" KyungSoo gerçekten de övdüğünüz kadar varmış. Senden böyle bir arkadaş potansiyeli beklemiyordum. Doğrusu beni şaşırttın oğlum. "" Yaa benim KyungSoo'm böyle harika biri işte baba. Kimin arkadaşı! "
" İdealist bir genç. Ve tutkulu."
"Evet çok tutkulu. Yani idealleri konusunda."
"Sana da biraz bulaşsa bari."
" Ee notlarımı yükselttim ya baba. İdare eder bir bölüme gidecek puan da aldım sınavdan."
" KyungSoo sayesinde. "
" Evet KyungSoo'm sayesinde. "
" Ama o yurtdışına gitmek istiyor
öyle mi? "" Evet. Maalesef. Burda kalması için ikna edemedim. Aslında ederdim ama o yıllardır bunun için çalışıyor. Hayallerine engel olmak istemiyorum."
" Hangi üniversiteye kabul almıştı ?"
" Houston Üniversitesi. Teksas'ta. "
" İyiymiş. Maddiyatı nasıl halledecek peki? Yemekte ona sormak istemedim."
" Dört yıldır bir yerlede çalışarak biraz birikim yapmış. O para ile orda biraz eder. Eli sıkı zaten. Tutumlu ve iktisatlı KyungSoo'm. Ama sonra yine çalışmak zorunda kalabilir. Amerikada dayanmaz o para."
" Doğru. Hazıra dağ dayanmaz. Bir fikrim var. Bizim şirketin burslu öğrencisi olsun. Şirket burslu öğrenci okutursa vergi yükü hafifletiliyor. Hem onun maddiyatı çözülsün hem de bizim mali işler. "
" Gerçekten mi? Çok çok teşekkür ederim babacım. KyungSoo buna çok sevinecek. Gerçi kabul etmeyebilir. Biraz gururlu KyungSoo'm . Büyükannemde kalmaya bile çok zor ikna etmiştim. "
" Sen baya baya sahiplenmişsin bu arkadaşını. "
" Onun yeri bende çok başka baba. Kusura bakma ama siz bile beni gözden çıkarmışken elimden tutan KyungSoo oldu. Onun arkasında duran ben olsam da beni ayakta tutan o küçük adamdı. Tüm aptallıklarıma ve saçmalıklarıma rağmen beni olduğum gibi kabullendi. Ve ben farkında bile olmadan onunla değiştim. "
" Keşke KyungSoo'yu daha önceden tanıştırsaydın bizimle. Seni değiştirebilmenin sırrını ondan öğrenmek isterdim."
Jongin ve babasının KyungSoo'lu sohbetleri uzarken , KyungSoo Jongin'in annesine mutfakta yardımcı oluyordu.
" Yani bunların hepsini kendiniz mi yapıyorsunuz ?"
" Evet KyungSoo. Hazır ürünleri sevmiyorum. Sağlıklı da değiller zaten. Aslında her ürünün doğalını elde etmek mümkün?"
" Haklısınız. Yapay ürünler çoğaldığı için günümüzde hastalık da çok artık. Aslında sizden yoğurt ve reçel yapmayı öğrenmek isterdim. "
" Yurtdışına gittiğinde faydası olabilir. Seve öğretirim. Jongin'in hiç ilgisi yok böyle şeylere. Getirin yiyeyim. Düz mantık. "
"Ama Jongin çok güzel yemek yiyor. Onu görünce iştaha geliyorum. Sayesinde bir kaç kilo aldım. "
" Bu halin kilo almış halin mi bir de?! İnanamıyorum çok zayıfsın. Sen kal bir kaç gün burda kilo aldırayım sana."
" Teşekkür ederim. Ben böyle iyiyim. "
" Sen buna iyi mi diyorsun? Belin incecik. Genç kızlığımda benim de belim bu kadardı. Ne zaman gideceksin yurtdışına?"
"Bir ay sonra."
" Az kalmış. Bak bu bir ay burda bizimle kal. Sana yemek yapmayı öğretirim. Pratik olanlardan. Gittiğin yerde işine yarar. "
" Çok teşekkür ederim efendim. Ama size zahmet vermek istemem.
"Ne zahmeti oğlum. Sen de bizim bir evladımız sayılırsın. Hem senin sayende oğlum eski alışkanlıklarından kurtuldu.
Dur ben bunu Jongin'e söyleyeyim. Sen ona yok diyemezsin."" Ama efendim."
KyungSoo, itiraz edene kadar annesi Jongin'e KyungSoo'nun onlarda kalmasını istediğini söylemişti. Özel tariflerini KyungSoo'ya öğretecekti.
" Demek KyungSoo bizde kalsın istiyorsun anne."
" Evet. Sana öğretemiyorum. Kızım da yok ki öğreteyim. Öğrenmek isteyen birini bulmuşken öğretmek istiyorum. Jonginie arkadaşına söyle burda kalsın. "
" Bir şartla. KyungSoo ile benim odamda birlikte kalalım."
" O ne biçim şart öyle. Yani kalmak istiyorsanız kalın da evde yeterince boş oda var. Ne gerek var ki çocuğu rahatsız etmeye ? "
" Yok anne o rahatsız olmaz. Hatta KyungSoo tek uyuyamıyor. Korkuyor. Hep o babası yüzünden biliyor musun? Yawrum ne hale gelmiş. "
" Yaaa. Çok üzüldüm bak. Çocukcağız çok kötü günler geçirmiş. "
" Yaaa anne görsen. Kötü rüyalar falan görüyor. Sayıklıyor. O yüzden hep bana sarılarak uyur. Yani korktuğu için. Çok üzülüyorum küçük arkadaşıma. "
" Ee yurtdışlarına gidince ne yapacak bu çocuk? "
" İşte ben de babama diyordum ki ben de onunla gideyim. Ben de orda üniversite okurum. "
" Olmaz. Zaten babanın saçma kuralları yüzünden uzun süre biricik oğlumdan uzak kaldım. Daha uzaklara gitmene izin veremem. Gidemezsin. "
" Ama anne. "
" Sen benim tek evladımsın."
" Ama KyungSoo da tek tane anne. "
Jongin ne dediyse annesini ikna edememişti. KyungSoo istemeden kulak misafiri olduğu bu tartışma ile Jongin'e gecikmiş itirafından vazgeçti. Anne ile oğlunu ayırmaya hakkı yoktu. Onun hakkı yine yalnızlıktı.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...