2.22

4.2K 251 29
                                    

Šį kartą be intrigos :DD Bet manau, bent atsipirkau už tą dieną kai neįkėliau :3

Be to ši dalis taip pat už tai, kad nepagailėjot vote ;) ir komentarų :))


2.22

-Kvėpuok..-Pažįstami balsai mirgėjo, kalbėjo,spiegė ausyse. Lėtai pramerkiau akis į stengiausi dairytis į visas puses. Bet nespėjus nieko suprasti, akys ir vėl užsimerkdavo. Man skaudėjo nugarą. Akimirką net gi prigavau save galvojančią, kad miriau, bet tada susigriebiau ir pramerkiau akis. Ne. Aš tikrai neketinu dar palikti šio pasaulio.

Nuo staigios saulės aš ir vėl užsimerkiau.

-Dia, mažute..-Kažkas suspaudė mano riešą ir supynė mūsų pirštus. Pravėriau sulipusias akis ir lėtai prisidengiau jas ranka. Dabar galėjau įžvelgti kas darėsi aplink. Ne gana to, kad mane supo krūva išsigandusių veidų, šalia dar buvo ir gelbėtojas. Jis buvo iš dešinės pusės, pritūpęs, o prie kitos pusės ant kelių sėdėjo Niall ir jo akys buvo paraudusios. Norėjau pasikelti ir apsikabinti jį, bet tas pats vaikinas kuris man atrodo yra gelbėtojas, uždėjo ranką ir pastūmė mane atgal ant žemės. Susiraukiau pajausdama pamažu didėjantį skausmą. Surauktais antakiais, atsargiai pridėjau ranką prie galvos ir nusikeikiau supratusi, kad tai kraujas. Tirštas, raudonas skystis dabar tekėjo ir mano ranka. Nesuprantu.. Kas nutiko? Ir kodėl man iš galvos bėga kraujas? Ir po velnių kodėl negaliu mąstyti blaiviai, jaučiuosi, kaip apgirtusi. Niall atsistojo, o aš bandžiau paskui, bet man nepavyko.

-Jums negalima keltis..-Pasakė, kitas vaikinas su raudonais šortais. Jis tikrai bus gelbėtojas. Jis taip pat buvo šlapias, kaip ir Niall. Niall nulėkė prie kažkokio vaikino kuris dabar buvo susiėmęs už galvos ir jis juokėsi. Blondinas priėjęs prie jo trenkė kumščiu per veidą ir jis susvyravęs, nukrito ant žemės. Tiksliau smėlio. Aš suspiegiau ir tas pats vaikinas dar tvirčiau laikė mane, kol aš bandžiau prasibrauti prie Niall mušančio tą vaikiną su kvaila šypsena.

-Niall ne!-Surėkiau ir iš akių pasruvo ašaros, visai kaip kraujas iš kaktos. Nuleidau galvą ir pradėjau kūkčioti. Gelbėtojo rankos apleido mano kūną ir aš buvau dėkinga jam už tai. Tik niekaip nesupratau Niall elgesio, kodėl jis mušo tą vaikiną? Po velnių ar kas nors paaiškins man kas čia vyksta? Stengiausi prisiminti kažką, bet vieninteliai atsiminimai buvo kaip važinėjamės su Niall dviračiais, tada jau žadam važiuoti namo ir viskas. Toliau tuštuma.

-Dia..-Niall balsas privertė atsipalaiduoti. Jis atsargiai pakėlė mane nuo žemės ir prispaudė prie krūtinės.

-Kodėl jį mušai?-Silpnu balsu paklausiau ir bandžiau pažvelgti į tą vaikiną. Nurimau, kai supratau, kad jam greičiausiai tik sulaužyta nosis. Ir jis turės ne vieną mėlynę, bet ačiū dievui, jis nebuvo praradęs sąmonės ir atrodė pakankamai gerai.

-Jis to nusipelnė.-Niall piktai pasakė, o aš ir vėl pažvelgiau į raudonas blondino akis. Ne jau jis verkė? Niall pradėjo eiti į priekį ir kartu lėtai temptis mane iš paplūdimo.

-Kas nutiko?-Paklausiau ir nusivaliau drėgnus skruostus.

-Tu nukritai nuo tilto ir susitrenkei galvą.-Aš aiktelėjau, o Niall atsargiai pabučiavo mano kaktą.-Ar gali paeiti, mūsų laukia mašina. Ir taip mes būtinai važiuosim pas gydytoją.-Akyse vaizdas, kartais sumirguliuodavo, o eiti buvo sunku. Bet nenorėjau Niall užkelti savo problemos. Tik man įdomu kaip aš nukritau. Kažkodėl to neprisimenu.

-Viskas gerai, aš paeisiu.-Melas neišdegė ir aš susvyravau. Niall greit paėmė mane į savo rankas ir prispaudė prie krūtinės. Viena ausimi girdėjau kaip stipriai dunksi jo širdis. Jis neskubėdamas ėjo iš paplūdimio ribų. Jo širdies ritmas, lėtai rimo. O aš vis dar nesupratau, kodėl jo akys buvo raudonos. Juk jis negalėjo verkt. Ar galėjo?

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora