Epilogas

3.1K 259 64
                                    

Pirma, tai noriu padėkoti, kad buvote su manimi. Rašėte nuomones ir kantriai laukėte pabaigos :) Jūsų dėka istorija gyveno taip ilgai, gal ir ne visai laiminga, gal ne visai kaip norėjot, bet taip jau nutiko.

Ši istorija tikrai buvo man artima.

Pabaigą rašyti buvo sunku, bet galiausiai apsisprendžiau. Negalėjau tiesiog paimti stebuklų lazdelės ir visko sutvarkyti. Taip viskas turėjo būti. Ką gali žinoti, gal Dia ir Niall susitiks kitame gyvenime :)

Be to. Nežinau gal kažkada parašysiu trumpą istoriją apie Mea. Tik apie ją. 

Ačiū dar kartą ir myliu jus visas :D :)


-Niall užjaučiu.-Dauguma žmonių kartojo  tą patį. Šviesiaplaukis stovėjo prie karsto kuris, bet kada bus nuleistas į žemę. Čia buvo susirinkę visi. Visiems buvo skaudu. 

Tuo metu vėjas pakilo, dangus nusidažė tamsia spalva. Artinosi audra.

Bet labiausiai iš jų kentėjo jis. Viskas ko jam reikėjo, ko jis norėjo buvo ji, o dabar jo čia nebuvo ir Niall negalėjo susitaikyti su ta mintimi.

Lygiai tai pat jautėsi ir Dianos mama. Ji laikė Zen'ą už rankos. Ašaros skruostais ritosi kaip pupos, bet tos ašaros neparodė kaip buvo skaudu. 

-Jai ten net geriau.-Zenas šyptelėjo. Moteris susigūžė ir pravirko dar graudžiau.

Visi čia buvo kažko netekę. Visi jie buvo sugniuždyti žmonės. Nei vienas iš jų negalėjo pakeisti to, kas įvyko ar įvyks.

Neiškart galima pastebėti, kad čia nebuvo Meadow. Dukra kuri taip mylėjo mamą. Žmonės būtų pasibjaurėję, jei tai pastebėtų. Juk kokia normali dukra nebus mamos laidotuvėse? Jie sakytų, kad ji nemylėjo jos, bet ji mylėjo.

Šią akimirką Mea buvo nusiritusi žemai. Ji buvo kritusi į bedugnę ir kol niekas nematė suvartojo nesuskaičiuojamą kiekį alkoholio, tam, kad pamirštų, bet ji nesugebėjo skausmas buvo didesnis už viską.

Turbūt nei vienas nesuprato kas nutiko išskyrus Niall. Kunigui nutilus. Vyrai sustojo prie karsto ir buvo pasiruošę ir nutempti prie duobės, o tada paprasčiausiai atsikratyti.

Tai buvo pabaiga ir reikėjo su tuo susitaikyti.

Bet tą tylos minutę, pasigirdo, lyg barškinimas.  Gal atsisveikinimas, o gal kažkas daugiau. Atrodė, lyg kažkas būtų pabarškinęs į Dianos karstą.

Tris kartus.

Su vėju viskas pradingo. Tik tą tylos minutę tai milijoną kartų pasikartojo Niall širdyje.

END


DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficOnde histórias criam vida. Descubra agora