♧17♧

3.8K 373 66
                                    

Son dersin başlamasına çok az kala merdivenlerin başında hedefinin ortaya çıkmasını bekliyordu.  Ne zamandır kavga etmemişti. Gücünde bir düşüş olmuş mudur ki ?! Öyle bile olsa o insan bozmalarından kat be kat daha güçlüydü. 
Her durumda onları yere serebilirdi.

İşte beklediği de yanında bir iki bozma ile nihayet görünmüştü.  Elleri cebinde  ileri geri sallanan bedeni sabırsızlığını  yansıtıyordu. Hedefini merdivenin son basamağında iken üniformasının yakalarından yakaladı. Kimse daha ne olduğunu anlamadan yüzüne kafa attı. Soyunma odasında KyungSoo'yu taciz eden beden yere serilmişti..
Onu yeniden yakalarından yakaladı ve yüzüne bir yumruk attı. Yerde acı içinde kıvranan beden adeta çenesinin kırıldığını hissediyordu.  Jongin onu saçlarından  yakaladı.

"Bana bak insan bozması.  Senin gibiler ancak bu türlüsünden anlar. Bir daha KyungSoo'ma değil dokunduğunu, baktığını dahi görürsem gözlerini oyarım. Ona dokunurken sana haz veren o pipini keserim senin . Bir daha vücudundan testeron salgılanmaz. Böbreklerini söker eline veririm senin. Bir daha KyungSoo'ya dokunduğunda sana heyecan veren adrenalin hormonun da olmaz. Anlıyor musun? Size ne dedim ben. Ona dokunmayacaksınız . Dokunmayacaktınız. Benim olana elinizi uzatmayacaktınız. Sahipsiz mi sandınız lan siz onu?!! Yoksa beni aptal yerine mi koyuyorsunuz? Yüzüme karşı aman Jongin arkamdan ver KyungSoo. . Nefesiniz size fazla geliyorsa keseyim arkadaşlarım. Kaşınıyorsanız gelin kaşıyayım. Hormonlarınızı kontrol edemiyorsanız elinizle halledin lan işinizi. Bu size ve sizin gibilere son uyarım. Olur da KyungSoo'yu yine tehdit ettiğinizi öğrenirsem ki benden kimse saklayamaz bunu, o zaman hepinizin pipisi donunun içinde değil pantolonunun cebinde olur ona göre. Sizlerde duydunuz mu?
Anladınız mı peki? "

Gürültü ile oluşan kalabalığı aralayarak geçen  bir öğretmen kavga edenlere bağırdı.

"Noluyor burada?
Bu ne gürültü? 
Jongiiiiiiiiiiiiiiiiiin?!
Yine mi kavga ettin?! Evladım hani düzelmiştin ? Daha bir önceki ders bana sorular soruyordun. Şimdi bu haliniz ne?"

"Bir mesele vardı da öğretmenim. Arkadaşlarımla anladıkları dilden konuşuyorduk. Ama aramızda hallettik. Değil mi arkadaşlarım?"

" Eevet.. Hallettik. "

" Jongin benimle geliyorsun. Siz de arkadaşınızı revire götürün. "

Jongin, öğretmeninin ardı sıra azar işitmek için koridorda onları izleyen öğrencilerin arasından yol alıyordu.
Uzun sürecek bir azar seansı için hazırdı. Çünkü  o çocuğu istediği kadar olmasa da dersini alacak kadar benzetmişti. Keşke
KyungSoo'nun uzvuna dokunan parmaklarını da kırsaydı. Bak bunu atladığı için hayıflanmıştı şimdi. 
Öğretmenler odasına girdiklerinde diğerleri çoktan son derse girmişti.

" Jongin uzaklaştırma mı almak istiyorsun? Tam düzeldin derken az önceki yaptığın da neydi?"

" Ne uzaklaştırması? Lütfen  Bay Moon. Bana uzaklaştırma vermeyin. Okuldan ayrılamam.. Ondan uzak kalamam. Yani derslerden.. Onu yani derslerimi korumam lazım. Artık onu.. Yani derslerimi çok daha önemsiyorum. Hem gençler arasında olur böyle şeyler değil mi? Siz de bizim geçtiğimiz yollardan geçtiniz."

"Bak seen! Önceden olsa karşımda yarım saat uyuklayarak azarımı işitiyor olurdun. Şimdi durumu kurtarmaya çalışıyorsun. Etkilendim doğrusu. Ama arkadaşını fena benzetmişsin. O yüzden ceza almadan kurtulamazsın. Bu anahtarları al. Kütüphaneye bağlı bir oda var. Orayı tertemiz etmeni istiyorum. Çalışma odası olarak kullanıma açılacak. Yarın kontrol edeceğim. Beğenmezsem bir daha temizlersin."

"Çok teşekkür ederim Bay Moon."

" Ama bir daha kavgaya bulaşırsan uzaklaştırma cezasından kurtulamazsın ona göre. "

" Söz veriyorum bir daha okulda kavga yok."

Jongin, anahtarları da alarak geç kaldığı sınıfına koştu. Uzaklaştırma alsaydı işi gerçekten zora girecekti. KyungSoo'suz bir hafta.. Okulda yanında olmadan geçecek bir hafta. Yavrucağı bu insan bozmalarının arasında bir başına kalacaktı. Neyseki durumu iyi kurtarmıştı.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin