3.2

2.3K 185 9
                                    

Pasisveikinau su Džesika. Ji mindžiojo vietoje ir nekantriai kažko laukė. Spėju tai buvo pietūs, kurių aš visiškai netroškau. Norėjau tik praleisti laiką ir skaityti mamos dienorašti, vėl ir vėl. Purtydama galvą sulaukiau savo eilės. Pasiėmiau bulvytes su kažkokia neaiškia bulvių koše, vos ją pamačiusi žinojau nevalgysiu. Su padėklu pasitraukiau iš eilės ir laukdama Džesikos apsidairiau. Valgykla kaip įprastai pergrūsta mokinių, aplipusių grupėmis. Mes su Džesika nebuvom šioje mokykloje populiarios. Mes buvo tiesiog tiesiog eilinės paauglės, netraukiančios akių. Ir man tai tiko.

-Kur sėdam?-Paklausiau aš. Valgykloje liko tik du laisvi stalai. Vienas visiškai be žmonių, o prie kito sėdėjo Zack ir šį kartą tik vienas iš jo draugų. Bartas. Jokiu būdu nesėdėčiau prie Zack, mes tiesiog negalim pakęsti vienas kito nuo vaikystės.

-Einam prie Zack ir Barto.-Sumurmėjo ir įsikibusi man į parankę nusitempė prie Zack ir jo draugo stalo. Ji pasidėjo padėklą ant stalo ir drąsiai atsisėdo. Zack nužvelgė ją ir linktelėjo, lyg duodamas leidimą jai prisėsti. Kvailys, kaip visada. Nekenčiu Džesikos, tuo atveju kai ji neklausia ko noriu aš. Neturėdama kitos išeities atsisėdau prie stalo ir pasiėmusi šakutę pradėjau valgyti, tikėdamasi sulaukti Zack komentaro.

-Džesika, ar susiradai naują vaikiną? Nes jai taip, tai man atrodo jis labiau susižavėjęs maistu.-Štai ir galiausiai komentaras. Pakėliau galvą ir paėmusi bulvytę mečiau per stalą į pašaipų Zack snukį. Nekenčiu to, kad jis visiškas pasipūtėlis. Jis visada šypsosi perliniais dantimis, lyg sakytų aš turiu tai ko neturi tu. Jo akys mėlynos, kartais pilkos, o kartais rudos akys žybsi ir jis visiška tėvo, jauno kopija. Pastoviai susikėlęs plaukus į viršų, juoda odinė striukė, bėgimai iš namų, rūkymas, vakarėliai. Banalus žmogus.

Zack stebėjo mane nė nemirktelėdamas

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Zack stebėjo mane nė nemirktelėdamas. Nelaukdamas čiupo savo stiklinę su sprite ir užpylė jos turinį ant manęs ir žinoma visa valgykla, net Džesika pratrūko kvatotis. Rankoje sugniaužiau pilną skardinę ir sugriežiau dantimis, pakėliau akis į jo pašaipų snukį ir išpyliau visą savo stiklinęs turinį ant jo. Jis sustingo kai limonadas pradėjo varvėti nuo jo plaukų, o tada užsimetęs kuprinę ant peties išsinešdino iš valgyklos. Ir tai yra tipiškas mūsų bendravimas. Nors mūsų tėvai yra puikūs draugai, mes esame didžiausi priešai. Pasiėmiau savo kuprinę, nunešiau beveik nepaliestą maistą ir lygiai taip pat dingau iš ten viena.

Jau geriau tėtis nebendrautų su dėdė Zayn. Nors žinoma Zayn ir Lilė yra labai geri, bet jų sūnus Zack yra tikra rakštis užpakalyje. Tikras pasipūtelis, kurio iš tikrųjų niekas nenori. Tai jis įsivaizduoja, kad jis yra geresnis už kitus, nes jis gražus ir turėjo daug merginų. Labai daug. Iš tiesų jis yra rujojanti kalė. Aš visiškai nekenčiu jo.

Burbėdama priėjau prie savo spintelės, kuprinę numečiau po kojomis išsitraukiau kitą atsarginę maikę ir nulėkiau į merginų tualetą. Persirengiau ir net nežvilgtelėjusi į veidrodį išlėkiau. Jau buvo prasidėjusi matematikos pamoka todėl, turėjau paskubėti, bet kaip tyčia ir vėl sutikau Zack.

DESIRE 2 &3- Niall Horan✔ FanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora