♧15♧

3.9K 383 63
                                    

"Jongin. . Jongin. . Kalk hadi okula gideceğiz. . Jongiiiiiiiiiiiiiiiiiin. . Kalksana aptal.. "

" Ne? Noldu? Türevi aldım. İntegralde yerine yazdım. Japon işgali altındaki doğu adamızı kurtardık. Güney Asya'daki muson yağışları devam ederken Birleşmiş Milletler. .. KyungSoo? "

" Jongin? !"

" KyungSoo? ! "

" Rüyanda tekrar mı yapıyorsun Jongin? "

" Bir aylık kış tatilimi senin yüzünden ders çalışarak geçirdim. Bu yaşıma kadar hiç çalışmadığım kadar ders çalıştım. Başka ne bekliyordun ki?!"

" Kalk hadi kalk. Söylenme.. Okula geç kalmayalım. "

" Hööööffffff ya ne okulu. Aaa.. Derste uyuyabilirim. "

" Seni duydum. Aklından bile geçirme. O dersler dinlenecek. "

" Ya nerden kabul ettim senin ders anlatmanı yaa!"

Jongin söylene söylene kalktı yatağından.
Bir aylık kış tatilini birlikte geçirmişlerdi. Büyükanne Jongin'in KyungSoo'ya yapışık gezmesine alışmıştı. Jongin'in bu zamana kadar çok arkadaşı olmuştu. Ama hiçbirini için bu denli sahiplenmemişti. Çünkü ya parası için ya da kavgada iyi iş çıkardığı için onunla arkadaşlık kuruyorlardı.
Zaten ailesi de onun bu kavgalarından bıktığı için büyükannesinin yanına, mahrumiyet bölgesine göndermişlerdi. Burada baba parasından mahrumdu. Arabasından.. Gece gezmelerinden.. Her türlü eğlencesinden uzak, sade bir büyükanne evinde, büyükannesinden biraz daha hareketli bir hayatı vardı. Bunda büyükannesine karşı gelemiyor oluşunun payı büyüktü. Son zamanlarda KyungSoo ile o pay büyümüştü. Artık sözünden çıkmadığı, karşı koyamadığı bir KyungSoo' su vardı. Ders çalışması için Jongin'i de beraberinde çalıştığı kitapçıya götürüyordu. Jongin'in ise KyungSoo'nun yakınlarında olabilmek için buna itirazı yoktu. KyungSoo'yu ailesi ile tanıştırmayı düşünüyordu. Ailesi , Büyükannesinden KyungSoo'nun ne kadar harika ve sevimli birisi olduğunu, Jongin'i nasıl da adam ettiğini yeterince dinlemişlerdi. Bir de kendi gözleriyle görmelerini istiyordu. İlk sınavlardan sonra kendi başarısıyla elde edeceği notlar ile ailesinin karşısına çıkaracaktı KyungSoo'yu.

İlk haftadan Jongin'in derslere karşı ilgisindeki değişiklik öğretmenlerinin ve arkadaşlarının fazlasıyla dikkatini çekmişti. Derslerde uyuklayan , horuldayan , homurdayan , arkadaşlarını rahatsız eden Jongin gitmiş her soruya her konuya atlayan çok bilmiş bir Jongin gelmişti. KyungSoo ile beraber kaldıklarını kimse bilmiyordu. Çünkü KyungSoo'nun bir de bu yüzden tepki almasını ikisi de istememişti.
Ancak Jongin'i rahatsız eden bir mevzu vardı ki KyungSoo bunu dile getirene kadar üstlenmemişti..KyungSoo beden eğitimi derslerinden nefret ediyordu. KyungSoo içinde top olan hiçbir sporda başarılı değildi Jongin'in aksine. Ortalama bile değildi. Kelimenin tam anlamıyla vasattı. Içinde top olmayan sporlarda dahi vasattı. Jongin bunu ilgisizliğe bağlıyordu. Bu tür şeyler KyungSoo'nun ilgisini çekmiyordu. Üstelik sınava da aylar kalmışken.

Bir öğle arası KyungSoo Jongin'e mesaj attı.

" Harita odasına gel. Acil. "

" Bir dakikaya ordayım yawrum."

" Sana şunu kes demiştim. Bana yawrum deme. "

KyungSoo, daha telefondan başını kaldırmadan , Jongin odaya girmişti bile.

" Çabuk geldin."

" Sen çağırırsın da gelmem mi yawrum."

" Jongin kes şunu. "

" Neymiş acil olan. "

" Bak aslında acil değil. Artık tahammül edemediğim için. . Yani demek istediğim. . Aslında bu hiç etik değil. . Ama.. "

" KyungSoo. . Sadede gel.."

" Beden eğitimi derslerinden nefret ediyorum. "

"Ben de ne zaman söyleyeceksin diye merak ediyordum. Sorun değil ben girerim senin yerine.. "

" Ama o saatte senin kimya dersin var."

"Sen bana anlatırsın evde. "

" Böyle bir şey istediğim için gerçekten özür dilerim. Ama iki topa vuramadığım için azar yemekten bıktım. "

" Ben vururum senin yerine yawrum."

" Bana yawrum deme.. Ve harika performans sergileme.. Kendine zarar vermeyecek kadar vasat olsan yeter."

" Tamam tamaaam.. Hallederiz.
Gel bakim.
Ver bir dudak. "

" Şöyle söyleme.. "

KyungSoo söylenirken, Jongin onu çoktan öpmüştü. Ve yine KyungSoo'nun bedenindeydi.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin