♧18♧

3.9K 370 52
                                    


Son dersin zili çaldığında sabırsızca oturduğu sırasından eşyalarını çantasına doldurup hızla sınıfından ayrıldı. Diğerinin sınıfına ulaştığında derslikten çıkan öğrencilerin kendisine tuhaf bakışlarını umursamadan onu görmeye çalışıyordu. Yine kavgaya bulaşmıştı. Üstelik de kendisi yüzünden.
"KyungSoo'ma dokunmayacaksınız. Dokunmayacaktınız. "
Bütün okul bunu konuşuyordu. Ama o bu sözlerin sahibini merak ediyordu. Jongin güçlüydü. Kolay kolay ona bir şey olmazdı. Ama yine de endişelenmeden edemiyordu. Çünkü biraz aptal olması başına farklı işler açmasına neden oluyordu. Nihayet sınıf boşaldığında onu tembel tembel toparlanırken buldu.

" Aptal Jongin. Neden kavga ettin?"

" KyungSoo. Seni tehdit eden oldu mu buraya gelirken? Ya da bir şey diyen?"

" Sen gerçekten aptalsın şu haline bak.
Üstün başın dağılmış. Hala neler söylüyorsun!"

KyungSoo, parmaklarında yükselerek Jongin'in dağılan saçlarını düzeltti. Aptal olsa da güzel çocuktu. Bakışları kendisinden de güzeldi. Üniformasına da çeki düzen verdi. Jongin uslu bir çocuk gibi onun itirazlarını dinliyor, dağılmışlığına dokunmasını izliyordu. Gözlerini KyungSoo'nun dudaklarından alamıyordu.
Beyaz tenine iki kiraz tanesi gibi kondurulmuş biçimli dudakların, konuşurken şekilden şekile girmesi, zaten aptal olan kendisini iyice aptallaştırıyordu.
Bir kez olsun onları tadmak arzusu sarıyordu beyni kadar aptallaşan kalbini. Kendi omuzlarından aşağıda kalan omuzlara kollarını sardı. İki kızıl kiraz tanesinin tadına bakamıyorsa dalını koklayabilirdi değil mi? Yanaklarına yasladığı yanağı ile KyungSoo'nun yükselen sıcaklığını hissediyordu. Kavgadan kalma hararetini daha da yükseltiyordu bu sıcaklık.

" Neden bana söylemedin? Yer değişimesek asla öğrenemeyecektim. Neden kendini benden sakınıyorsun, KyungSoo?
Soyunma odasında o insan bozması sana dokunmaya kalktığında,
tüm bunları dört yıldır yaşamış olduğun gerçeği ile nasıl delirdiğimi görmek mi istedin?
Al işte! Aptaldım. Sayende deli de oluyorum."

KyungSoo'nun başını omzuna yasladı. Saçlarını okşadı. Limon çiçeği kokusu başını döndürüyordu.

" Yaptıklarımdan dolayı kendini minnet altında hissetme. Senin sayende duruldum. Artık ailemin karşısına çıkabilecek gücü buluyorum kendimde. Onlara söz verecek , verdiğim sözü tutabilecek kadar güçlüyüm sayende.
Artık üniversite hayalleri kuruyorum. Seninle aynı yolda yürümeyi isteyecek kadar güçlüyüm. Artık insanların umudunu kestiği, kavgadan başka bir şey bilmeyen, aptalın teki değilim. Bunlar hep senin sayende KyungSoo. Beni iyileştiriyorsun yavrum. Kalbime iyi geliyorsun. Lütfen kendini benden sakınma. "

" Ceza verdiler mi sana?"

" Senin yüzünden uzaklaştırma alacaktım nerdeyse. Ama yine sayende derste az buçuk başarı gösterdiğim için insaf ettiler de sadece biraz temizlik cezası ile kurtuldum."

" Yer değiştirelim, ben temizleyeyim. Sonuçta benim yüzümden kavga ettin."

" Olmaz. Sen dersine çalış. Ben temizlerim."

" O zaman yardım edeyim."

" İllaki bir şey yapmak istiyorsan , yanımda ders çalış. Temizleyeceğim yer kütüphanenin içinde bir oda. Kütüphanede çalışabilirsin."

" Ama "

" Aması yok yavrucak. İtiraz istemiyorum. Sen çalış ki bana anlatabilesin. Sen anlatmadan anlamıyorum biliyorsun. "

" Jongin. Her şey için teşekkür ederim."

KyungSoo, Jongin'in yaslandığı omzuna belli belirsiz bir öpücük kondurup kollarından sıyrıldı. Jongin bu ani küçük öpücükle beynini kaybetmeden, kaçan KyungSoo'yu yakalamak için hareketlendi.

KyungSoo çoktan kütüphanede bir masaya kurulmuştu. Jongin'in gözleri ders çalışan çocuğun yanağındaki pembeliklerde gezindi. Onu farkettiği ilk anlarını hatırladı.
Bay Moon'dan azar işitirken aşırı ciddi yüz ifadesi ile kendisini azarlıyor gibiydi. O çocuk ile karşısında utangaçlıkla başını eğmiş ders çalışmaya çalışan çocuk çok başkaydı. Geç de olsa onu farkettiği için çok mutluydu.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Yessı minnadesu ¤•¤

Bu hikaye son bulmak üzere ve ben hangi hikaye ile devam edeceğime karar veremedim●~●
If I Were A Boy
devam ederken araya bir tane bunun gibi bişi sıkıştırmak istiyorum ¤~¤
Bakiciz artık ●~●

Medyadaki bodyguard amca
twitter ın konusu olmuş ●~●
O amcanın yerinde gözüm var ☆~☆
Bodyguard olmak istiyorum ama Soo'nun bodyguard ♡~♡
Açayım gollarımı getme deyeyim ●~●

Getme Soo gurbanın olam ●~●
Daha fazla yorma gendini ●~●
Sonra Soo bana best satan bakışları fırlatsın ♢~♢
Sonra ben o bakışlarla ölem ♢~♢
Arkamdan da şu ağıdı yakasınız ha ridırs, vasiyetimdir :

"Kirpiğinin bir oku değdi gönlüme
Eman vermedi ikinci nefese
Yar sana da galmaz bu eller
Gör ki bülbül güle ağlar
Gül eller de gezer"

Yeni bölümlerde görüşmek üzere Jane minna ^^

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin