Dalis dirtyzzz. be intrigos ir paprasta ;D Kadangi esu pervargusi, turėjau įmesti vakar, bet vakar ruošiausi olimpiadai :D
Tai ždž tikiuosi nenusiritau su šia dalim
Dirty xd
2.35
Suliečiau mūsų kaktas, ir žiūrėdama į jo akis šypsojausi. Keista, kai keli žodžiai gali taip stipriai privesti prie žliumbimo.
-Važiuojam kažkur, kur galėtumėm pabūt vieni.-Pasiūliau, jis pažiūrėjo į mane, lyg bandydamas įsitikinti ar tikrai to noriu ir tada nežymiai linktelėjo.
-Gerai, kaip tik yra vieta, kurią buvau paruošęs tam atvejui jai tu dar pyktum.-Aš tyliai sukikenau ir sunėrusi mūsų pirštus paėmiau rožes nuo žemės.
-Aš tik pasidėsiu, o tu plauk prie mašinos..-Nusijuokiau ir norėjau eiti, bet jis sučiupo mane už rankos ir prisitraukęs pabučiavo aistringu bučiniu.
-Ar tai paskatinimas, kad paskubėčiau?-Apsilaižiau lūpas ir žiūrėjau tiesiai į jo veidą ir tuos mielus susivėlusius plaukus, ji šyptelėjo man.
-Paskatinimas, bet jai reikia mielai duosiu dar vieną. -Vyptelėjo ir aš nusijuokusi paleidau jo ranką ir beveik šokinėdama nubėgau į vidų. Įėjusi uždariau duris po savęs ir nugara atsirėmiau į jas, o tada pradėjau cypti.
-Kas tau yra?-Lilė priėjusi paklausė, o man užteko tik parodyti ranką su žiedų ir dabar cypavo ir ji. Nusijuokiau ir greit panardinau rožes į vazoną su vandeniu ir pabučiavusi draugei į skruostą išlėkiau per namų duris, sulėtinau žingsnius tik prie mašinos. Juk negalėjau bėgti kaip durnelė iš laimės. Nusijuokiau ir atsisėdau į priekinę sėdynę.
-Užsisek, Dia.-Niall paliepė, kai aš visiškai tai užmiršau, iškišau liežuvį ir padariau kaip jis sakė. Jis linktelėjo ir užvedęs mašiną pradėjo važiuoti, tik nežinau kur. Tamsu nors į akį durk, tik viršuje pakabintos žvaigždės šviečia ir sukelia malonius prisiminimus mano galvoje. Viskas taip gerai, taip šaunu, kad atrodo tuoj pabusiu ir suprasiu, kad tai sapnas. Buvau tokia susimąsčiusi, kad atrodo pačiam Niall prireikė mano dėmesio. Jis uždėjo savo delną man ant kojos ir aš krūptelėjusi atsisukau į jį.
-Kur tu dingai? Aš kalbėjau su tavimi.-Blondinas trumpam atsuko savo akis į mane, o tada jas nusuko į kelią ir švelniai paglostė mano kelią.
-Tiesiog užsigalvojau.-Trūktelėjau pečiais, Niall ir vėl atsisuko ir pas jį galvoje tikrai nešvankios mintys, nes jo akys išduoda ko jis nori.
-Apie ką?-Jis neslėpė šypsenos, aš nurijau gerklėje susidariusį gumulą. Kažkodėl nešvankios mintys dabar sukosi pas mane, norėjau jam atsidėkoti už žiedą, tačiau tai nebuvo tik dėl, tai buvo ir dėl to, kad jis buvo seksualus, jo žvilgsnis, lūpų aplaižymas, aptempti marškinėliai, pro kuriuos tiesiog švietė pilvo presas kaitino mane iš vidaus. Papurčiau galvą, jis norėjo kažką sakyti, bet atrodo atsidūrėme kur reikia. Jis išjungė variklį, pirmą išlipo pats, o tada atidarė dureles ir man.
Niall pažiūrėjo į mane ir pakėlė antakius, o tad apsivijo mano liemenį savo šiltą ranką. Galėčiau meluoti, sakyti, kad man buvo tiesiog šalta, todėl man taip patiko jo ranka besiilsinti ant mano liemenes, bet tai buvo kas kita, kadangi atrodo visą šią dieną nešvankios mintys sukdavosi mano galvoje, net kai aš ne va pykau.
-Kur mes?-paklausiau.
-Mes baleto studijoje, ar minėjau, kad mažas norėjau būti baleto šokėju?-Paklausė jis, o aš nusijuokiau ir papurčiau galvą į šonus. Įsivaizduoju Niall su baleto apranga, tai atrodo juokingai! Žinoma aš neturiu nieko blogo, prieš baletą, bet..-Na nesvarbu.-Niall nusivedė mane prie kelių aukštų pastato, jis iš kišenės išsitraukė raktus ir atrakino duris. Įžengėm į vidų, jis neatitraukdamas rankos nuo manęs uždegė šviesą, o tada atėjo laikas cyptelėti man kaip pamačiau tiesiog šimtus rožių ir vieną didžiulį veidrodį prie jų.
-Tai buvo atsarginis variantas bet jos vis tiek tavo.-Jis trūktelėjo pečiais ir nerūpestingai nuėjo per tuščia patalpą su muzikiniu centru, milžinišku kiekiu gėlių, foteliu ir sofa, prie muzikinio centro. Niall pajungė muziką, o aš vis dar grožėjausi gėlėmis ir raudonomis ir geltonomis, ir rožinėmis, net ir mėlynomis ir visos jos buvo rožės, kol nepajutau Niall prieinant prie manęs. Aš atsistojau, bet atsisukt nespėjau, nes jis apsikabino ir priglaudė manę prie savęs taip tvirtai, kad maniau ištirpsiu jo glėbyje ir pradėjo bučiuoti mano kaklą ir savo kylančia erekcija pamažu spaustis prie manęs. Pagaliau ir aš norėjau atsakyti į netikėtą ataką, bet man pabandžius atsigręžti jis tik dar tvirčiau prispaudė ir uždėjo savo rankas man ant krūtinės, nebe atlaikiau ir kelios aimanos išsklido per lūpas. Juk visą vakarą apie tai ir svajojau.Dar kartą aiktelėjau iš nuostabos, kai jis spustelėjo mano krūtis savo delnuose. Jaučiau jo rankas visur: ant klubų, ant liemens, ant pilvo... Girdėjau jo gilų alsavimą, kuriam norom nenorom antrinau pati.
Visą šitą malonią preliudiją į viršūnę kilstelėjo krimstelėjimas į petį ir meistriškai žemyn nėrusios jo rankos. Jis greit aptiko karštąjį tašką, tačiau dar paklaidžiojo aplink, lyg norėdamas man parodyti, kaip smarkiai sudrėkau. Galiausiai susikoncentravo ties viena ir man beliko atsakančiai masažuoti jį sėdmenimis. Jaučiau kaip nuo pilvo apačios kylančios malonumo bangos užlieja visą kūną, kaip stangrėja jo pulsuojantis vyriškumas.
Jai ne jo tvirtos rankos, būčiau susmukusi ant grindų.
Kol bandžiau atgauti kvapą jis staigiu judesiu pakėlė man suknelę į viršų ir numovė kelnaites, bučiuodamas mano kaklą ir neleisdamas nei minutėlei atsikvėpti, o kai porą kartų pliaukštelėjo per užpakaliuką net pastėrau iš nuostabos. Iš to netikėtumo net nepastebėjau, kada jis pats išsivadavo iš drabužių, tik pajutau jo pasididžiavimą tarp savo vis dar virpančių kojų. Klusniai išriečiau užpakaliuką, o jis tyčia dar paklaidžiojo aplink, užuot nėręs ten, kur jo seniai laukė mano tvinkčiojantys raumenys.
Jis nusitaikė ir vienu ypu slystelėjo vidun. Nebetramdžiau aimanų. Mylimas įsitvėrė mano klubų ir energingais pirmyn-atgal vedė mus abu viršūnės link.
Jis sulėtino judesiu ir vis dar atrodo gyvuliškai dulkino manę, patekdamas vis giliau ir užkabindamas G - tašką.
Galiausiai pasiekėm orgazmą, jis užbaigė manyje, o aš atsiplėšusi nuo jo greit apsimoviau kelnaites ir nusmaukiau suknelę žemyn, tada atsisukau į jį taip pat jau susitvarkiusį ir suėmiau jo veidą į savo rankas, pasistiebusi apdovanojau tingiu bučiniu.
-Namo?-Atsitraukusi paklausiau. Nuo mūsų abejų akivaizdžiai matėsi prakaitas, atrodėm raudoni ir tikrai sušilę nuo ką tik patirto greituko.
-Namo.-Atsakė jis, o aš padėjusi galvą ant jo peties, užmerkusi akis, tylėdama ėjau su juo į mašiną.
-Mažute?-Niall atidarė dureles, bet nesulaukęs mano reakcijos paėmė manę į savo glėbį. Aš paprasčiausiai buvau per daug apsimiegojusi. Girdėjau kaip jis su koja uždaro dureles ir užrakina mašiną, o tada nusineša mane į vidų. Įtaisiau savo galvą jo kaklo įlinkyje.
-O jau grįžot.. Ką veikėt?-Pasigirdo tylus Lilės balsas. Niall uždėjo vieną ranką ant mano nugaros. Tikiuosi jis nejaučia, kad esu įsišiepusi kaip kvailė, tai dėl visos šios dienos, o ypatingai dėl žiedo ant piršto ir tai, kad Niall pasidarė toks.. tobulas. Jaučiuosi ir vėl įsimylėjusi iki ausų.
-Nesvarbu. Jai nori eik miegoti į svečių kambarį. Nešu ją į miegamąjį.-Jis sušnabždėjo ir aš prispaudžiau prie jo tvirtos krūtinės jam nešant mane į viršų. Jis sunkiai viena ranka atidarė duris, o tada paguldė mane į lovą ir kažko nuėjo į vonią. Na gal jau užteks apsimetinėti. Stryktelėjau į viršų ir pažiūrėjau į žiedą ant rankos, prikandau lūpą ir vėl šypsojausi. Vis dar negaliu patikėti.
Nusijuokiau ir papurčiau galvą. Pasiėmiau pižamą ir įsmukau į vonią, žinau, kad jis maudosi. Jį išduoda garsai. O tai yra krentantys vandens lašai. Pasidėjau pižamą ant vonios krašto, matėsi jo nuogas kūnas duše ir atrodo jis visai nesureagavo kai atėjau. Nusimečiau dabartinius drabužius ir sumečiau į skalbinių dėžę, o tada atidariau dušo kabinos duris ir įsmukau prie Niall.
-Priimsi?-Paklausiau nesigėdindama savo kūno, kol jis rijo mane akimis.
-Žinoma ne, ateik.-Sugriebė ir prisitraukė už rankos. Nusijuokiau ir pabučiavau jį į lūpas.
ESTÁS LEYENDO
DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ Fanfic
FanficSEX TOY 2(Selfish) : Esu savanaudė. Nėgalėjau leisti tau mane mylėti, tačiau aš vis tiek tai dariau.. SEX TOY 3(Fallen): Turi išmokti skristi - nes teks kristi. Įspėjimas:Pirmame sezone, jau daug klaidų, tačiau šiuose jų dar daugiau. Apskritai, šit...