Gerai šiokia tokia dalis, kol aš sugalvosiu veiksmo :D Nes viena mergina jo prašė. Taip pat jaučiu numanot, kad problemos su Grace po truputį dingsta ;D Beje negalvokit, kad..Užmiršau, ką norėjau pasakyti xd
Beje šią savaitę man daug atsiskaitymų, tai gali kilti problemų.
Ir dalis again ilga. Kažkaip man taip netyčia gaunas. Ką čia jau padarysi xd
Ir yeahhh ši dalis anksčiau..
dirtyŠį kartą nuomonių neversiu rašyti, nes dalis mehh
2.13
Jis nieko nesakė tik čiupo, man už rankos ir beveik visa jėga įsitempė iš klubo, o aš ir nesipriešinau tik pamojau Joe. Šiuo metu Niall atrodė toks piktas ir karštas. Jis atleido savo ranką, šiek tiek, kad man neskaudėtų ir pakankamai šiurkščiai įsodino į kitą savo mašiną. Atsidusau ir jau ketinau prasidaryti dureles kai jis pradėjo eiti į klubą.
-Sėdi mašinoj!-Atsisukęs užrėkė ir aš sunėriau rankas po krūtine. Nu ką man reikėjo daugiau daryti? Aš tikrai neleisiu kažkokiai Grace gadinti mano gyvenimą. Ji tikrai rengia man kažkokį kerštą. Žinau, aš kvaila, kad puolu į pavojus. Bet tikrai nenoriu atiduoti visko ką ir vėl turiu. Iš visur tik ji ir ji. Daugiau nebegaliu. Nenoriu dar labiau gadinti nervų, galvodama apie ją.
Po kelių minučių grįžo Niall. Jis garsiai atsiduso ir užvedė mašiną, į mano pusę nė nepažiūrėjo. Žinau supykdžiau jį. Iš vis kodėl aš tokia kvaila? Einu ten kur nederėtų man būti.. Ir toliau įkyriai spoksojau į blondiną, kol jis vairavo. Jo rankos vis labiau ir labiau spaudė vairą. Tik prie namų, jis šiek tiek nurimo. O gal ir ne. Niall su visa jėga užtrenkė dureles ir atidarė manąsias jis suėmė mano ranką ir pakėlė į viršų ir dabar jo žvilgsnis dar labiau bylojo, kad man blogai. Jis nusivedė mane iki namų, laimei nebuvo taip, kad jis spaustų ranką. Ant tiek jis dar valdėsi. Niall atrakino į vidų ir mane įsitempė kartu. Ir tik atsidūrus namuose jis paleido mano ranką.
-Norsi pasiaiškinti, ar iškart pradėt moralą!?-Surėkė ir aš krūptelėjau nusimoviau batą ir tada mečiau į jį, bet jis pagavo su ranka, sugriežė dantimis ir padėjo ant žemės.
-Nerėk man, tu būtum nepatikėjęs manimi!-Surėkiau ir aš ir nusimoviau kitą batą, bet šį kartą nemečiau į jį. Tik padėjau ant žemės. Niall suraukė savo veidą ir aš nuėjau į svetainę. Jis iškart kartu.
-Na tai papasakok.-Jis duoda man iššukį. Susiraukiau, na ir gerai. Nori žinoti puiku. Jis bus pat kaltas jai nepatikės.
-Grace užsiima kažkuo nešvariu!-Jis iškart pavartė akis. Sakiau nepatikės. Juk ji jos sesutė. Kaip tokia gali būti prisidirbusi..
-Taip, taip. Jūs paprasčiausiai viena kitos nemėgstat, už tai sakot nesąmones!-Surėkė ir aš supykau. Viena koja trinktelėjau žemę. Kaip jis taip drįsta sakyti!? Aš nemėgstu jos, bet tikrai nešmeižčiau.
-Aš mačiau, kai tu man skambinai aš mačiau Grace, kai ji suleido kažką kažkokiai merginai.-Niall nutilo akimirką jis atrodė sutrikęs, kol jo akys visiškai nevirto juodomis.
-Tu juokauji?! Tu ten ėjai?-Jis pradėjo taip garsiai rėkti, kad net krūptelėjau.
-Tu nebūtum manim patikėjęs!-Atrėkiau atgal, Niall susiėmė už galvos.
-Ar tu bent nutuoki į kokį pavojų galėjai įsivelti, jai jei būtų tave pamatę ir sužinoję, kad tu laukiesi ir tu esi mano. Jie būtų nudūrę tavo odą. Gyvai. Vien tam, kad pajustum kuo didesnį skausmą!-Likau be žodžių. O dieve, tos visos nesąmonės man taip apsuko galvą, kad aš vos savęs nepražudžiau.
-Aš atsiprašau..-Pagaliau numykiau. Niall pradėjo vaikščioti pirmyn atgal. Jis taip nervinosi.
-Melskis, kad jie būtų tavęs nepamatę. Ir atsiprašymai nepadės. Daugiau nedrįsk taip elgtis...-Suurgzgė ir sustojo prieš mane. Aš linktelėjau ir prikandau lūpą. Pripažinsiu susimoviau. Kartais elgiuosi tikrai kaip mažas vaikas.
ESTÁS LEYENDO
DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ Fanfic
FanficSEX TOY 2(Selfish) : Esu savanaudė. Nėgalėjau leisti tau mane mylėti, tačiau aš vis tiek tai dariau.. SEX TOY 3(Fallen): Turi išmokti skristi - nes teks kristi. Įspėjimas:Pirmame sezone, jau daug klaidų, tačiau šiuose jų dar daugiau. Apskritai, šit...