2.28 ir 2.29

3.9K 214 8
                                    

Tai vat, kadangi turėjot gauti dalį vakar šiandien nusprendžiau įmesti dvi, bet kadangi turiu labai mažai laiko parašiau ir įmetu jas vienoje dalyje :)

Srr, tiesiog daug problemų ir  kvailų intrigų..

2.28

Cypdama bandžiau nustumti tą padarą nuo savęs, bet jis tik suurzgė ir įsitaisė ant manęs patogiau.

-Kas yra?- Niall pakėlė galvą, su savo susivėlusiais plaukais ir pasitrynė akis.

-Nuimk jį!-Surėkiau išsigandusi. Jis bandė prikišti ranką prie to mažo šuns ir tikrai jį nuimti, bet jis vos ne į kando. Net neleido prisiliesti. Tik suurgzgė ir apsisuko, patogiau įsitaisydamas ant mano pilvo. Kodėl tas padaras apskritai ant manęs?! Aš per daug bijojau bandyti jį nuimti. O jai jis ir vėl man į kas?-Niall..-Suurgzgiau ir parodžiau į tą mažą padarą. Niall trūktelėjo pečiais ir atsigulė ant pagalvės, bet akių neužmerkė.

-Jūs gražiai atrodot kartu.-Trūktelėjo pečiais.

-Bet aš bijau jo!-Suurgzgiau ir tiesiau ranką prie šuniuko. Turėčiau jį numest arba bent nuimti nuo savęs. Paskutinę akimirką mano ranka sustojo. Aš bijau šunų, o baimės taip lengvai nedingsta.

-Niall prašau nuimk jį..-Švelniai paprašiau, atrodo tuoj apsiverksiu. Niall ištiesė rankas ir labai atsargiai ir greitai pasiėmė šunį į savo glėbį. O aš šokau iš lovos ir nubėgau į viršų, užsidegiau šviesą vonioje ir atsisėdau ant kriauklės. Rankomis užsidengiau veidą ir tiesiog sėdėjau tyloje, nei verkdama, nei mąstydama. Tiesiog sėdėdama, naujame name, viena ir šiek tiek sutrikusi.

-Ar viskas gerai?-Niall įėjęs paklausė. Aš šiek tiek nustebau jį pamatydama čia. Maniau jis gulės su tuo savo padaru ir nekreips dėmesio į mano eilines isterijas.

-Yeah.-Trūktelėjau pečiais ir jis priėjęs atsistojo man tarp kojų.- Nagi tau nereikia bijoti, Ačis tau nieko nepadarys.-Aš pakėliau akis į jį, o jis nubraukė plaukų sruogą ant mano veido. Jo akys spindėjo, o apatinė lūpą buvo sukąsta ir viskas ko aš panorau tai jo lūpos. Aš tiesiog pasilenkiau ir pabučiavau jį, bet jis kaip visada pagilino bučinį ir viena ranka laikė mane už kaklo, o kita glostė šiek tiek pašiurpusią odą, bet ne nuo šalčio, o nuo o prisilietimų. Aš niekada nesupratau, kas mane taip traukė, kad aš negalėdavau atsiplėšti nuo jo. Jo lūpos pamažu nuslinko iki mano kaklo, jo lūpos glamonėjo mano kaklą, o ranka trynė klitorių. Aš sudejavau ir užverčiau galvą viršun. Jis įkišo vieną pirštą, ir aš tiesiogine ta žodžio prasme, pagalvojau, kad būsiu iškrušta vien jo pirštų. Nes jis judėjo greitai, bet sumautai stipriai. Bet jis tiesiog sustojo.

-Na jau ne, tave pilnai pamaloninti gali tik jis. Jis visiškai nusmaukė mano apatinius, o tada savuosius ir pasirodė sustangrėjęs jo penis. Jis prisitraukė mano už klubų ir iškart įėjo visu gyliu, o aš ir vėl užverčiau galvą garsiai sudejuodama ir prisispausdama prie jo. Kojomis apsikabinau jo liemenį jam judant dideliu greičiau ir priverčiant mane tiesiog prarasti žadą.

-Velnias.. -Nusikeikiau ir garsiai sudejavau, mano krūtinė rėmėsi tiesiai į jo, bet aš vis dar stengiausi prisitraukti jį arčiau. Rankomis apsikabinau jo kaklą ir mėgavausi ta akimirka.

Jo klubai judėjo ir jis tiesiog nesustojo, kol malonumas nepasiekė manęs. Aš užverčiau kojų galiukus. Tai bent greitukas.

Niall surėmė mūsų kaktas.

-Myliu tave.-Pasakė žiūrėdamas tiesiai į akis.

-Aš tave taip pat.-Nusišypsojau ir pasilenkusi suliečiau mūsų lūpas dar vienam bučiniui.


-Dia!-Maisie suspiegė ir apsikabino mane. Apvyniojau savo rankas aplink ją ir taip akimirką pabuvusios atsitraukėm. Vakar atvežė daiktus, ką turėjom susidėjom, o ko reikia dar nusipirksim. Niall dabar tariasi dėl savo darbo, o grįždamas nupirks maisto, nes beveik nieko neturim. Na tik kavos ir be galę saldumynų kurių žinoma užsimaniau aš. Be to jis grįš tik vakare, todėl liepė pasikviesti draugę ir nuvažiuoti kur nors pavalgyti.

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficWhere stories live. Discover now