"Bu harfler neden sayılardan fazla? Matematik dersi değil mi bu?
Ahhh.. Beynim yanıyor ..
Hiçbir şey anlamıyorum..
Türev ne demek onu bile bilmiyorum..
Lanet olsun.. Ne bok yicem sınavda ? Kesin uzatacağım.. Son sınıfta okulu uzatacağım. .
Babam da bu defa kurtarmaz beni ? Uzatırsam motorumu da elimden alacaklar ..
Kyaaaahhh.. Kelimenin tam anlamıyla sıçtım.."Jongin, harita odasının tozlu zemininde elinde KyungSoo'nun defteri anlamadığı garip yazılara bakıp söylenirken , odanın kapısı aralandı..
"Demek burdasın tiyatrocu çocuk. . "
Jongin, kendisini alkışlayan ciddi surata baktı..
"Gerçekten güzel gösteriydi.. "
"Beğendin mi yani ? "
"Bayıldım bayıldım. .
Daha önce benim için gösteri yapan olmamıştı. .""Desene ilklerini benimle yaşıyorsun.."
" Aptal Jongin. . Neden buna dahil oldun ki ? Olaylar iyice karışacak. . Daha fazlasını yapacaklar.. Bu onları durdurur mu sanıyosun "
"Sen benim gücümü , etkimi hafife mi alıyorsun KyungSoo?"
"Bak seninle dün tanıştım.
Ama onlar bana dört yıldır bu cehennemi yaşatıyorlar.
Arkadaşız dedin diye hemen arkadaş olunmuyor anladın mı?
Sen de sıkılıp, katlanamadığında gideceksin .. Başkalarının iki lafına beni satacaksın.. Neden? Çünkü ben ders çalışmaktan başka bir şeyi bilmeyen , öğretmenlere yalakalık yapan eziğin tekiyim.. Herkes KyungSoo'yu dövebilir, hatta ağzını becere.. ""Hööööffffff. .. Yeter beehhhh. . İçim şişti. . Dram çekmiyoruz burda.. "
Jongin, önünde dikilen KyungSoo'yu bileğinden kavrayıp tozlu zemine oturttu.. Şimdi gözlerini daha yakından görebiliyordu. Kızarmış gözlerde öfke ve umut parlıyordu. Jongin aptal olabilirdi. Ama bir insanın öfkesini savururken aslında yardım istediğini anlardı. Kavga ederken bunu çok iyi öğrenmişti. Karşısındakinin bela mı, yardım mı istediğini bilirdi.. KyungSoo yardım istiyordu. .
İşaret parmağını KyungSoo'nun iki kaşının ortasına bastırdı.."Kaşlarını çok çatıyorsun. Alnında iz kalacak.."
"Ne ?!"
"Bak KyungSoo. . Birileri seni ezik olduğuna fena halde inandırmış.. Bence sen gayet havalı bir adamsın .."
"Havalı bir adam mı?"
"Evet. . Yalan söylüyorsam iki gözüm önüme aksın .. Bir daha Jongin'in özel tekmesini birilerinin kıçına atmak nasip olmasın ki seni çok havalı buluyorum."
"O neden o?!"
"Zeki insanları hep havalı bulmuşumdur.. Belki ben de olmadığı içindir.."
"Zeki olduğum için mi yani?"
"Hayır .. Güzelsin de.."
"Güzel mi? Ben mi? Yoksa popom mu?"
"Poponu hiç görmedim. . Bilemicim.. Ben yüzünü kastetmiştim.. Gözlerin iri ve koyu.. Ve beyaz yanakların pembeye dönüştüğünde tam ısırmalık oluyor..
Aynı şimdi olduğu gibi..""Neee ?! "
"Ayrıca gerçekten iyi bir kalbin olduğunu hissediyorum. . Seninle iyi arkadaş olacağımıza zerre şüphem yok..
Ayrıca ben arkadaşlarını kolayca satan bir tip değilim. Başkalarının lafıyla hareket eden biri hiç değilim.
Güven sorunu yaşayan türden isen zamanla bana güvenmeni sağlayabilirim .. ""Jongin, öğleden sonra yükseltme sınavın var değil mi ? "
"Naveeett.. Onu unuttum.. Bari ezberleyebilsem şu soruları. . Ama aklım gibi ezberim de zayıf. . Kesin uzatacağım. ."
"Kaç alman gerekiyor ? "
"Sanırım 70 alsam geçiyorum.. "
"Anladım.. O zaman yapacak bir şey yok.."
KyungSoo, Jongin'in yanaklarını kavrayıp kendine çekti. Hızlıca dudaklarını öptü. .
"Yaahh.. Sen ne yapıyorsun? Yine mi değiştik?! "
"Bana telefonunu ver..Sen de benimkini al.. Dikkat çekmeyelim.. Okul numaran kaçtı? "
"9394 .. "
"Tamam.. Üç ders kimseye anormal davranma .. Yani kendin gibi olma .. Dersler bitince burda buluşalım."
"KyungSoo, bak, gerçekten gerek yok.. Yaah! KyungSoo! "
Jongin, KyungSoo'nun arkasından seslense de ona duyuramamıştı..
Bu düpedüz kopya çekmek olacaktı ki aslında buna hiç gerek yoktu. .~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...