4 diena
Vakar visa diena prabego viesbutije su Aurelija. Vaikianai turejo 2 interviu ir konserta todel ju su mumis nebuvo. Kas isejo I nauda. Pagaliau su ja pabuvom vienos. Pabendravome ir siaip gerai praleidome diena. Puse dienos zaidem stalo zaidimus kita puse tiesiog praziurejome filmus ir panasei. Sendiena eisime I baseina. Tai seniai neplaukiojau todel nekanravau. Papusriciavus isejome Is viesbucio kur stovejo minia faniu Ir musu juodas automobilis su jame sedinciu vairuotoju. As isikibau I Naillo paranke.
-mus nuves?-paklausiau.
-taip,-nusisypsojo jis.
Isedome I automobile ir nuvaziavome. Keles nebuvo labai ilgas todel tiesiog pasikalbejome ir net nepajute jau buvom vietoje. Fanu dekui dievui nebuvo nes nors ir buvo smagu juos matyti ju sukeliamas truksmas tikrai erzino ir man eme isiskaudeti galva. Visi buvo gana laimingi kad pagaliau atsipalaiduosime vandenyje o as buvau laiminga nes ryt Harris prizadejo pasivaiksiojima Londono senamiestyje.
-na ka pasiruose,-nudziugo liamas.
-zinoma,-nusijuoke Aurelija.
-kaip niekada,-jai mirktelejo lous.
Jie tokie mieli. Kartu jie nuleke I vandeni ir mes visi supratome jog ju sendien nebepamatysime. Ir nieks nesiruose jiems trugdyti. Jie buvo laimingi ir mieli todel leidome jiems dziauktis savo laiku dviese. Tuo tarbu zeinas ir naillas tiesiog isejo I jekuzzi kas mus su Harriu paliko vienu du. Kas giliai sirdyje mane dziugino.
-na ka nori nusileisti nuo cuoziklos?-paklause jis.
-am nezinau,-sudvejojau,-as truputeli bijau.
-na jau,-suinkste jis,-nebijai stoveti ant senos, nebijai slydineti nuo milzinisku kalnu bet bijai nusileisti vandens cuozykla?
-na gerai gerai.
Jis paciupo mane uz rankos ir nusivede prie aukstos spalvotos cuozyklos.
-bandai mane nuzudyti,-nusijuokiau,-is pradziu kalnai dabar milziniska cuozikla?
-isiaiskinai mano plana,-nusijuoke jis.
Tuomet abu atsisedome ir 3...2....1!!!! pasileidome auksta cuozykla. Miriau is baimes o jis net nepradejo greiciau kvepuoti. Jam tai buvo nebaisu.
-Harry?!!!
-taip?
-as taves nekenciu!!-sucypiau nors is tiesu to visai neturejau omenije.
-as tave irgi myliu,-nusijuoke jis.
Zinojau jog jis juokauja. Bet noreciau suos zodzius is tiesu isgirsti is jo lupu kai jis istiesu tai jaucia. Bet ka as bandau apgauti jis issirinks koki modeli o mane paliks uz nugaros. Kai galu gale nusileidome I vandeni. Vel atgavau samone. Tiesiog nusprendziau prisideti prie Zeino ir Naillo ir atsipalaiduoti jekuzi vonioje Harris taip pat nepriestaravo todel visi ramiai paskendome birbuluose. Diena artejo I pabaiga kai nusprendeme apsilankyti restorane ir tiesiog pavakarieniauti. Naillas zinoma buvo sios idejos sumanytojas. Bet visi anksciau ar veliau sutikome nes koks gi geresnis budas uzbaigti diena nei su skania jaukia vakariene?
-ko uzsisakysite?-prei musu stalelio atpedino maloniai atrodanti moteris.
-man picos 20 ne ne palaukit 30 centimetru ir ,-uzsisakinejo nailas.
Visi uzsisake pakankamai socia vakariene.
-taigi ryt jus su Harriu einate I pasimatyma?-paklause zeinas.
-ka?,-susierzinau.
-zinoma kad eina,-nusijuoke lous,-pazirek I juos negali vienas be kito nei sekundes. Tiesiog jie bijo prisipazinti.
-ne neiname mes tiesiog eisime pasivaiksioti I londona ir tiek,-paaiskinau as.
-kur gi ne,-suabejojo lous.
-o poryt mes isvykstame?-paklause zeinas.
-deja taip,-uzjaucianciu zvilgsniu I loui zvilgtelejo Harris.
_________________________________________
sveikuciai <3 jau turime beveik 500 perskaitymu :oooo be proto dziugu ir milziniskas aciu jums <3
labai laukiu jusu nuomoniu komentaruose, jos man be galo svarbios <3
pridekite sia istorija i savo "reading lista" ^^
kita dalis rytoj <3
all the love xoxo
STAI LEGGENDO
Šiandien rytoj ir amžinai
Teen FictionKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...