1 diena
(Tokyo)
Pabudau labai anksti nes begalo nekantravau. Emiau rengtis savo kostiumu. As buvau pikaciu kas atrode labai mielai. Aurelija buvo supermene. Kai atejau I svetaine negalejau patiketi savo akimis Harry irgi buvo mielas pikciu. Vadinas mes buvom pikaciu porele o tai buvo idealu. Louis buvo betmenas todel jis tiko Aurelijai taiga visi atrode tobulai mieli.
-oh good!!!,-sucype Aurelija,-jus su Harriu tobulai atrodot!
-ah dekui,-nusijuokiau,-jus su Lou taipati.
-zinom,-nusijuoke Harris,-wer the bestest.
-butent,-juokiausi.
Isejome ankstokai vaizdas buvo nerelus. Visa gatve pripildyta zmoniu su mielais kostiumais. Prie musu su Harriu ejo zmones ir prase nufotografuoti nes buvome labai labai mieli. As nespejau dekoti. si diena negalejo buti geresne. As jos taip ilgai laukiau ir ji buvo net geresne nei tiketasi. Vaikstinejom ilgai suniukai irgi dziuagesi jie buvo aprengti lyg du mazi pokemonu rutuliukai. Kai kuriu zmoniu kostiumai buvo neitiketine tiesiogine ta zodzio prasme jie buvo idealus. Pabaigoje dienos visi nuejome I keista gatves uzkandine kur maistas tikrai neatrode iprastas bet jis buvo visai skanus. Gryzus Louis perskaite straipsni.
"Leja Kendal ir Harry Styles vel pastebedi smagei leisdami laika. Jie buvo pastebeti animei parade Tokyjo mieste apsirenge kaip du pikaciu su savo mielais sunyciais papuostasi pokemonu kamuoliuku kostiumais. Ir buvo matyti jog jie dziuagesi vienas kito kompanija"
-wow,-juokiausi.
-ahhh romanai,-nusijuoke Zeinas.
Uzmigau anksti bet po keletos valandu mane pazadino tuksenimas I duris.
-taip?-susnibzdejau as.
I kambari ijejo Harris:
-am,-pradejo jis,-pas mane kambari keisti garsai ir as siek tiek bijau.
Jis pakartojo tuos pacius zodius kuruos as sakiau jam iskilos diena. As kilstelejau anklode ir jis atejo. Zinojau jog jis tai daro speceliai bet nepriestaravau kazka apsikabinti nakti buvo smagu.
2 diena
-a-s-a-k-u-s?-paklause Aurelija.
-man regis,-patvirtinau.
Asakus tai japonijos popieriaus bokstu kvartalas. Bus smagu juos pamatyti taipat noriu izbandyti ivairaus japonisko maisto o vakare vaikinai keliauja I interviu.
-as nenoriu ten eit,-suzirze Naillas,-nenoriu...
-kodel?-pasipiktino Liamas.
-ten bus nuobodu as jums garantuoju,-pazadejo jis.
-ten bus maisto Nailai,-pasakiau as.
Apsivilaku miela suknele ir isejome si kart suniukus vede Louis ir Aurelija todel as ir Harris tiesiog vaikstinejome. Harrio ranka svelnei paeme manaja kas buvo labai malonu. Keles buvo ilgokas todel kai pamateme Hawer bord kioskeli Zeinas staiga sustojo ir nusprende jog mums visiems ju reikia.
-jos brangios,-papriekaistavau.
-nesvarbu bus patogiau su jomis keliauti.
Ir ka jus manote po keletos minuciu jau visi bandem ismokti jas valdyti Louis ir Harris is kart jas perprato Zeinas tai pat Laimas ir Naillas svirduliavo o as ir Aurelija tiesiogine ta zodzio prasme drebejom is baimes nukristi. Harris paeme mano ranka kas sutrigde mano pusiausvira ir as labai issigandau.
-viskas gerai,-nusisypsojo jis,-pasitikek manimi.
As linktelejau ir mes teseme savo kelione. Vaizdai buvo nerelus tie roziniai medziai kurie per nuotraukas atrode tokie netikri ir pasakiski dabar stoveljo tiesiai man pries akis. Visa tai buvo taip neitiketina ir tobula. Staiga Aurelija sustojo niekas nesuprato kodel ji isitrauke savo iphona ir eme fotografuoti kazkokia statula. As privaziavau arciau. Tai buvo Hachiko statula as taip dievinau si filma. As taipat ja nufotogrefavau statula buvo miela o kai pompom ir mr pliuf ja pradejo uostiti nezinojau ar pasaulije gali buti kazkas mielesnio.
Kai pagliau po ilgos keliones atsidureme Atsakus buvau tiesiog suzaveta. Sie bokstai atrode tokie lengvi ir grazus. Jie buvo taip detalei pastatyti tokie grakstus ir tobuli. Kaikurie buvo sventyklos kiti tiesiog parduotuveles ar kavines. I veina is siu kaviniu ijejome uzkasti. Maistas buvo skanus ir prabangus. Tuomet ejome toliau visi sie bokstai buvo tokie skirting ir tokie grazus vienu metu. Kai galiausiai priejome viduri tan stovejo milziniska akmenine budos statula uz jos vartai o toliau atsivere sala ant kurios stovejo auksine sventykla.
Gryzus vaikinai isleke I interviu o as paskambinau Klojai.
-sveiak kaip tu,-nudziugau jai atsiliebus.
-alio? Labas, kaip sekasi? Ka veiki? Kur esi?-pazere klausimus ji.
-puikiai, katik gryzau is asakus dabar as tokujuje,-atsakiau,-o tu?
-man viskas gerai,-atsake ji,-keista girdeti tavo varda per televizija.
-man taipat...
Po sio trumpo pokalbio Aurelija pasiule paziureti ju interviu kadangi nebuvo ka veikti.
-taigi Harri ar tiesa visi sie gandai su Leja?-paklause vedejas,-esate daznai kartu pastebimi.
-na visi zino jog mes kartu ture todel nera cia ko stebetis,-nusijuoke jis,-mes esame du jauni zmones kurie megaujasi vienas kito kompanija ir jaucia vienas kitam simpatija ir manau tai yra visiskai normalu...
-o ar tai gali buti romano pradzia?-smalsavo vedejas.
-zinoma gali,-juokesi Harris,-kodel gi ne? jau senei patvirtinta jog vienas kitam patinkame o kas bus toliau laikas parodys.
-puiku,-nusisypsojo jis,-o tu Loui ir Aurelija kaip sekai jums?
-viskas puiku,-nusisypsojo jis,-as ja labai myliu ir mes esame kaip niekada laimingi.
__________________________________________
hey <3 loves mes esame taip arti 1000 perskaitymu prasau padekite juos pasiekti <3
jus esate mano mazyte seima ir mes tikrai tai galime padaryti <3
manau kai pasieksime 1000 pradesiu dar viena romana taigi ar yra zmoniu kurie jo noretu?
labai laukiu jusu nuomoniu <3 gerai praleiskite diena (ryta ar vakara)
all the love xoxo
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Šiandien rytoj ir amžinai
Подростковая литератураKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...