Part 24

87 8 0
                                    


5 diena

Pabudau popiet. Vakar matyt labai issekau. Vaikinu nebuvo jie sendien uzkrauti darbais kas nebuvo taip jau ir blogai. Kaiptik tai buvo butent ko man reikia. Ramybe.

-Leja!!-suriko Aureliaj,-ateik!

As uzsimiegojusi nusileidau laiptais zemyn.

-taip?

-klausyksi,-perskaite ji,-"Harry Styles patvirtino jog vakar ivyko pirmasis jo ir Lejos Kendal pasimatymas. Sendien per interviu ryto ziniose Harris patvirtino jog pradejo susirikineti su Leja cituoju (taip vakar buvo puiki diena kuria manau abu megavomes vienodai. Ar tai buvo pasimatymas? Tikrai taip. Ar mes susitikineja? Sakykite kaip norite. Ar mes pora? Dar tikrai peranksti apie tai galvoti.) taigi Harris neneigia jog jie taps pora taciau kada to galime tiketis niekas nezino" kaip miela????

-siabe,-paraudau,-visi apie tai ir tekalba.

-o apie ka daugiau kalbet?-nusijuoke Aurelija,-jus esate tokie mieli butina apie jus kalbeti!

Sendien buvo konserto deina todel susiruosem ir su suniukais isejome I ju pasirodyma. Seniai ten nebuvau todel pasiilgau sio jausmo. Taciau si karta fanu buvo daug daug daug daugiau negu pirma karta. Visi keistai I mus ziurejo ir tarpasuvije snibzdejosi bei fotografavo kas buvo keista. Mes sedejome pirmose eilese. Sale musu apsauga kas buvo nejauku. Nesijauciau tokia populeri kad man reiketu apsaugos bet tebunie turejau su jais sutikti nes kitaip kasnors tikrai galejo mus sutraiskyti ar panasiai. Vos vaikinams uzlipus ant senos prasidejo nezmoniskas spiegimas klyksmai ir t.t buvau pusiau uztikrinta jog liksiu kurcia. Bet pasirodo prasidejus pirmai dainai spiegimas tik sustiprejo. Po poros dainu jau buvau kurcia bet labai laiminga.

-si daina skirta vienai man labai svarbei merginai sedinciai pirmoje eileje,-nusijuoke Harris.

Jie dainavo "at the end of the day" buten ta daina kuria dainavom vakar automobilije keliones metu. Po ju pasirodymo gryzome namo visi vaikiani is karto uzmigo jie buvo tokie iseke man buvo gaila I juos ziureti. Jie visi sumigo ant sofos. Tuo tarpu as sedejau ir ziurejau zinias bei zaidziau su Harrio plaukasi.

"Harry Styles per vakaro pasirodyma paskyre daina ipatinagi merginai visi teigia jog si mergina turejo buti Leja Kendal kokia jusu nuomone?"

-wow,-susnibzdejau bandydama nieko nepazadinti.

-jie teisus,-sukikeno Aurelija.

-na tikriausiai,-prisidejau prie jos,-bet rodyti tai per zinias...

As vis dar prie to nepripratau girdeti savo varda per ivaires laidas buvo tiesiog keista ir nepriimtina. Tuomet as tiesiog pradejau migti. Nelabai norejau uzmigti ant sofos su Harrio galva sau ant keliu. Bet ne tik sirdziai neisakysi miegaui nei ka maziau nepavadovausi. Ir taip zaizdama su Harrio plaukasi as nejucia isskridau I sapnu pasauli...

6 diena

-nenoriu,-susuko Aurelija,-bijau!!!

-as irgi,-pritariau.

Mes vaziavome ant ......... tonge. Tai yra milziniskas atsikises akmens gabalas o puo juo visiskas niekas praraje sakykite kaip norit as nenorejau ten vazuot.

Harris isejo pasitreniruoti savo daina su kitais. Turiu pripazint mano jausmai jam vis ir vis stipreja. Jo balsas, akys, plaukai. Kiekvienas prisilietimas mane padaro laimiga privercia nusisypsoti ir net suvirpeti. Ar as ji isimtliu? Tikrai nezinau. Nenoriu jo isimileti jis yra per daug tobulas ir tai jog jis jaucia man simpatija. Viskas perdaug gerai kad butu tikra.

Po poros valandu jau stovejome ant pries akis atsiverusio kalno. Jis buvo isputingas. Zinau jog tai vis kartoju ir tai jau atsibodo bet kaip kitaip apibudinti tokia tobula vieta?

Harris svelniai pasiciupo mano ranka.

-nieko pries?-paklause su sypsena jis.

-ne,-spustelejau jo ranka pritardama.

Ji buvo svelni ir silta. Jo prisilietimas kele mano kune kazkoki alerma. As buvau tokia laiminga jutau siluma ir lenga virpejima is dziuagsmo. Mes ten stovejome ir buvome laimigiausi zmones kurie kazkada gyveno. Stovejome ire meme suprasti kaip mums pasiseke kad vienas kita turime mes lyg seima. Kaip mums pasiseke jog mes taip ispopulerejome. Mes esame jauni zmogeliukai kurie nieko nesupranta ir tiesiog gyvena tobula gyvenima apie kuri svajoja kas antras zmogus. Mes turime proga pamatyti visa pasauli. Viskas mums pries akis. As esu dekinga, dekinga kad sutikau Harry dekinga kad sutikau visus, kad turiu sita milziniska proga.

-na ka?-nusijuoke Harris,-cia grazu.

-o ko gi tu tikejais?-pakeliau antaki.

-nezinau,-pazvelge I zeme jis.

-taigi jus jau pagaliau pora?-paklause Naillas.

-ne Nailleri,-nusijuokiau,-Harris niekada nepasiulis mums buti kartu.

-oh patikek,-pripazino Louis.

Isgirdau skambuti. Man skambino Kloja. As atsiliepiau ir isgirdau sniokstima.

-ma ma mama,-sumikciojo ji pro asara,-ji ji..

-kas?-isigandau,-Kloja nusiramink ir kalbek sum animi!

-mama ligonineje,-dar labiau pravirko ji,-ji renimacijoj ir tu tu privalai grysti....

-as tuoj parvazuosiu,-atsakiau ir padejau rageli.

-mes turime grysti I viesbuti,-istariau drebanciu balsu,-dabar!

-kas?kodel?-susirupino Zeinas.

-neklausinekite,-susukau,-greiciau vazuojam!!!

Grysdama as jiem viska papasakojau.

-mano mama pateko I avarija. Ji ligonineje. Mano sesuo su ja. As tuoj pat turiu grysti namo. Buti su jomis. Melstis kad jai viskas bus gerai.

-bet tu grysi?-paklause Harris.

-nezinau,-nusivyiau,-nemnau Hazz.

Susikroviau daigtus. Man niekas nebuvo svarbu tiesiog nulekiau I oro uosta I pirma pasitaikiusi skrydi namo.

-nepamirskit manes,-uzgniauziau asaras ir apsikabinau juos visus.

-man taves labai truks,-ispaude pora zodziu Harris.

-man taves labiau Hazz,-apsikabinau ji,- pameni tu man svarbi sendien rytoj ir amzinai? Nepamirsk to!

-niekada,-nusisypsojo jis.

As islekiau I lektuva ir pranesiau Klojai jog jau grystu. Kelias tebuvo tik pora valandu. As visa laika virpejau. Viskas sugriuvo. Harris liko ten as busiu cia su savo mama. Kodel gyvenimas taip sskaudina?

Ilekiau I ligonine net nemastydama apie nieka kita tik ja. Izengiau I palata ir vos nenukritau. Mano mama gulejo lovoja sumustu veidu apvyniota bintais o prie jos prisiglaudusi mano perbalusi sesuo.

__________________________________

hey <333333

viai idomi dalis ;) sooooo nezinau kaip jums atsidekoti nes si istorija yra 32 vietoje tarp #teen fiction..... be proto noriu pasiekti pirma vieta nezinau ar tai imanoma bet niekas nedraudzia svajoti ar ne?

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now