Part 1

1K 44 4
                                    

Štai kas yra meile. Ir man atrodo kad meile tiesiog negali egzistuoti nes kad ir kiek žmones kartoja jog meile amžina tai yra melas. Meile gali sušildyti gali suvirpinti kiekviena kūno ląstele bet ta paranoja tiesiog atsibosta ir mus palieka tuomet tai tampa tiesiog monotoniškas užprogramuotas gyvenimas su suo žmogumi. Jo prisilietimas nebedžiugina, jo šypsena atsala o zodzia kurie kažkada reiske viska dabar reiske nieko dar siu zodziu nenorite ir negailite girdėti nes zodziai "aš tave myliu" yra tiesiog sena gaida. Tai yra kiekviena romantine knyga ar ne? si banali istorija kai ji pamyla ji o po kiek laiko jie issiskiria ir dusta. Taip. Bet as negalejau susilaikyti as tiesiog nuleidau rankas ir nustojau bandyti atsispirti ir neparasyti 1 romano. Todel as noriu atsiprasyti uz savo silpnuma ir prasau tiesiog perskaityti ir pereiti dar viena meiles istorija kuri gal but privers nubraukti pora asaru (asara isdavike hah negalejau susilaikyti.

Lėja tai dar viena asmenybe dar viena mergina kurios likimą nusprendžiu aš. Dar viena mergina kuri tuoj pamils kazkataip stipria jog ji negales be šio žmogaus kvėpuoti. Bet tai dar tik ateityje dabar laikas jus su ja supažindinti ir priversti ja pamilti tai pat kaip ir jis myles ja. Lajai16 metu. Ji yra visiskai kitokia nei visos inviduoli tiesiog butu per silpnaszodis jai apibudinti. Jos isvaizda leisiu jums issirinkti patiems gal jibrunete gal blodine o gal zaliaplauke spresti jums kiekviena jos kuno irapskritai isores detalenusprendžiate ir išsirenkate jus. Todėl ji ir bus indviduoli nes kiekvieno skaitytojo galvoje gyvens kita Lėja. Jos vidiniusbruožus tai pat issiaiskinsite jus sei knygai judant pirmyn jusu vaizduote jos charakteri sukurs ir I vietas sudėlios pati. O dabar susipažinkite su Harry tai bus jusu meile na simpatija galu gale tiesiog susizavejimas nemeluokite kiekviena turi savo Harry todėl įsivaizduokite ji kaip tik norite mano galvoje gyvena "Harry Styles" taiga nepradekite svarstyti kodėl jo vardas Harry. Na o dabar jus svarstote iskur aš žinau kas jums patinka jusu Harry? Moteris yra banalus organizmas toks pat kaip ir vyrai taip vyrams patinka kiti dalykai (pirštais nebadykim) bet tuoj išvardinsiu kas jums patinka jusu Harrycharakteryje. Ir pataisykite mane jeigu aš klystu.

Jus negalite pamiršti jo žavios šypsenos kuri jus sušildo

2. Jo gilus balsas jus priverčia uzmirsti kaip kvėpuoti

3. Jo juokas ahh net nepradėsiu

4. Gal pakalbėkime apie jo plaukus ? taip taip žinau sunku susitvardyti jų nepalietus

5. Jo stilius tai pat yra kažkuo toks ypatingas

6. O jo akys (ha manėt pamiršau)

7. Tai pat žinoma ir jo žavinga sypsena

_________________________________

aciu visiems kurie atrekpe demesi i sia istorija apgailestauju del klaidu pazadu pasitaisysiu!!! 

jeigu bus susidomejusi 2 dalis buvs netrukus isleista.

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now