2.14

4.5K 238 10
                                    

Žinau norit didžiausių intrigų kiekvienos dalies gale, bet aš taip negaliu. Woahh.

So dalis. Visai nepavėluotai. Nes dalį gavot viena diena anksčiau tai laikas persikėlė kėlimo kitos. 

Dalis su klaidom, bet tiek to. Šį kartą noriu vieno kito žodžio <3

Viliuosi, kad baisiai nenuvyliau. Ir uhh niekaip nesugalvojau kokio veiksmo įtraukt.

2.14

-Tai tu jį numetei!-Bariau Niall ir kėlinėjau drabužius ieškodama rakto Jis kažką suurgzgė ir pasilenkė ir palindo po lovą. Jo užpakalis tik kyšojo, kaip kokio zuikio pasislėpusio nuo vilko. Aš priėjau ir norėdama paerzinti bakstelėjau jam per užpakalį ir Niall nesitikėdamas pašoko su daug keiksmų ir visa lova. Pradėjau juoktis ir jis išlindo. Pažiūrėjo į mane piktu žvilgsniu. Ir ranka pasitrynė kaktą ant kurios jau darėsi mažas guzas. IR jis tikrai atrodė kaip mažas vaikas.

-Na va. Yra dvi priežastis kodėl turėtum likti namie.-Suurzgiau ir vos išlaikiau nenusijuokusi iš jo. Jis kaip mažas vaikas stovėjo patempęs galvą su nedideliu guzu galvoj. Priėjau prie jo ir norėjau prisiliest.

-Dia.. Man į darbą reikia..-Suurzgė ir išsmuko man net nespėjus sugauti jo.

-Ot begėdis.-Su juoku atsisukau į jį ir vėl priėjau prie jo, bet jis spruko į kitą kampą ir užsimetė savo švarką.

-Nu Niall..-Numykiau ir padariau pūkio akytes, bet jis nežiūrėjo. Priėjau prie jo ir norėjau apsikabinti, bet jis ir vėl paspruko.

-Dia aš vėluoju..-Numykė ir priėjo prie kambario durų. Bet jis vis tiek juk neišeis, be rakto. Jis išėjo iš kambario ir patraukė koridoriumi į virtuvę, o aš iš paskos nuoga tik su jo marškinėliais. Gerai, kad jo namuose karšta.

-Mažiuk..-Sumurkiau ir apsikabinau jį iš nugaros. Niall įsipylė stiklinę vandens ir išgėrė, o tada apsisuko taip, kad mano veidas būtų į jį, o rankos vis dar ant jo liemens.

-Kas tau šiandien per meilės?-Nusijuokė, o aš kartu. Trūktelėjau pečiais ir patempiau lūpą.

-Tiesiog nenoriu būt viena. .-Numykiau ir apsikabinau dabar jį per kaklą. Niall krūtinė suvibravo nuo juoko.

-Gausi pakentėt.Vieną dieną.-Pabučiavo į viršugalvį ir vėl išsmuko iš mano rankų. Patempiau lūpą, po jis pasiėmęs sąvaržėlę pradėjo rakinti duris.

-Ką tu darai?-Paklausiau ir jis pakėlė galvą į mane. Turbūt keistai atrodžiau žiūrinti į jį su patempta lūpa ir vien jo marškinėliais stovinti ant pūkuoto balto kilimo.

-Na tai viena gudrybė, kurią išmokino mano tėvas.-Jis trūktelėjo pečiais ir vėl įniko į darbą.

-Ir tu taip išvažiuosi?-Paklausiu drebančiu balsu ir tai tikrai nuskambėjo keistai. Toks jausmas, kad tuoj apsiverksiu. Niall ir vėl pakėlė galvą į mane.

-Na Dia, aš turiu darbą. Aš tikrai norėčiau pasilikti su tavimi.-Niall pradėjo eiti link manęs, bet aš pajaučiau kaip iš akių pradeda riedėti ašaros ir iškart apsisukau. Priėjau prie sofos atsiguliau ir susiriečiau į kamuoliuką. Kaip jis drįsta mane palikti?

-Ir važiuok..-Suburbėjau ir uždėjau ranką ant burnos, kad garsiai neapsiverkčiau. Neįsivaizduoju iš kur tai. Tiesiog noriu verkt ir viskas. Girdėjau kaip Niall atsiduso. Jis kažką padarė stovėdamas. Nenorėjau atsisukt ir parodyt nuverkto veido, tai gulėjau ramiai ir nejudėjau. Galiausiai supratau ką jis daro.

-Ana, šiandien manęs nebus darbe..-Sumurmėjo jis. O aš pasistengiau dar geriau įsiklausyti ką jis kalbės.-Taip Ana, ne iki.-Sumurmėjo ir dar kartą atsiduso. Netrukus jo žingsniai atsirado prie lovos ir aš atmerkiau akis. Niall nuvalė mano skruostą su dar nenudžiuvusią ašarą ir apkabino mane.

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora