Selin-
Ah o mavi gözler...
Annemin küçükken şefkatle bana anlattığı masallar kadar masum...
Karakolda ifade verirken bile aklımdan bir an bile çıkmayan iki çift göz.
Ne çok hasret sigdirmisim yüreğime...
Hepsi bana adım adım yaklastigin sırada gün yüzüne çıktı.
Nefret ettigimi sanarken , bu özlem de nerden çıkmıştı ?
Bana doğru her adım atışında kalbim neden yerinden çıkacak gibi atıyordu ?
Sinirle kollarimi sıkarken ben neden sana sarılmak istedim ?
Bunu bana neden yapıyorsun Ali ?
Canimi yakmak için ayrı bir çaba sarfetmen gerekmez ki.
Bana daima öyle bak ...Ben bizamanlar huzur bulduğum bakışlarının içinde bogulmaya başladığımdan beri canım çok yaniyor.Ifadem bittikten sonra ehliyetime altı ay boyunca el konulmasıyla ayrildim karakoldan.
Telefonumu çıkarıp Nazliyi aradım.Beni almasını soyleyip kapattım telefonu.
Kısa bir süre sonra Nazlı geldi. Yanında duran annemi görünce derin bir of çekerek yanlarına ilerledim.
Arka koltuğa yerleştikten hemen sonra Annem ile dikiz aynasında göz göze geldim.
Nazlı soru sormadan yola devam ederken annem en sonunda sinirlı bakışlarını cekmis konuşmaya başlamıştı.
" Bi karakol önünden almadığımız kalmıştı seni"
" Normalde ne oldu diye sorman gerekmez mi anne ?"
Sinirle soluyup cevap verdi.
" Görünüşe göre gayet iyisin Selin. Yine ne yaptin kim bilir?"
Alayla gülümseyip cevap vermeden pencereye döndüm.
" Araban nerde?"
" Çektiler "
" Iyi. Bugün son binisindi o arabaya haberin olsun. Bundan sonra Nazlı ile gidip geleceksin"
Cevap bile verme gereği duymadan dışarıyı seyretmeye devam ettim.
O sirada Nazlı sessizliğini bozmuş soze girmişti." Anne Selin ile ders saatlerimiz uyuşmuyor biliyorsun "
Aslında nazlı ile aynı bölümde aynı siniftaydik ama ben iki yıl ara verdiğim için o çoktan üniversite 3.sınıfa geçmişti. Başarılı bir tasarımcı olacağından hiç bir zaman şüphe duymadım.
" Sorun yok ikiz zaten ehliyetimi kaptirdim"
" Iyi madem öyle benimle idare et "
Goz kırpıp yoluna devam etti.Her ne yaparsam yapayım sorgulamadan arkamda duracak tek kişiydi Nazlı...
Benim diğer yarim ...Her şeyden çok sevdiğim ama bunu birturlu hissettiremedigim canım kardesim...
Sana her şeyi anlatıp yükümü hafifletmeyi çok isterdim. Ama bu sana da çok ağır gelir biliyorum.
Biricik kardeşinin zorla başkasının kadını olduğunu duymayı kaldiramazsin..
Tecavüze uğradığımı ogrenirsen eğer yüzündeki o acı dolu bakışları hiç bir zaman silemezsin.
Bana acıyarak bakan bir ikiz , en son isteyeceğim şey sanırım.Telefonumun calmasiyla dusuncelerimden sıyrılıp ekrana bakıyorum.
" Tuğçe " ona seslenmeden okuldan çıkmıştım. Merak etmiş olmalıydı .
" Efendim Tuğçe "
" Ya selin nereye kayboldun?"
Göz hapsinde konuştuğum için sözlerimi kısa kestim.
" Isim vardı "
" Tamam bunu sonra konuşuruz sana başka bir şey söylemem lazım benim "
" Soyle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak -Alsel-
FanfictionKendisine hayran ve bi okadar da bencil olan bir adam hayatını tepetaklak eden bir kızı sevebilir mi? Selin ve Ali geçmişten gelen öfkeleriyle birbirlerine ilk gun ki gibi aşık kalabilir mi? Peki ya aşk gerçekten her şeyi affeder mi? Bu hikayenin m...