2.4

4.6K 224 7
                                    

Sveikos negaliu jūsų džiuginti dalimis kas dien, tai kelsiu kaip man išeina :) 

Aj beje dalis pradžioje yra šiek tiek dirty :D

O dar ir kitas visai kitas dalykas ne į tema: gal žinot daina? Aš turiu jums viršuj video linką numetusi. Beje paklausykit visą, nes pradinė daina tai Need some sleep, o kita? :D Būsiu dėkinga jai kažkas žinosit :))

2.4

Mes buvom vieninteliai gatvėje šiuo metu. Jis vis ėjo, daug greičiau nei aš, o aš ėjau šalia jo ir mes abu šnekėjom kažko ko nei vienas nesupratom..


Net nesupratau kaip atsidūrėm prie kažkokių durų. Niall jas atrakino ir apie kažką kalbėjo, bet aš nesiklausiau jo žodžių. Jaučiausi apgirtusi kaip tapkė ir vos pastovėjau ant kojų.

Bet tą patį pasakyčiau apie jį.

Viskas atrodė taip svetima ir keista, bet į tą jausmą aš mažiausiai kreipiau dėmesį. Viskas ką aš mačiau tai paburkusias, rausvas Niall lūpas. Ir jos vis judėjo ir judėjo.

Galiausiai jis atrakino duris ir aš įžengiau pirma, o jis iš paskos. Jis apgirtęs nusimovė savo švarką ir toliau kalbėdamas, kol aš toliau stebėjau jį.

-Tu man neleidai tada atsiprašyt..-Jis kalbėjo ir galiausiai pakėlė akis į mane ir nutilo. Aš ir toliau stebėjau jį. Ir visai negalvojau kaip stipriai nekenčiu jo. Aš norėjau to veido, tų stiprių rankų ir tų seniai ragautų lūpų. Jis vertė jaustis mane silpna mergaite nemokančia gyventi.

Aš ir vėl pažvelgiau į jo paburkusias lūpas jis perbraukė ranka plaukus ir priėjo arčiau manęs.

-Kodėl mane taip traukia tavo kūnas?-Paklausė nustebindamas mane. Aš prikandau lūpą. Ir galiausiai pasilenkiau arčiau jo veido. Vis tiek tai sapnas. Jis pasilenkė arčiau mano veido ir dabar mūsų nosių galiukai.

-Žinai kiek laiko svajojau apie tai?-Paklausė uždėdamas rankas ant mano liemens.-Aš tikrai tave mylėjau.-Apsilaižė lūpas ir aš neiškenčiau pasilenkusi prispaudžiau savo lūpas prie jo. Jis nuleido vieną savo ranką man ant užpakalio, o kitą koją kilstelėjo viršun ir aš pašokusi užkėliau abi kojas ant jo liemens.

Dabar suvokiau kaip stipriai buvau pasiilgusi jo lūpų. Jo minkštų, tobulų lūpų kurių buvau taip pasiilgusi. Ir mano laimei jos nesustojo atakuoti manųjų.

O aš vis save įtikėjau, kad tai sapnas. Nes aš neleisčiau sau to padaryti tikrovėje. Aš neleisčiau.

Bet dabar aš tiesiog noriu. Įvėliau pirštus į jo plaukus. O jo lūpos atsidūrė ant mano kaklo ir jis pradėjo bučiuoti jį. Aš sugriebiau jo marškinėlius ir grubiai nuvilkau juos, o tada numečiau į tamsą. Niall trumpam atsitraukė nuo manęs ir perkėlė vieną savo koją, apsižergdamas mane. Jis apsilaižė savo lūpas ir mano marškinėlių nebeliko. Tada jo akys nukrypo į liemenėlę ir jis atsikratė ir jos. Ir dabar aš buvau visiškai nuoga ir nė velnio nesijaudinau dėl to. Man patiko jo žvilgsnis ir tai kaip jis gėrisi manimi. Galiausiai jis pasilenkė ir grubiai pabučiavo mano lūpas, tuo pačiu suspausdamas mano krūtį ir ranka perbraukdamas nuo jos iki pat užpakaliuko. Tik jo ranka sustojo kitur. Jis pradėjo lėtai masažuoti mano klitorių ir aš išriečiau savo nugarą. Tuo met vienas jo pirštas atsirado manyje, jis jį pajudino sukeldamas šiurpuliukus..

-Apsisuk ant nugaros..-Jis sustojo. Aš paklusau. Ir įsitaisiau ant kojų ir rankų. Šuniuko poza. Niall akimirkai užgulė mane.-Ar tu nori to?-Netikėtai paklausė ir aš atsisukau į jį . Tiksliau pasukau tik galvą.

-Tiesiog išdulkink mane.-Sušnabždėjau ir jis akimirksniu įėjo su savo peniu tiesiai į mane. Aš tiesiog surėkiau iš staigaus malonumo. Tai buvo grubus, bet be galo aistringas judesys. Rankomis įsikibau į lovos atlošus, o Niall viena ranka sugriebė mano plaukus ir tempė mano galvą arčiau savęs, man skaudėjo, bet aš beveik to nejaučiau. Kita jo ranka spaudė mano klubą, kol jis nesustodamas judėjo manyje ir aš nesustojau dejuoti jo vardo.

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora