Jai kam įdomu tai Mea vis tiek turės kažkokią meilę šiame sezone. Vėliau kai paaiškės daug kas tai bus daugiau ir Niall ir tos merginos pozicijos :DDD Nenoriu pasakyti Dia ar ne :D Ir bus tai pat ir apie Mea. O Zack ar ne spręsit jūs ;x Be to įmetu viena diena anksčiau nes kai kas švenčia rytoj gimtadienį :33
3.5
Apsimoviau savo striukę ir pamojau Gizzy. Kitos merginos jau buvo kažkur nuėjusios, išsitraukiau telefoną ir ieškojau kaip įsijungti apšvietimą. Kadangi vakar nedirbome šiandien gavau dirbti daugiau, bet neprieštaravau vis tiek nenorėjau namo. Deja labiausiai nenorėjau sutikti Zack.
-Velnias.-Nusikeikiau atsitrenkusi į kaž kieno kietą krūtinė. Pakėliau galvą. O taip šviesios mėlynos akys, tie patys prasegti marškiniai ir suvelti juodi plaukai. Zack. Nusilenkiau ir pasiėmiau savo telefoną ir įsikišau jį į kišenę.
-Nori pasiaiškinti?-Paklausė jis kilstelėdamas antakius. Aš pasižvalgiau ir pažiūrėjau ar niekas nemato.
-Eime.-Nusitempiau jį. Nežinau kodėl atėjau į vaikų aikštelę, bet tiesiog čia atėjau. Aš tiesiog atsisėdau ant supynių ir pradėjau pasakoti viską apie mamą ir tėtį nuo pat pradžių ką skaičiau jos dienoraštyje ir ką žinojau iš kitų.
-Kuo ši istorija susijusi su tuo, kad tu dirbi toje kavinėje?-Paklausė Zack, susikišdamas rankas į savo megztinį, kol aš tuo tarpu šalau ir sėdėdama ant supynių pasakojau.
-Aš nebaigiau..-Pavarčiau akis. Jis pažvelgė į mane, lyg klaustų 'tu ką rimtai?' Visada žinojau, kad jis nekantrus, bet jis pats kaltas, kad nori viską sužinoti.
-Gerai. Tęsk.-Urgztelėjo ir akivaizdžiai ir lėtai pavartė akis. Mėnuo šiek tiek nušvietė jo veidą. Jis pažvelgė į mane ir išsitraukė cigarečių užsidegė vieną ir pradėjo rūkyti, tuo pačiu įdėmiai klausydamasis manęs.
-Aš dirbu ten nes ieškau savo mamos.-Trūktelėjau pečiais ir nusukau akis į priekį. Nusikosėjau kai tabako kvapas pasiekė mano plaučius.
-Ir kuo ta kavinė susijusi su ja? Tai kvaila.-Jis suprunkštė, o aš panorau jį užmušti. Nors seniai to norėjau.
-Nenervink, Zack. Džesika pasidomėjo mano mama ir ji kai ką užtiko, viskas atvedė į šią kavinę.-Pagaliau plačiai paaiškinau ir jis suprato viską. Greičiausiai, nes pas jį kvaila makaulė.
-Oh..-Sumurmėjo ir nusuko galva kitur. Jis baigė rūkyti ir numetė nuorūką ant žemės.
-Tai tavo tėvas nežino?-Aš greit pakilau nuo supynės ir atsistojau prieš jį, tamsiaplaukį, mėlynaakį vaikiną gadinantį mano gyvenimą.
-Taip..-Jo veide atsirado šypsena.
-Tada aš pasakysiu jam.-Išsitraukė telefoną ir norėjo surinkti tėvo numerį. O jai jis vėl užsimanys mane smaugti? Jokiu būdu.
-Nedrįsk Zack, jis neleis man to daryti.-Zack pakėlė akis į mane. Aš buvau visiškai užtikrinta savo žodžiais.
-O kas man iš to?-papūtė lūpas kaip mažas vaikas ir dūmų kvapas iš jo burnos pasiekė ir mane.
ESTÁS LEYENDO
DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ Fanfic
FanficSEX TOY 2(Selfish) : Esu savanaudė. Nėgalėjau leisti tau mane mylėti, tačiau aš vis tiek tai dariau.. SEX TOY 3(Fallen): Turi išmokti skristi - nes teks kristi. Įspėjimas:Pirmame sezone, jau daug klaidų, tačiau šiuose jų dar daugiau. Apskritai, šit...