Selin-
Yanından ayrıldıktan hemen sonra başlamıştım hıçkıra hıçkıra ağlamaya.
Kendimi hızla bulduğum ilk kapıdan içeri attım. Başım önümde hızlı adımlarla ilerlediğim sırada sert bir duvara çarpmış gibi geriledim.''Çok özürdilerim'' başımı kaldırıp karşımda bana çarptığı için pişmanlık duyan adama baktım.
''Sorun değil '' dedikten sonra yeniden ilerlemek için hareket ettiğimde kolumdan tutup kendine çevirdi beni.
'' Bir dakika ya sen iyimisin?''
'' Çekil git başımdan'' dedikten sonra hızlı adımlarla uzun koridorun sonuna doğru ilerledim.
'' Aptal herif! Adi pislik! Pişmanlıktan geberdiğin günleri görmek için sabırsızlanıyorum'' sayıklayarak kendi fakülteme girdiğim de Tuğçe'nin endişeli bakışları karşıladı beni.
'' Selin nereye kayboldun aniden?''
''Hiç öyle bi dolaştım''
''Yalan söyleme ne oldu dökül hemen'' bu kız beni gerçekten tanıyordu.
''Tuğçe bir şey olmadı''
''Nazlı'yı arıyorum bak, ya söylersin yada ikizin anında yanımızda biter''
Nazlı'nın beni hemen çözeceğini bildiğim için anlatmaya karar verdim.
''Tamam pes '' dedikten sonra ilerdeki banka doğru gidip oturdum.Tuğçe'de hemen yanımdaki yerini aldıktan sonra söze girdim.
''Ali ilekonuştum''
''Ne konuştunuz? Ne dedin? Kızım şu çocuktan uzak dur! Manyak resmen sana Katil dedi ya ? Ergen midir nedir pislik! Duygularının katili diye Katil pankartı mı asılır mış hiç? Sarı çiyan! Tam kendine yakışanı bulmuş işte! Mavi gözlü ejderha kılıklı ..vs.''
''Of tuğçe yeter işim şişti bir dur '' Tuğçe mahçupça sustuktan sonra bana dinliyorum bakışlarını yolladı.
'' Tuğçe Emreden uzak durmanı istiyorum'' direk konuya girmiştim.
''Ama niye ya ?'' yüzünü buruşturup masum kız çocukları gibi dudaklarını büzmüştü.
'' Benim o çocuğu gözüm tutmadı''
''Sırf Ali ile arkadaş diye mi böyle düşünüyorsun Selin?''
''Evet Tuğçe. Sırf Ali ile arkadaş diye böyle düşünüyorum oldu mu? Uzak dur diyorum işte ne diye daha uzatıyorsun?''
''Bağırma be tamam anladık'' kollarını bağlayıp trip atar gibi bir edayla yüzünü çevirdi.
'' Ben senin için diyorum aptal. Bana güven uzak dur lütfen olur mu?''
Pek güvenemediğim bakışlarını bana yollarken başın sallayarak sorumu yanıtlamıştı.
Umarım beni dinler ve o çocuktan uzak dururdu...'' Hadi derse gidelim '' diyen Tuğçe'yi takip edip sınıfa doğru ilerledim.
Ders bittiği anda ayaklanmış, çantamı toplayıp çıkmıştım.
Çalan telefonumu her zaman olduğu gibi büyük bir savaş vererek çantamdan çıkardığımda arayan kişi yüzümü gülümsetmişti.
'Nazlım arıyor'
Şu hayatta ne yaşarsam yaşayım bir gülüşüyle içimi ısıtacak güzel ikizim...'' Selinimm nerdesin?''
''Dersten çıktım şimdi sen nerdesin?''
''Benim de dersim bitti Savaş ile birlikteyiz , hadi sende gel hep birlikte bir şeyler yapalım''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Sokak -Alsel-
FanfictionKendisine hayran ve bi okadar da bencil olan bir adam hayatını tepetaklak eden bir kızı sevebilir mi? Selin ve Ali geçmişten gelen öfkeleriyle birbirlerine ilk gun ki gibi aşık kalabilir mi? Peki ya aşk gerçekten her şeyi affeder mi? Bu hikayenin m...