Lėtai atmerkiau akis. Aš vis dar buvau gyva. Mačiau prieš save Mozę. Jis sugriebė už pilvo. Iš ten nepaliaujamai tekejo kraujas.
"Tu šuns... " jis nespėjo pabaigti ir nukrito. Apsisukau. Prieš save pamačiau Zayn. Jis lėtai nuleido šautuvą. Jis atrodė supykęs. Labai.
"Zayn aš... " jis neleido man pabaigt.
"Ką tu sau galvoji?! " suriko taip jog aš net krūptelėjau. Jis šnopavo, o jo akys žaibavo į mane.
"Aš... "
"Kodėl tu nesiklausai? Kodėl man nieko nesakei? Tu silpna, tu nieko nemoki, ką sau manei? Tu tikrai manei aš toks durnas ir neseksiu tavęs kai išvažiuoji vidurį nakties?! Ar tu visai?! Tu silpna! Jis būtų tave nušovęs! " vėl suriko jis. Aš sustingau. Nieko neatsakiau tiesiog praėjau pro jį. Pradėjau eiti greičiau, o ašaros nepaliaujamai tekėjo.
"Ešle, STOK!!!" suriko Zayn. Aš sustojau. Atsisukau į jį. Na jau ne. Aš nuo jį nebebėgsiu. Pradėjau artet prie Zayn. Vos praėjus smarkiai pastūmiau.
"Silpna?! " rėkiau. Mačiau kaip Harry su Liam kėlė Mozę į automobilį, bet sustojo.
"Silpna?!" vėl surikau. "Ši silpna moteris be tavo pagalbos pagimdė vaiką. Ji augino du metus. Sirgo depresija. Primušė žmogų. Matė kaip jos akyse yra nužudomas žmogus. Viską atleido vyrui, kuris niekada neatsiprašo. Vyrui, kuris pasirodo po dviejų metų ir elgiasi lyg niekur nieko. Ta silpna moteris sugebėjo atleist moterei, kuri jai padarė randus vos ne visam gyvenimui. Sugebėjo ją pamilt ir atleist. Bet kokia kvaila jį buvo kai įsimylėjo vyrą, kuris ją išprievartavo! Kuris mano jog ji yra silpna! Jo suknista lėlė, neturinti jausmų ir emocijų! Ir dar... Jis jos suknistai nemyli! " vėl surikau ir pastūmiau Zayn. Jis stovėjo kiek apšalęs. Norėjo kažką sakyt, bet aš jį nutraukiau
"O ne, brangusis, aš nebaigiau. Tu... " nespėjau nieko pasakyt kai Zayn įsisiurbė man į lūpas. Norėjau jį nustumti, tačiau jis neleido. Galiausiai pasidaviau jam. Jis norėjo pagilint bučinį, bet aš atsitraukiau. Jis sugriebė mano veidą, taip, kad žiūrėčiau jam į akis.
"Niekada negalvok jog aš tavęs nemyliu" šnibždėjo " aš tave beprotiškai myliu" jis perbraukė ranka per mano žandą" žinau jog aš šiknius... Ir atsiprašau. Už viską... Kad nebuvau kai tau labiausiai manęs reikėjo... Kad pasakiau jog tu silpna... Tu stipriausia moteris kurią pažįstu... Tu nuostabi... Nesiklausyk viso to š kuris sklinda iš mano burnos kai būnu piktas. Aš tave beprotiškai myliu. Kai pamačiau jog tas suskis tave liečia norėjau jį priverst kentėt ir mirt kančiose, bet tu tai padarei... " jis suglaudė mūsų kaltas ir žiūrėjo man į akis. Neatlaikiau įtampos ir ji pabučiavau. Jis apsikabino mane ir stipriau priglaudė. Aš rankomis apsivijau jo kaklą. Ta jo nuotaikų kaita mane žudo, bet aš jį myliu...
"Zayn! " išgirdau Liam balsą, tačiau neleidau Zayn atsisukt ir parodžiau Liam vidurinį pirštą. Galiausiai Zayn atsitraukė, nes pritrūko oro.
"Aš tave myliu" tarė.
"Aš tave irgi myliu" perbraukiau ranka per jo plaukus. Jis atsitraukė ir paėmė pinigus. Pažvelgiau į Bri. Ji gulėjo nualpus.
"Ką su ja daryt? " Harry sutrikęs stovėjo prie jos kūno.
"Nuvešk namo. Duosiu adresą" tariau. Harry tik linktelėjo. Įsidėjo Bri kūną ant galinės sėdynės, o aš pasakiau jam adresą. Netrukus atavažiavo Liam su mano automobiliu. Neklausiau kaip jį užvedė. Tiesiog.
"Gerai jų automobilį vairuos Liam su Louis. Mes važiuosim paskui Ešlės automobiliu" pasakė Zayn.
"Kur Niall? "
"Palikau namie saugot merginas" atsakė Zayn. Nieko nesakiau tik įsėdau į automobilį. Zayn įsėdo į vairuotojo vietą. Pradėjo važiuot paskui Liam su Louis.
"Kur mes važiuojam, Zayn? " paklausiau. Kadangi važiavom gan lėtai jis viena ranka laikė vairą, o kita ranka paėmė mano ranką ir supynė mūsų pirštus.
"Atsikratyt jų, mažute" tarė. Kodėl jis tai taria tokiu ramiu balsu?
"Vesčiau tave namo, bet Liam ir Louis neturės kaip grįžt" tare jis. Aš įsitempiau.
"Ei ramiau" tarė jis. Pažvelgiau į jo ranką. Buvau taip suvariusi nagus jam į odą jog jam net pabaltėjo toj vietoj. Truputį atleidau ranka.
"Galėsi pasėdėt masinoj" aš tik linktelėjau. Sustojom kažkokio miško viduryje. Zayn išlipo, o išlipau paskui.
"Nenoriu sėdėt viena" tariau ir Zayn šyptelėjo ir užrakino mašiną. Liam su Louis ir Zayn ištraukė Mozę ir jo pakalikus. Numetė ant žemės. Tada išsitraukė kanistrą (spėju ten benzinas) ir užpylė ant ju. Liam uždegė degtuką ir metė į juos. Aš net pašokau kaip greitai įsipleskė ugnis. Stipriau įsikibau į Zayn ranką. Taip prastovėjau, kurį laiką, tada Liam užpylė kažko ant jų ir ugnis nurimo. Iš jų tebuvo likę tik kaulai. Nusisukau ir paslėpiau galvą Zayn krūtinėje. Girdėjau kaip Liam su Louis kažką ten darė. Zayn švelniai glostė man nugara.
"Jau" išgirdau Liam balsą.
"Dabar mašina" Louis.
"O kas su ja? " paklausiau.
"Irgi atsikratysim. Važiuojam" tarė Zayn ir nusivedė mane iki automobilio. Suskambo jo telefonas. Kelias minutes pakalbėjo tada įsėdo ir mes važiavom toliau miško keliu.
"Skambino Harry. Sakė nuvežė tavo pamotę ir važiuoja namo" aš tik linktelėjau. Sustojom prie kažkokio ežero. Liam su Louis išlipo. Louis kažką ištraukė iš mano mašinos ir įmontavo tai po kapotu. Kas po velnių tas daiktas ir ką jis veikia mano mašinoj? Klausiamai pažiūrėjau į Zayn, tačiau jis nieko neatsakė ir priėjo prie mašinos. Tada jie visi trys istūmė mašiną į ežerą. Gan giliai. Mačiau kokie išvargę buvo. Louis rankoj laike kažkokį pultelį. Jis spūstelėjo ir aš tiesiogine to žodžio prasme atšokau. Mašina sprogo po vandeniu. Jie trys žiūrėjo į tai lediniais veidais. Zayn padėjo man atsikelti. Liam įsėdo į vairuotojo vietą, Louis į keleivio, o aš su Zayn gale.
"Žinau, kad žiauru, bet... " tarė Liam.
"Koks skirtumas" sumurmejau. Zayn mane apkabino.
"Prižadėk, kad man viską pasakosi, mažyte " tarė jis žiūrėdamas man į akis " nenoriu vėl nubust naktį ir rast tik miglota raštelį. Man reikia žinot jog tau viskas gerai"
"Gerai" teištariau. Jis pirštais perbraukė per mėlynę man ant veido.
"Atsiprašau" tarė.
"Aha" tik sumurmėjau nes buvau labai mieguista. Truputi atsitraukiau nuo Zayn ir padėjau ranką Louis ant peties.
"Ar tu ant manęs pyksti? " paklausiau. Louis atsisuko ir nusišypsojo.
"Ne"
"Gerai. Galit pasakyt jog Niall ant manęs nepyktų, jog paėmiau jo pinigus? " paklausiau.
"Gerai. O dabar pailsėk" tarė Zayn mane apsikabindamas.
YOU ARE READING
Pagrobta / Z. M. / ✔
Fanfiction1 ir 2 sezonai *tai mano pati pirma istorija. Dabar suprantu savo klaidas, o čia šiaip - tragedija 😅* Niekada nemaniau, kad ateis tokia diena kai mane pagrobs. Kaip kokį skudurą įmes į mašiną. Kankins. Niekada nepagalvojau jog įsimylėsiu. Niekada...