♧11♧

3.8K 398 89
                                    


Güneş ışınlarından mahrum bir kış sabahına gözlerini açtı. Bugün de hava kapalıydı anlaşılan. Yumuşak yatakta da uykusunu iyi almıştı. Uyku mu ? Etrafında saat aranırken gözüne duvar saati ilişti. Sabahın yedisiydi. Bir saat içinde çalıştığı yerde olması gerekiyordu. Yataktan doğrulmaya çalıştığında ellerine dolanmış küçük beyaz elleri farketti. Yine mi Jongin'in bedenindeydi. Demekki Jongin uyurken onu öpmüştü. İyi de neden buna gerek duymuştu ki ? ! Bu gece başka bir yerde uyuduğu için babası kesin onu benzetecekti. Yeni iş yerini bulamasaydı bari. Ellerini ayırmaya çalışırken kendi bedenindeki Jongin'den bir inilti duydu. Bir kolunu karnına sarmıştı. Yüzünde de çürük lekeleri vardı. Hemen kazağını araladı. Karnında da ciddi morluklar vardı..

"Jongin.. Jongin.. "

" Ahhh... KyungSoo. .Dur lütfen. . Ahh.."

" Jongin bu halin ne ya da bu halim ne mi demeliydim? ! "

"Lütfen biraz daha uyuyalım. Dinlenelim .. Güzelleşelim.. Kalkınca anlatırım.. "

"Jongin , benim işe gitmem gerekiyor."

" Benim bedenimle git o zaman.. Seninkinin dinlenmesi lazım.. "

" Babam mı aradı ?"

" Evet. "

" Ve sen de gittin ? "

" Evet.. "

" Sana hesap ödetti ?"

" Evet. "

" Ve dövdü. "

" Evet. Aslında evden kaçmaya çalıştığın için dövdü. "

" Evden mi kaçtım? !"

" Evet. Artık burda kalacaksın. Benimle .
Eşyalarını getirdim. Bu yatakta koyun koyuna yatarız. Birlikte okula gideriz. Beni ders çalıştırırsın. Büyükannem sana güzel yemekler yapar. Kilo da alırsın. Popon daha da güzelleşir. İşe gitmek istersen yine gidebilirsin. Seni o sarhoş adamın yanına göndermem."

" Jongin. Bak. Dün sana yaşattığı acılar için özür dilerim. Her ne kadar berbat biri de olsa o benim bu dünyadaki tek yakınım."

" KyungSoo. Kavga da bile duymadığım kadar küfür duydum o adamdan. Nefesim teklediğin de senin bedeninde ölmekten korktum. Seni kendi bedenim de yalnız bırakmaktan korktum. O dayağı yiyen sen de olabilirdin. Orda sefil bir şekilde ölebilirdin . Eğer kendine yaslanacak biri istiyorsan bana yaslan. Sıcak bir kucak istiyorsan bana sarıl.. Elim de senin olsun.. İstediğin kadar tut... İnsanlara kafa tutmaktan çekinme. Onlara küfretmek istediğinde et. Ben seni korurum. Lütfen beni kabul et. Sana baba da anne de.. Kardeş, arkadaş ne istersen kime ihtiyacın varsa olurum. Bir şeylere tahammül ederek yaşamanı istemiyorum. "

" Jongin.. Yaptıkların için gerçekten minnettarım. Bu kadar iyilik bana fazla. Şimdi bana bedenimi verir misin ? "

" Olmaz. Krem sürdüm ama hala acısı duruyor. İyileşene kadar vermicem.."

" Aptal. Versene bedenimi. Ne diye sen çekeceksin acısını. "

KyungSoo, Jongin'i yanaklarından yakaladı. Ama Jongin sürekli kafasını sallıyor , sabit durmuyordu.

" Öptürmem KyungSoo. Bırak beni. "

" Düzgün dur lan, öpücem.. "

" Olmaz. Bedenimi sana vermicem. "

" Nerden senin oluyormuş. "

" Çok sevdim belki. Çok hoşuma gitti. "

" Ya dayak kafa yapmış sen de. Ver diyorum. Dur da öpeyim yaa.. Yalvarttırıyorsun resmen."

KyungSoo, Jongin'in güçlü bedeni sayesinde kendi bedenindeki Jongin'i yatağa yatırdı. Üzerine çıkıp kollarını tuttu.

"İşte şimdi elimdesin. Artık öpebilirim.. "

" Jongiiiiiiiiiiiiiiiiiin . "

Jongin ve KyungSoo odanın açık kapısı kadar ağzı açık, hayretler içinde kendilerine bakan büyükanneyi gördüler.

"Sıçtık.. "

" Ee.. Jongin görünümlü KyungSoo. . Ayıkla bakim princin taşını. Sen de büyükannemden iyi bir dayak yiyeceksin.. "

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Switch BodyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin