2. -20-

3.8K 204 7
                                    


Žiūrėjau į Hillary.
"Tiesiog pasakyk jam. Vistiek viskas baigta. Aš į tualetą" tarė Hillary ir išėjo. Aš sėdėjau nuleidusi akis.
"Ešle, kas čia dedasi? " Liam tikrai buvo suirzęs.
"Aš nesiruošiu tau nieko aiškinti" atsistojau ir pasiėmusi maišus išėjau paskui Hillary. Mačiau kaip Liam kažkam skambina. Turbūt Zayn. Atsidusau. Tiesiog išjungiau telefoną.
Įėjau į moterų tualetą. Hillary stovėjo palinkus prie kriauklės.
"Aš atsiprašau" tariau. Hillary pakėlė užverktas akis į mane. Staiga pribėgo ir mane apkabino.
"Ešle... Tu neturi atsiprašinėti. Aš pati kalta. Įsimylėjau... " ji sustingo " taip aš myliu Niall Horan, o jis prieš kelias minutes sudaužė man širdį" ji sukukčiojo.
"O jeigu dingtume keletuis valandų?" paklausiau, o ji sutrikus pažvelgė į mane " nuvažiuotume prie jūros. Tiesiog pabūti" paklausiau.
"Na manau blogiau nuo to nebus" aš šyptelėjau ir padaviau jai jos maišus. Išėjom į lauką ir išėdom į automobilį. Išvažiavau į kelia.
"Ar jis tikrai toks durnas, ar tokiu apsimeta? " išgirdau Hillary balsą.
"Kas? "
"Liam mus seka. Va mašina pirmoj juostoj už balto poršė" atsakė. Pažvelgiau pro veidrodėlį. Tikrai Liam.
"Reikia jo atsikratyt" sumurmėjau.
"Tegul. Man vienodai. Ką jis pamatys? Kaip aš verkiu? " atsidusau. Tiesiog linktelėjau ir pasukau papludimio link. Išlipom. Nuėjom prie tiltelio ir atsisėdom. Jau temo. Ji padėjo galvą man ant peties.
"Kodėl meilė tokia sunki? " sumurmėjo Hillary.
"Nežinau" atsidusau. Išsitraukiau savo telefoną ir įsijungiau. Daugybė skambučiu nuo Zayn. Spustelėjau skambinti.
"Alio? "
"Zayn jeigu rėksi ant manęs padėsiu ragelį" tariau.
"Kas ten įvyko su Niall? " paklausė. Jaučiau jog stengiasi išlikti ramūs, bet jam sunkiai sekasi.
"Nesvarbu Zayn. Tiesa sakant nežinau. Tiesiog... " nutilau nes Hillary paėmė iš manęs telefoną.
"Zayn, klausyk, čia Hillary. Kai kas nutiko ir man reikėjo paramos. O Niall trynėsi aplinkui su ta peroksidine. Ešlei užkniso tai ji nusprendė jam visą malonumą sugadint" ji grąžino man telefoną.
"Zayn? "
"Ne nu šakės" buvo viskas ką išgirdau.
"Nesakyk Niall. Tiesiog jis labai nervino su ta merga" sumurmėjau.
"Tarkim. Bet jeigu po valandos Harry negaus spurgų jis visus primuš" pasigirdo trinktelėjimas.
"Matai jau muša. Harry atstok"
"Spurgos. Kur? " išgirdau Harry balsą. Nusijuokiau.
"Tuoj bus. Ir pasakyk Liam, kad varytu namo, o tai nejauku daros. Iki" padėjau ragelį.
Hillary gulėjo ant nugaros ir juokėsi.
"Ne nu man patinka"
"Tau patinka, o manęs namie spurgų monstras laukia" sukikenau. Atsiguliau šalia. Hillary paėmė mūsų pirštus ir supynus iškėlė. Nusišypsojau.
"Aš jaučiuosi geriau. Galim važiuot" ji atsistojo, o aš paskui. Liam jau nebebuvo. Važiavom namo laimingos. Ištraukiau maišus. Įėjau į namus.
"Guminukai!" suriko Louis ir bėgdamas vos neišsiteškė ant grindų. Sukikenau ir padaviau jam guminukus. Netrukus prisistatė Harry ir gavo savo išsvajotasias spurgas. Šypsojausi. Tada pamačiau Niall. Gerą nuotaiką kaip ranka nuėmė. Nenorėjau dabar su juo kalbėti. Paėmiau Hillary už rankos ir užsitempaiu į viršų. Bet Niall aišku turėjo kaip paklusnus šuniukas atbildėt paskui.
"Na? Nieko nenorit man pasakyt? " tarė jis. Hillary žiūrėjo pro langą ir stovėjo atsukusi mums nugara.
"Ne" tariau.
"Tai tebuvo pokštas, Niall. Nėra reikalo pykti" sumurmėjo Hillary.
"Pokštas, a? " jis buvo suirzęs "nesikiškit į mano gyvenimą, gerai? Su kuo noriu su tuo miegu! Savo durnus pokštus krėskit kitiems" jis suriko.
"Nurimk! " sušukau lediniu veidu. Mačiau, kad tai buvo blogas sumanymas. Niall pradėjo artėti prie manęs. Nespėjau suvokti kai prieš mane išdygo Hillary. Niall kumštis susidūrė su jos skruostu ir ji parkrito. Hillary prarado sąmonę. O Niall taip ir stovėjo sustingęs.
"Ko stovi? Kviesk Louis! " surikau. Tas vis vien stovėjo.
"Louis! " surikau per visus namus. Niekas neatėjo todėl palikau Hillary ir nusileidau į apačią.
"Louis! Ar tu kurčias? " surikau, o mano skruostais bėgo ašaros. Jis greitai pašoko ir pribėgo prie manęs.
"Kas atsitiko? "
"Hillary... " teištariau. Louis greitai nubėgo į trečią aukštą.
"Ar tau viskas gerai? " išgirdau Zayn balsą. Linktelėjau.
"Aš tave užmušiu Niall James Horan! Tu... " nespėjau baigti kai žemyn nulipo Louis.
"Pas Hillary kambary nieko nėra" tarė jis.
"Ką?! " surikau ir susmukau Zayn glėbį. Tik spėjau pamatyti kaip šviesių plaukų kupeta išeina pro galinės duris, nešina Hillary kūnų. Norėjau sušukti, bet negalėjau. Raumenys atsijungė kaip ir sąmonė. Kūnas tapo guminis. Mačiau Zayn akis. Girdėjau persigandusį Louis balsą. Galiausiai viskas susimaišė į vieną ir aš nualpau.

Pagrobta / Z. M. / ✔Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt