"Nostalji"

2K 102 39
                                    

1
Ali- " Hayatım boyunca silmek istediğim bir leke gibi kalacaksın ...Duygularimi sana silahı cevirdigim o anda öldürdüm. Sen ışte onların katilisin Selin Yılmaz. Ve bir gün gerçekten seni öldürmek için gelecegim ...Yavaş yavaş acı cekmeni izleyeceğim...Bu Ali Mertoglu da senin övünülecek eserin diye mazide hoş bir ani olarak kalacak "
Nazlı- '' Ben senin ikizinim kızım. Anlamıyor muyum sanıyorsun ? Benden bir şeyler gizledigini , caninin ne kadar yandığını görmüyor muyum sanıyorsun ? Her gece kabus görüp uyandığını bilmiyor muyum ? Ne olur selin yalvaririm bana anlat artık. Anlat ki anneme karşı daha güçlü durabileyim. Seni gönderecek benden koparacak diye ödüm kopuyor''

2
Ali-" Frenlerin bozuk olduğunu sandım ve kolayca geberip gitmeni istemedim"

Selin- Kolayca geberip gitmeyeceğim zaten merak etme. Ama senin canını öyle bir yakacagim ki döndüğüne bin pişman olacaksın "

Ali- Anladığım bir şey varsa oda eski Selin Yilmazin karşımda olduğuydu. Çok can yanacakti evet ama en çok onun ki aciyacaktı... Ben bunun için herşeyi yapacaktım.

4

Selin-

''Bir gün...Sen birgün yalnız kalacaksın Ali Mertoğlu, başını ellerinin arasına alıp düşüneceksin. Ağlayacaksın. Neden? Diye soracaksın kendine. Ben Selin'e neden güvenmedim? Neden onun konuşmasına bile izin vermeden onu öldürmek istedim. Neden aklıma başka bir ihtimalin olduğunu getirmedim. Ben sevdiğim kadına onu büyük bir lekenin içine itecek, bir bataklığa sürükleyecek kadar çok zarar verdim.''
''Bütün bunları düşündüğün zaman her şey için çok geç olacak''
'' İşte ozaman geriye dönüp baktığında bir Selin Yılmaz geçti hayatımdan, ve ben onu öldürmek için elimden gelen her şeyi yaptım diyeceksin''
''Kim bilir ? Belki o gün o silahı doğrulttuğun kişi ben değilde , kendi kalbin olur ''

5

Selin- Ali sen geçmişte kalan kirli bir anısın benim için ama gözlerin hala ilk günki gibi... Beni kendine aşık eden Ali'nin gözleri ile kendinden nefret eden Ali'nin gözleri aynı. Ne yazık ... Ben o gözlerin içine bakarak ölmek isterdim ama o gözlerin içinde öldüğümü görmek istemezdim..

Selin-
Ben o adamı bulup bütün bunların hesabını sorduğum zaman...İlk sana koşacağım Nazlı söz veriyorum. İlk seni saracak kollarım ve her şey için özürdileyeceğim. Canını, canımın yanmasıyla yaktığım için beni affetmeni isteyeceğim...Aşık olduğun ilk anı ikizine, kardeşine anlatma fırsatını elinden aldığım için gözyaşları içinde, kirpiklerinden öpeceğim..

Ali-''Sarhoşsun, yarış yapacaksın...Beni de binmemeye yemin ettim o motora bindireceksin.Güzel bir şey istedin tebrik ederim. Ama şunu unutma bu sefer seni bitiş çizgisinin orda beklerken korkuyla değil, zevkle bekleyeceğim ve gelip gelmemen umrumda bile olmayacak ''

Selin-Sen delicesine sokaklarda sevdiğimi haykırdığım adam... Beni yaralarımdan öpseydin de iyileşseydim... Sen yağmurda çılgınca dans ettiğim adam... Kırılan parçalarımı bir araya getirip eskisinden daha sağlam yapsaydın ...

6
Ali-'' Gitme , penceresinin önünde sabahlara kadar yüzünü görmek için beklediğim kız...'' ''Gitme benim hırçın yanım, öfkem, hüznüm'' ''Şimdi gitme... Ben zaten zamanı geldiğinde ikimizi birden yok edeceğim''

Nazlı-''İyi ki annem burada değil iş için şehir dışına çıktı...Ona asla haber vermeyeceğim. Selin iyileştiğinde onu göndermek isteyecek çünkü biliyorum. Ben Selinsiz yapamam... O benim diğer yarım. Nasıl yapayım ben onsuz! Babamın yanına bile göndermeye cesaretim yokken, nasıl olurda onun öldüğünü duyarım ben Savaş?''

Çıkmaz Sokak -Alsel-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin