Na ka sendien filmu naktis! As taip jos laukiau kada pagaliau susesim ir tiesiog ramie ziuresime filmus.
-spagesei jau paruosti,-suriko liamas is virtuves.
-jej pagaliau,-isiziebe nailo akys,-gericiau nes juos cia nes mirsiu Is bado!
-kur gi tu taves net noredamas nenuzudysi,-nusijuoke lous
-nejuokinga!
-kodel visai juokinga,-syptelejo zeinas.
-leja pasakyk jiems!
-ka? Jei teisus,-sukikenau.
-ahh as tikejaus kad tu nesi tokia kaip jie.
-o kuo mes blogi?-isizeide Harris.
-gerai gerai uztenka,-ir as ramie atsisedau tar ju Nailo ir Hario.
-oh cam on vel visa nakti flirtuosi,-susirze lous.
-niekas neflirtuoja!,-nusijuokiau ir truputi paraudau as.
Pasibaigus antram filmi zeinas jau miegojo Naillas suvalge visus spragesiu lous jau atsibodo su savo juokeles liamas ruosesi miegoti o as tiesiog atsiremiau I nailla. Tuomet Haris paeme mano rank air timtelejo mane link saves kad as prie jo prisiglausciau. As taip ir padariau nieko neklausdama tiesiog prisiglaudziau prie jo jis buvo toks siltas ir letas jo kvepavimas letai ramino. Jauciausi tokia saugi ir man buvo gera as buvau laiminga. Jis skleide tokia ramibe tai buvo keista.
-aawwwwww,-isgirdau louo balsa ir pramerkiau akis matyt vakar uzmigau prisiglaudusi prie Hario ta ramybe tiesiog mane paveike.
-ir leja issirino Harry,-paplojo jis.
-uzsiciaupk,-as atsistojau,-as tiesiog uzmigau.
-taip tikrai tu tiesiog uzmigai o haris tiesiog pasipainiojo,-sarkazmas liejosi per krastus.
-gerai neturiu laiko tavo nesamonems einu ruostis rytojuj.
dainavau daian littlethings nes ji seip ar taip buvo mano milymiausia. Ja dainuodama jauciau kokiaji panasi I Harry "youre hand fits in mine like its jus mead fore me" kai jisper filma paeme mano ranka ji istikruju buvo tobula. "I know you newer lovedthe crinckel by youre ays when you smiled" jis visuomt kartoja kaip jis tonekencia. Tuomet as save pagavau mastancia apie ji ir kaip mat save nutraukiau. Jis per daug tobulas kad butu tavo leja ir jis turi tiek graziu faniu jam taves nereikia!
-kvieciame leja I sena!
-oh good palinkekit man sekmes,-nusisypsojau I vaikinus ir izengiau I sena.
Mane palydejo ju mieli zodziai ir sypsenos.
Youre hand fits in mine like itsyou mead fore my
Dainuodama masciau apie Harry ir apie praejusi vakara. Ir tuomet is galvos isgaravo zodziai as pasimeciau ir tiesiog niunevau pagal mejodija. "viskas saunule durne galvodama apie ji katik susigadinai visa gyvenima dabar jie ispopiuleres o tave visi pamirs sveikinu leis paspausti tau ranka" stai tokie zodziai sukosi mintyse.
Ir tuomet atsitiko stebuklas.
Harry su savo zave sypsena izenge I sena "you cant go to bed with out a cap of tea" ir as tiesiog savaime zvelgdama I ji tesiau daina "and meiby that's the reason whay you talk in youre sleap" jo sypsena vel suteike ta ramybe ir man buvo nebesvarbu ka jie pasakys.
-na leja matem jog uzkliuvai uz akmenuko bet princas tave isgelbejo padekok jam!,-nusisypsjo teiseja,-jus puikia skambate kartu ir taipat puikia kartu atrodot,-mirktelejo ji.
-man atrodo jog tu kazkokia isimylejusi si vakara bet man buvo grazu, grazu ziureti I du jaunus zmones kurie taip skaisca ir svelnei vienas I kita sypsosi.
Sie zodziai mane palydejo I uzkulisius. Kur as tiesiog puoliau I Hario glebi ir pravikau.
-aciu kad tu bande mane isgelbeti bet as susimoviau ir jie negali man atleisti.
-nekalbet tokiu dalyku tu dainavai pukiai jeigu jie ismes tave jie tures pirma ismesti mus,-nusijuoke Harry.
Bet jie manes neismete jie manes pasigailejo. Ir as jiems esu daugiau negu dekinga.
Harry pabuciavo mane I skruosta ir istare " myli tave sendien rytoj ir amzinai"
-heyyy pabusk!-ant mano lovos uzsoko naillas,-ahh tai buvo tik sapnas bet turiu pripazinti jis buvo neprastas.
-kas yra???,-suzirziau as.
-oh kai nemiegi Harrio gleby atrodai daug piktesne,-dar karta pasisaipe lous.
-geriau jau butu mane ismete negu man butu reikeja klausitis tavo kvailu juokeliu.
-nagi eik ruostis sendien einam I miesta papietausim ir tuomet eisim apsipirkti,-pajudino mano sona Nailas.
-neeeaaa
-taip princese kelkis,-svelnei istare liamas jis buvo toks mielas.
Kai po valandos visi isejome I miesta sutikome daug fanu. Manau jie buvo vaikinu fanai nes vis del to kam gi as idomi?
"myliu jus"
"harry as del taves nusizudysiu"
"is larry real?"
Tokie klyksmai mus lydejo visusr kai nusigavome I mackdonalda zmones musu nebesekiojo todel pagaliau radau laiko nurimti.
-ka uzsisakysi,-meilei paklause Harris.
-am nezinau o tu?
Taip ramie kalbejomes kol musu nesutrugde Naillas.
-as uzsisakysiu big maka ir bulvyciu dar butu gerai vistienos ir 2 spurgas. Aciu.
-wow,-nusijuoke Harris,-man bulvyciu porcija,-jis letai islemeno.
-tapati,-istariau ir pazvelgiau I Harri jis tiesiog siltai nusisypsojo.
Taiga taip ejo mano laikas ten projektas vis artejo link pabaigos ir as vi sir vis labiau bijojau pagalvoti kas po to? Taipat vi sir vis sunkiau buvo atsispirti Harriui jis vis del to buvo toks zavus. Bet as turejau laikytis nes po projekto jis prades tura su vaikinais ir as ju nebepamatysiu gal but niekada. Si mintis man vare siurpa su jais praleidau beveik puse metu ir tai buvo tobula tai lous kartais erzina taip nailas is ties valgo siaubingai daug bet visi turi savo pliusus liamas tok mielas zeinas yra isklausantis ir upestingas o Harry yra tiesiog Harry jis yra tobulas. Nenoriu kad visa tai baigtusi as taip prie ju prisirisau.
________________________________
aciu uz skaityma !!!! (atsiprasau kad nerasiau sios dalies lietuviskomis raidemis )
palikite savo nuomones komentaruose :)!
p.s ar tikrai norite kad tesciau sia istorija?
dekoju uz 100 falloweriu love ya <3
all the love xoxo
أنت تقرأ
Šiandien rytoj ir amžinai
أدب المراهقينKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...