Jongin iki derslik beden eğitiminde yaptıkları futbol maçında ter içinde kalmıştı diğer oyuncular gibi.
Jongin de arkadaşları gibi duşa geçti geçmesine ama bir takım kıyafetleri yine üzerindeydi. Çünkü kimsenin KyungSoo'nun bedenini hele ki özel yerlerini görmesini istemiyordu. Arkadaşlarının tuhaf bakışlarına aldırmadan mümkün olan en kısa sürede duşunu aldı. Diğerleri çıkmadan sakin bir köşede giyinmesi gerekiyordu. Islak olan kıyafetlerini çıkardı. İç çamaşırlarını hızlıca giydi. Kendisi dahi KyungSoo'nun bedenini çok (!) incelememeliydi. Pantolonunu giymişti ki arkadan bir el onu belinden kavrayıp kendisine çekti. Boynuna vuran nefesle irkildi. Yine ne bok dönüyordu. KyungSoo da bela paratoneri gibiydi. Her türlü bela o sakin, küçük yawruyu kolayca buluyordu.
Belindeki el karnına doğru yol alıyor ilerlediği her dokunuşta okşuyordu. Diğer el de poposunda geziniyordu. Jongin o an iki eli koparıp sahibinin en saçma yerlerine monte etmek istedi. Ama bu belayı da sorunsuzca KyungSoo'nun başından göndermeliydi. KyungSoo'nun bedeninde gezinen elleri savuşturmak istedi. Ama vücudundaki eller oldukça ısrarcıydı." KyungSoo. . Artık seni izlemekten daha fazlasını istiyorum. "
" Üzgünüm, izlemekle yetinmek zorundasın.
Şimdi çek o iğrenç ellerini üzerimden."" Bakıyorum da itiraz ediyorsun. Her zaman ki gibi uslu bir çocuk ol da az eğlenelim bebeğim. "
" Her zamanki gibi mi?"
" Ne o ? Jongin'le arkadaş olunca yürek otu mu yedin? Önceden ses çıkaramazdın. "
" Sen ve senin gibiler öncedende şimdi de midemi bulandırıyorsunuz. "
" Aigooooo. Rahatsız mı oluyorsun bebeğim? İstersen sana haz verebilirim. Bakalım ondan sonra da bana karşı koyabilecek misin? "
Jongin, arkasındaki insan bozmasının elinin KyungSoo'nun uzvuna dokunması ile titredi. İşler çığrından çıkmadan, birileri onları bu şekilde görmeden durdurmalıydı.
Jongin'ce hareket etmek en makul olandı. Fırsatçı elleri yakaladı ve arkasındaki bedeni yere serdi.
Şimdi sapığın yüzünü görüyordu. Bu yüz lavobada KyungSoo hakkında atıp tutanlardan biriydi. Dizini çocuğun boğazına yasladı." Bana bak insan bozması. Önceleri kolay lokma görünmemin sebebi belki yalnız ve arkasız olmamdı sizin için. Ee siz de haklısınız tabi.. Bak elimdeki telefonda ne vaaarr.. Kafan basmayabilir, açıklayayım.
Az önce ses kaydını aldım. Senin gibilere artık tahammül etmek istemediğimden bu şekilde hepinizden tamamen kurtulmayı planlıyorum. Çünkü artık arkamda duran biri var. Ve sen onun adını duyduğun anda ödün bokuna karışacak kadar ondan korkuyorsun. Sen ve senin gibi solucanlar artık bana bulaşmasanız iyi edersiniz. Yoksa Jongin'im çok sinirlenir. Onu sakinleştiremeyebilirim. Elin, kolun , kaburga kemiklerinin alayı kırılabilir. Canın yanar. Anladın mı? Semender embriyosu kadar beynine girdi mi söylediklerim.. Güzeeel.. Hadi sana iyi dersler o zaman.."Jongin, gömleğini de giyindikten sonra eşyalarını toparlayıp soyunma odasından ayrıldı. KyungSoo'ya acilen harita odasına gelmesine dair mesaj attı.
Kendisi nefes nefese harita odasına ulaştığında KyungSoo da onu bekliyordu."KyungSoo değişmemiz lazım."
" İyi ama bir ders daha var. Çıkışta değişseydik ."
" Bedenimi sevdiysen kalabilir. Ama bende iken de kullanabilirsin bedenimi."
"Ayy.. Yok.. Al bedenini falan.. Derse gecikmeyelim.."
KyungSoo, ne kadar acele ediyorsa Jongin o kadar yavaştı. Aklına soyunma odasında olanlar geldi. Bir başkasının bu bedene dokunmaya kalkması Jongin'in içinde patlamalar oluşturmuştu. Kendisinin bir kere bile hissedemediği dudaklarını başkalarının arzulaması içindeki öfkeyi kuvvetlendiriyordu. Dersin bitmesini bile beklemeden o çocuğun ağzını burnu kırmalıydı. O KyungSoo'nun bedeninde iken dahi dokunmaya, bakmaya cesaret edemediğini başkasının çok rahat elini atıp mıncıkalamaya kalkması.. Yok yok.. En temizi bunun gibilerden bir tanesini öldürüp , cesedini okulun çatısından aşağı ibret-i alem olsun diye sallandırmalıydı. Kendi bedenindeki KyungSoo'yu öptü. Ama bu defa biraz daha uzun tuttu. Değişimden sonra kısa süreliğine de olsa KyungSoo'nun dudaklarını kendininkinin üzerinde hissetmek istiyordu. Ve hissetmişti. Bu o kadar kısa ve doyumsuz olmuştu ki gözlerini açıp da dudaklarındaki sıcaklığı kaybetmek istemiyordu. Şimdi onu tekrar öpmek istese yine değişim gerçekleşeceği için aynı hissi yakalayamayacaktı. Nefret edilesiydi şu değişim.
" Jongin, derse geç kalacaksın , hadi.. "
Jongin, KyungSoo'nun ona söylenmesi ile kendine geldi.. Kaşınan birileri vardı ve Jongin'in onları kaşıması gerekiyordu.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...