2.20

4.3K 238 2
                                    


Woho! Jau 20 dalis :33 Šiandien eisiu švęst, nes iš viso abu sezonus sudėjus parašiau 85 dalis!! ;x

Taip pat atsiprašau, kad neįmečiau anksčiau..

(rašydama tai susimąsčiau iš kur po velnių aš tokia išlindau?)

Gal ta proga parašysit nuomonių ir pakelsit man nuotaiką?? Nors šį kart nebūtina nes dalis dirty ;000

2.20

-Išdykęs berniukas..-Sumurkiau ir apsisukau veidu į jį. Prisitraukiau jį už kaklo ir sujungiau mūsų lūpas karštam bučiniui. Pradėjau eiti į priekį stumdama Niall link tos pusės kur siena, bet vis dar neatsitraukiau nuo jo lūpų, kol jo rankos tuo tarpu neatsitraukė nuo mano kūno. Radusi sofą, stumtelėjau klubus ir nuverčiau jį ant jos, o jis kartu nusitempė ir mane, bet greit apvertė mus, kad būčiau po jo ir suėmęs mano rankas surakino virš galvos. Po velnių tai velniškai seksualu. Kaip jis guli virš manęs, keliais apsižergęs, o jo tamsios akys žiūri į mane tuo patenkintu žvilgsniu.

-Galėčiau iškrušti tave, taip, kad nepaeitum..-Nusileido prie kaklo ir sukando jį pabučiuodamas. Aš atsikvėpiau ir prikandau lūpą. Jo pirštai surado mano palaidinės užtrauktuką ir jis lengvai paliko mane po liemenėle. Blondino akys suspindo, jis ir vėl šiek tiek pasikėlė ir apsilaižė lūpas.

-Galėčiau, bet šį kartą turiu tave nubausti.-Pabaigė savo žodžius, nors jie taip ir nepasiekė mano galvos. Tegul daro ką nori su manimi. Net ir baudžia.

-Tai nubausk..-Nusišypsojau ir Niall užkišo ranką už nugaros ir atsegė liemenėlę, bet nenuėmė jos. Paliko ją atsegtą akimirkai, o tada pasilenkė ir nuplėšė ją su dantimis ir visiškai išlaisvino mano krūtis, vena ranka vis dar laikydamas riešus. Niall pasilenkė ir pradėjo liežuviu žaisti su krūtimis, neiškenčiau ir sudejavau, bet jis iškart atsitraukė.

-O dabar bausmė.. -Vyptelėjo ir jau netrukus buvau paguldyta ant jo kelių, Niall atsikratė mano kelnių ir kelnaičių ir viena ranka perbraukė užpakaliuką. Aš puikiai žinau, ką jis darys ir aš to noriu. Niall dar kartą švelniai perbraukė per mano odą ir atitraukė savo ranką, bet netrukus ji dingo ir grįžo su trenksmu. Aš aiktelėjau, bet sudejavau ir labiau išriečiau nugarą. Tada aš susidūriau su maždaug keturiais smūgiais.. Kiekvieną kartą darėsi skaudžiau ir žinau, kad mano oda raudonuoja, bet aš taip noriu jo.. Niall trenkė dar kartą šį kartą krūptelėjau. Skaudėjo. Šį kartą labai skaudėjo. Aš prikandau lūpą, kad susilaikyčiau nuo kažko kas galėjo prasiveržti. Nekenčiu kai mane baudžia per daug. Taip nusikaltau, bet paskutinis smūgis buvo skaudus. Niall paglostė mano nugarą ir aš atsistojusi iškart žadėjau eiti į kambarį ir paverkti, nes man vis dar skaudėjo. Aš tikrai pykstu ant jo. Deja Niall čiupo man už rankos ir prisitraukė taip, kad atsisėsčiau jam ant kelių ir tada supratau, kad man skauda užpakalį dar labiau. Nusukau veidą nuo Niall. Nenoriu jo matyti, nes aš maždaug supykau. Bet vos jo lūpos prilietė manąsias aš eilinį kartą susileidau ir apsižergiau jį, visai užmiršdama skausmą. O tada kai jo lūpos atsirado ant mano kaklo iš vis nesusivaldžiau. Įvėliau pirštus į jo plaukus ir lėtai atsagsčiau marškinių sagas, o tada numečiau kitą kampą visai negalvodama. Vis dėl to aš nuoga, o jis ne. Blondinas ir vėl pabučiavo mane į lūpas ir iena ranka perbraukė nugarą, taip, kad įsiriečiau ir mano nuoga krūtinė susidūrė su jo. Nuleidau ranką ir atsegiau juo kelnes. O tada iš apatinių išlaisvinau jo sukietėjusią varpą, vis dar neatitraukdama lūpų, nuo jo. Pradėjau smaukyti jo penį, judindama ranką pirmyn atgal. Dejones viena po kitos ėjo iš jo lūpų į manąsias. Bet tada aš sustojau ir nulipau nuo jo. Atsistojau tiesiai prieš jį.

-O čia tavo bausmė, kad baudei mane nors atsiprašiau. Be to tu pats negali to pratęsti.-Nusišypsojau ir pasiėmusi nuo grindų apsimoviau apatinius. O tada ir Niall marškinėlius, kol jis stebėjo mane surauktu veidu, vis dar su stovinčiu. Vis dėl to aš nepykstu ant jo, dėl to, nes tai net mane sujaudino, bet jis turi žinoti, kad manęs bausti negalima.

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora