2.34
/Diana/
'Diana,
Turbūt tavo dukra jau perdavė laišką, jei jį dabar skaitai. Tau įdomu ko aš siekiu rašydama? Arba kas aš ir ko noriu? Viskas paprasta. Aš - Grace. Ko aš noriu - atsiprašyti. Prašau pirmą perskaityk, o tada gali nekęsti manęs.
Kai tavo tėvas šitaip pasielgė su manimi buvau pakvaišusi. Troškau jį sužlugdyti ir tam panaudojau viską ką turėjau. Tada sužinojau, kad esi tu. Neatrodei kvaila mergina.
Žavėjausi tavimi.
Bet tu buvai jo dukra, todėl nekenčiau tavęs. Tu turėjai būti tokia pat maniau tada. Sugebėjau papirkti visus. Draugus. Savo mama, net brolį, kuris net pats neatsispyrė tau. Tai mane įsiutino.
Buvau dingusi. Galvojau ką daryti. Bandžiau. Galiausiai aš virpėdama nuo savo pačios ašarų, su didžiausiu atsiprašymu, skausmu pripažįstu - aš pasirūpinau tavo tėvo mirtimi. Tai aš kalta, kad jis mirė.
Žinau, ne bet kas galėtų taip pasielgti.
O tada dar ir tavo mama. Priverčiau ją išprotėti. To vyro, net nėra. O Zenas. Ji pagimdė jį. Bet niekas nežino kaip ir iš kur. Jis geras berniukas ir jis tikrai tavo brolis.
Ne gana viso to tai aš kalta dėl tavo ligos. Tai aš stengiausi tave apnuodyti, tai aš dariau viską, kad mirtum.
O dabar..
Tu nežinai kaip stipriai aš atsiprašau kaip gailiuosi. Tada kai Adamas rado tave. Tu buvai beveik mirštanti ir tik tada supratau savo klaidas, bet buvo per vėlu. Reikėjo kažką daryti. Pradėjau stengtis. Baigiau medicinos studijas. Pasikeičiau vardą. Oficialiai tapau Dahlia. Stengiausi išgydyti tave. Kai Mea paaugo, o tu pradėjai sveikti aš pradėjau padėti jai užuominas apie tave.
Aš nepadariau ko reikėjo nes tu sergi. Negalėjau suteikti tau ką turėjau gražinti. Aš esu žudikė, Diana. Mano rankos ne tik suteptos krauju, bet dar ir mano dėka miršti tu.
Mano dėka susirgai. Aš stengiausi prailginti tavo gyvenimą kuo ilgiau, bet man nepavyko.
Atsiprašau.
Atsiprašau.
žinau, kad to nepakanka! Nežinau ką daryti!
Atleisk man.
Žinau, kad neįmanoma.
Todėl,aš padarysiu tai ką turėjau padaryti.
Tikiuosi, kad stebuklai egzistuoja.
Nors taip jie egzistuoja ir tu esi vienas iš jų.
Ir visai netrukus sužinosi kaip.
O manęs daugiau niekados nematysi.
Grace'
Kelias sekundes žiūrėjau į žodžius lape. Tada padaviau lapą Niall. Nežinau kodėl. Susiėmiau už galvos. Pradėjau giliai kvėpuoti. Niall skaitydamas susiraukė, o man darėsi prasčiau.
Pradėjo svaigti galva, kojos ir rankos atsijungė. Ne tik šokas, bet ir skausmas.
Nemokėjau apibūdinti to jausmo kaip pasijaučiau. Bet tai buvo siaubinga. IR vėl. Atrodo man negalima jaudintis.
-Niall..-Aiktelėjau ir pasvirau nuo sofos. Blondinas pašokęs spėjo mane pagauti, kai aš tiesiog suklupau jo rankose.
-Mama?!-Mea supanikavo, o aš sugebėjau prarasti sąmone.
YOU ARE READING
DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ Fanfic
FanfictionSEX TOY 2(Selfish) : Esu savanaudė. Nėgalėjau leisti tau mane mylėti, tačiau aš vis tiek tai dariau.. SEX TOY 3(Fallen): Turi išmokti skristi - nes teks kristi. Įspėjimas:Pirmame sezone, jau daug klaidų, tačiau šiuose jų dar daugiau. Apskritai, šit...