1 diena
(italija)
Pabusti man teko labai anksti sendiena tiesiog isikursim ir apziuresim miesta. Tai man truputeli igryso bet mielai sutikau iseiti prasiblaskyti nors po ilgo lektuvo skrydzio buvau pasilsusi.
-hey kaip miegojai?-apglebe mane Harry.
Jo prisilietimas dziugino su juo prisimindavau kaip man pasiseke. As ji myliu ir as su juo galiu buti kartu...
-gerai,-nusisypsojau,-tu?
-rimtai?-suriko Louis,-susiraskit kambari!!!
-pasiimsim suniukus?-paklause Kloja.
-duhh,-nuejau paiimti pavadeliu.
Koloja pamilo mr pliuf tagi ji dziugavo. Visi nuejome link uzkandines zinoma del Naillo kitaip nei buti negalejo. Visi uzsisakeme po taure vyno ir ka jus manote. Harry tik ja kilstelejas apsipyle.
-acham,-atsikrenkste jis.
-omg,-pradejau juoktis.
Visi pritare savo juoku. Harry tiesiog pasiciupo keleta serveteliu ir nusausino savo drabuzius.
-taip turejo buti,-rimtu veidu istare jis,-norejau jus pajuokinti.
-taip taip Harry zinom,-patapsnojo jo peti Liamas.
Isejom letai uzverdami milziniskas stiklines duris. Uz ju stavejo keliolika fanu. Naillas ir Liamas pasiule sustoti ir su jais nusifotografuoti mes taip ir padarem.
-aaa Harry!!!!-sucype viena is faniu,-leja yra tau tobula as jus myliu!!!!
-dekoju,-nusisypsojau as jai.
Harry ja apsikabino. Ji verke ir panasiai. Man jos tiesa sakant buvo labai gaila. Bet supratau jog ji verkia is dziaugsmo.
-omg,-mano nugara paliete vaikinas mane priverzdama apsisukti,-tu mano mylimiausia mergina zemeje tu turi testi savo dainavino karijera maldauju.
-oh,-atsisukau ji apsikabindama,-dekui.
-nera uz ka,-issisiepe jis,-gal galima pora nuotrauku? As tave taip dievinu noreciau vel girdeti tave dainuojancia.
-pritariu jai reikia vel dainuoti ar ne?-isisterpe Harry.
-deive Harry,-dar labiau isisiepe nepazystamasis,-zinoma!
Mes dar truputi pabendravome ir isejome. Nusprendeme pavaikstineti mieste.
-maniau kad aplink jus visuomet yra simtai fanu?-nusijuoke kloja.
-na zinoma kartais ju buna,-nusijuoke Zeinas,-bet jie labai gerbia musu erdve ir leidzia musm buti kavinese sportuoti ir panasiai be ejimo prie musu.
-nors visada susilaukiame zvilgsniu,-pratese Liamas.
Dar truputeli paejome I prieki. Zmoniu nebuvo daug kas maloniai nustebino. Gatves isties buvo tustuteles. Atrode jog tuoj praskris tas dulkiu gumulas kuri rodo filmuose. Nezinau ar tuo megautis ar liudeti. Buvo ramu kas yra puiku bet jausmas buvo kazkoks depresuotas.
-tuojau kaledos,-isikabino mano paranke Aurelija.
-zinau ir Louio gimtadienis,-linktelejau.
-manai galetumem trumpam iseiti I miesta su Kloja kalediniam apsipirkinejimui?
-zinoma!-sutikau,-butu visai smagu.
Taip nejucia priejome pasvirusi boksta kas buvo visai smagu.
YOU ARE READING
Šiandien rytoj ir amžinai
Teen FictionKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...