"Alo Jongin.. Evet.. Geliyorum. . Sen adresi mesaj at bana ben orda olurum.. Gerek yok Jongin ben gelirim.. Duraktayım zaten.. Otobüse binip gelirim hemen.. Kitapçıların olduğu caddenin ordaki duraktayım.. Akşamın daha erken saati.. Jongin. . Yaa.. neden telefonu kapatıyorsun aptal.. "
KyungSoo, Jongin'e yarı zamanlı işte çalıştığından bahsetmemişti.. Evine de davet edememişti. Çünkü baba bile diyemediği adamın okuldaki insanımsı canlılardan çok da farkı yoktu..
Annesini, yüzünü hatırlayamayacağı kadar küçük yaşta kaybetmişti. Yaşasa da her günü sarhoş geçen babasının elinde dayaktan ölürdü.. Kendisi de yarı zamanlı işler ve okul sayesinde cehennem gibi olan evinden uzak duruyordu.
Babasından gizli birikim yapıyordu. Biriktirdiği paradan haberdar olsaydı anında el koyardı..Dört yıldır biriktirdiği parayla yurtdışında okumak istiyordu. . Böylece babasından artık kurtulacaktı.. Ülke içinde parasının kokusunu aldığı an nereye gitse bulurdu o sarhoş onu.. Zaten ülkesinde Jongin'den başka geride bıraktığına üzülebileceği kimse yoktu..KyungSoo iri bir yarış motorunun aniden önünde gürültü ile durmasıyla irkildi..
" Hişt yawrum.. Nereye böyle güzellik ? Atla, seni gideceğin yere bırakayım.. "
KyungSoo kendisinden başka kimsenin olmadığına emin olana kadar bakındı etrafına.. Ne yani şuan ona mı laf atıyordu.. KyungSoo tedirgince başındaki kaskı yüzünden yüzünü göremediği motorcudan korkarak oturduğu duraktan kalktı.. Kaldırımın yoldan uzak tarafından hızlı hızlı yürümeye başladı. . İşlek bir caddeye çıksa kurtulurdu belki.. Ya da Jongin'i arayabilirdi.. Titreyen elleriyle cebinden telefonunu çıkardı. . Jongin'i arayacağı sırada arkasından çalan korna ile korkup telefonunu yere düşürdü.. Sapık adam motoruyla kaldırıma çıkmış onu hala takip ediyordu..
"Yaahh.. KyungSoo. . Benim Jongin.. Sesimi nasıl tanımadın.. "
KyungSoo, Jongin'in başındaki kaskı çıkarması ile derin bir nefes aldı.. Akşamın bir vakti taciz edilme korkusuyla ödü ağzına ulaşmıştı..
" Jongin, aptal mısın? Ne kadar korktum haberin var mı? "
" Aptal olduğumu biliyorsun. . Ama korkuttuğum için özür dilerim. . Hadi atla gidelim.. "
KyungSoo, Jongin'in terkisine bindi..
Jongin ona yedek kaskı uzattı.." KyungSoo, bana tutun.. Sana azcık daha heyecan yaşaticim yawrum.. "
" Jongin beni korkutuyorsun.. Adam akıllı sür gidelim işte. "
KyungSoo'nun , sözünü bitirmesiyle Jongin'in hız yapması bir olmuştu. .
KyungSoo hızın etkisi ile motordan düşmemek için Jongin'in beline sıkıca sarıldı. . Başını da sırtına yasladı. . Kulakları uğulduyor , midesi bulanıyordu..
Midesindekileri çıkarmasına az kalmıştı ki motor durdu. ." Geldik yawrum.. "
KyungSoo, kasılan midesi ile konuşmak için ağzını açamıyordu. . Açtığı an bir yerleri batıracağını biliyordu..
Jongin, kaskını çıkardığında beti benzi atmış KyungSoo ile eli ayağına dolaştı.. KyungSoo'yu sırtına alıp.. Eve koşturdu.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Switch Body
FanfictionKim Jongin uzun boyuna oranla aptal bir serseri.. Do KyungSoo kimsenin bilmediği zorlu yaşamından kurtuluşunu ders çalışmakta arayan akıl küpü. . İkisinin yolu, vücutlarını değiştirmenin yolunu keşfetmeleriyle kesişiyor.. Vee canı sıkılan yazar...