geberip gitmeden bu çöplükten çıkış yok sana. Canının sahibi benim anlıyor musun? Anneni ben s.ktik anlıyor musun p.ç "

Jongin, karnına aldığı tekme ile nefesi kesilmişti.. Hayır hayır sonu böyle olmazdı.
Bu dünyadan kopan ruh onun ki olsa da çürüyecek olan beden KyungSoo'nun ki idi.. Daha ona güzel bir dünya gösterecekti . Nefesi şimdi son bulamazdı..
KyungSoo'yu kendi bedeninde yalnız bırakamazdı..

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin