2. -6-

4.5K 246 3
                                    

Ešlė

Sėdėjau namie. Adelės ir Lorės ieškojau gal jau valandą, tačiau ir taip buvo aišku jog tai bergždžias darbas. Niall su Louis nieko nesakė, o vos tik grįžę puolė prie Niall kompiuterio. Aš atsidusau ir išėjau į lauką prie šunų. Atidariau narvą ir juos išleidau. Jie laimingi bėgiojo po kiemą. O aš verkiau. Tiesiog stovėjau atsiremusi į namo sieną. Niekaip nesupratau kaip tai atsitiko. Palikau Adelę su Lore kelioms minutėms. O kai grįžau jos jau buvo dingusios. Kaip dūmas. Jokios raštelio. Nieko. Mano skruostais riedėjo ašaros. Kokia aš mama? Savo vaiko nesugebu nusaugot.
Išgirdau kažkieno žingsnius. Pamačiau Sophia. Ji priėjo ir apkabino mane. Aš nusivaliau ašaras.
"Mes jas surasim" sušnibždėjo Sophia. Aš nieko nesakiau tik dar stipriau prisiglaudžiau prie Sophios.
Išgirdau skambant savo telefoną. Nepažįstamas numeris.
"Alio? "
"Labas, Ešle" Mozė. Mano keliai pradėjo drebėti. Išsivadavau iš Sophios glėbio.
"Ko tau reikia? "
"Na, tiksliau ko tau reikia. Manau norėtum atgauti savo vaikelį ir geriausią draugę, ane?" jaučiau kaip man kraujas venose užverda.
"Paleisk jas, šunsnuki!" surikau, tačiau viskas ką girdėjau iš jo tebuvo šlykštus juokas.
"Ne viskas taip paprasta Ešle. Aš irgi noriu kaiko"
"Ko?! "
"Hillary. Atiduok ją man jų aš jūsų nebeliesiu"
"Ne" tariau. Jis nieko nepasakė.
"Žinai nesitikėjau iš tavęs šito. Bet tu pati pasirinkai. Pasakyk ate" po kurio laiko prabilo jis. Aš tiesiog žiopčiojau ir nežinojau ką sakyti.
"Kalbėk! " suriko jis.
"Ešle... Mergytei viskas bus gerai... Atleisk man Ešle" išgirdau silpna Lorės balsą.Tada pasigirdo šūvis.
"Tu dar atsiims už tai šunsnuki! " sušuko Lorė.
Jis padėjo ragelį. Telefonas iškrito man iš rankų. Suklupau ant kelių.
"Lore!" rėkiau. Tiesiog gulėjau ant žolės. Pajaučiau kaip kažkas mane pakelia. Tai buvo Harry.
"Harry... Jis šovė į Lorę" tariau kukčiodama. Harry sustingo. Jis tiesiog nebegalėjo pajudėti. Tada Harry akys pajuodavo. Jis padėjo man atsikelti. Pamačiau sumišusi Zayn. Jis tiesiog stovėjo ir nejudėjo. Aš užsidengiau veidą rankomis. Kažkas lėtai patraukė mano rankas. Zayn. Žvelgiau į jo akis.
"Mes surasim jas. Gyvas ir sveikas. Aš prižadu" tarė jis, o aš tik linktelėjau.

Zayn

Pagaliau Ešlė užmigo. Ji mano, kad yra bloga motina. Tačiau aš žinau jog ji tobula. Ir tas suskis Mozė, jis priverte ja galvot kitaip. Už tai jis atsiims. Skaudžiai.
Pažvelgiau į Harry. Jis ramino Melę. Jai buvo keista kur dingo mama. Mačiau jog mergaitė jau snūduriuoja jam ant kelių.
Niall sėdėjo šalia su dviem kompiuteriais. Dėje to šunsnukio telefonas buvo nesusekamas. Niall buvo suirzęs.
Buvo užsukęs Garry su informacija. Paskutinį sykį Mozė išsinomojo kambarį viešbutyje centre. Tačiau pries kelias dienas dingo. Su juo buvo vaikas.
Pažvelgiau į Hillary. Ji skaitė informacija. Mačiau kaip jai akyse kaupiasi ašaros skaitant apie vaiką. Man kažkiek jos pagailo. Tačiau prisiminus viską ką ji padarė Ešlei noriu ją pridaužyt čia ir dabar.
Staiga ji krūptelėjo.
"Požemiai. Tai buvo požemiai. Ką tik buvo atvažiavus nauja siunta. Heroino ar kažko tokio. Aš stovėjau su vaiku. Mozė nekreipė į mane dėmesio. Tada paėmė kažkiek heroino ir norėjo sugrūst Maikui. Mano berniukas per daug verkė. Kai aš neleidau jis man trenkė. Vos spėjau pabėgti. Ilgai slapčiausi. Tačiau jis mane rado. Jis visur turi akis. Tada jis iš manęs atėmė sūnų. Sakė jog aš nieko neišmanau. Kad tik tai jis iš Maiko padarys tikrą vyrą" ašaros laisvai riedėjo jos skruostais "toliau vėl tamsa" vėl tarė ji. Ji verkdama apsikabino Niall. Šis kiek sutriko, tačiau apkabino ją atgal. Nieko nesakiau. Žinojau jog Mozė žiaurus... Bet kad tiek. Nebent ji tai išsigalvoja. Viena kūno dalis norėjo ja tikėti, kita ne. Tiesiog nuvijau tas mintis į šalį. Paėmiau iš Niall kompiuterį. Jis peržiūrinėju kamerų įrašus. Mačiau Mozę einant į automobilį. Netyčia ranka nuslydo ir spūstelėjau kažkokios parduotuvės vaizdo kamera. Jau norėjau išjungti kai pamačiau Mozę. Jo pakalikai iškėlė Lorę iš mašinos ir nunešė į parduotuvę. Tada išlipo kažkoks vyras laikydamas du vaikus. Iš kart atpažinau Adelę. Mažylė miegojo. Džiaugiausi jog jai nereikia viso to matyti. Tas kitas vaikas turbūt Maikas. Niekaip nesupratau kam reikia dviejų metų vaiką tampytis su savim.
Krūptelėjau kai išgirdau už savęs išsiskleidžiant kišeninį peiliuką. Harry kaip visada iš pasalų. Turbūt kai nunešė Melę grįžęs prisėlino.
"Jis miręs" tarė jis. Žinau jog jis dievina Lorę. Gailisi dėl visko ką jai padarė. Visada maniau jog perdėtai ją saugo. Tačiau aplinkybės keičia nuomonę.
Eleonora išlindo iš rūsio ir atnešė pistoletus. Užtaisė vieną. Siekė kito kai ją pertraukė Louis.
"Ele, ką čia darai? Nuo kada tu moki užtaisinėt ginklą? "
"Šūdas" lupom ,be žodžių pasakė jį. Tiesiog padėjo ginklą ant stalo. Mačiau kaip ji mąsto melą.
"Elė yra gaujos narė jau penkis metus. Ji nužudė daug žmonių ir yra viena geriausių snaiperių. Ji tau nieko nesakė nes galvojo jog tu ja atstumsi" greit išbėrė iš kažkur atsiradęs Liam. Louis buvo sustingęs. O Eleonora ji ketvirčiavo mintyse.
"Neširsk" tarė Liam atsisėsdamas " kuo mažiau paslapčių tuo geriau" aš grėsmingai pažiūrėjau į Liam. Lupom ištariau "Greg" .Liam tik linktelėjo. Niall kiek sutrikęs žvelgė į mus, tačiau galiausiai tik gužtelėjo pečiais ir atsistojo. Užsidėjo striukę, Harry irgi. Liam užsikišo šautuvą nugaroj, o Louis užsidėjo neperšaunamą liemenę.
"Vėliau pasikalbesim" sumurmėjo Louis Elei ir išėjo.
Iškveičiau porą vyrų ir liepiau saugoti namus. Tada mano akys užkliuvo už Hillary. Susimėčiau. Ką daryt su ja?
"Aš nieko nedarysiu Zayn. Gali būt ramus" tarė ji žiūrėdama man į akis. Aš nieko neatsakiau tik išėjau į lauką. Ji viena, o mano žmonių daug. Beto šunys laksto palaidi. Ir jie nenusiteikę draugiškai. Todėl jeigu kažką darys, kas suerzins juos ar mano žmones - mirs.
Sustojom prie parduotuvės. Iš kart atpažinau Mozės automobilį. Negi jis mane jog nuo manęs pabėgs?
Niall priėjo ir greitai atrakino duris. Įėjom į vidų. Visur tamsa. Negalėjom jungti žibintuvėlių nes galėjom išsiduot. Žengia kuo tyliau. Galiausiai akys priprato prie tamsos ir galėjau įžvelgt duris. Mačiau kažkokius tipus. Rankų mostais parodžiau Niall ir Niall greitai juos atjungė elektros šoku. Priėjęs Harry nesusilaikė ir abiem sulaužė nosis. Ėjom toliau. Atidariau duris ir iškart sustojau. Ten buvo dvi lovos. Ant vienos iš jų miegojo Adele, o mat kitos Maiklas. Aš paėmiau Adelę, o Niall Maiklą. Mačiau kaip Harry žvalgosi Lorės. Lėtai išėjom. Ėjom tyliai. Staiga kažkas sušnarėjo. Atsukau ginklą į ten. Tačiau ten gulėjo pažįstamas siluetas. Lorė. Atsisukau į Harry ir ranka parodžiau į Lorę. Jis pribėgo prie jos ir pakelė. Greitai nunešėm visus į automobilį. Įsėdau į vairuotojo vietą ir užvedžiau mašiną. Skubiai važiavau namo.
"Mažutė atsigauk" girdėjau kaip Harry šnibždėjo. Įsitempiau ir padidinau greitį. Staiga kažkas trenkėsi į galinį stiklą. Louis greit pažvelgė atgal. Tada užsitaisė ginklą.
"Kas yra?! " paklausiau.
"Jie į mus šaudo. Reikia atsišaudyt. Užkimškit ausis vaikams" tarė Louis nuleisdamas langą. Gale pasigirdo užtaisomo šautuvo garsas. Pasigirdo šūvis. Tai prasidėjo. Kova dėl išlikimo. Ir šįkart kentės Mozė. Daugiau nekartosiu tos klaidos jr nepaliksiu jo gyvo.

Pagrobta / Z. M. / ✔Where stories live. Discover now