1 diena
(florida)
Namas buvo neprastas visai didelis ir pakankamai puosnus. Taciau buvo didele problema 4 miegamieji ir 7 zmones. Matematika man nesisek bet kaikuriem taks miegot su kaikuriais. Iskart buvo aisku jog Aurelija miegos su Lou. Taiga tuomet prasidejo skirstymas. Zeinas su Naillu, Liamas gana atskira lova ir spekite kas lieka? As ir Harry. Nezinojau dziaugtis ar liudeti. Zinoma kazkur giliai mintyse dziugavau. Bet tuo pat metu bijojau manau bus nejauku. Pasiilgau namu norejau ten grysti bet liko dar 5 menesei del ko as dziaugiausi ir liudejau tuo pat metu.
-na ka florida?-nusijuoke Naillas.
-taigi,-pritare Aurelija.
-puiku,-paplojo Zeinas,-senai cia norejau apsilankyti.
-as taipat,-pritare Liamas.
Po pietu nusprendem apsilankiti zoologijos sode. As dievinau gyvunus todel zinoma buvau labai laiminga.
-koalos,-susukau.
-pfff,-suputojo Harris,-pandos!
-koalos!
-pandos!
-koalos!!
-baikit,-nutrauke mus Naillas,-maistas!
Visi eme juoktis. Tiesiai mums pries akis atsivere milziniskas zoo uzrasas. Jis buvo kupinas zmoniu. Is jo sklido keisti garsai.
-okay?-nustebo Liamas.
-kas cia dedas?-pirsidejo Zeinas.
-cia zologijos sodas kvaileliai,-nusijuoke Aurelija,-taip turi buti.
-ji teisi,-sutikau.
Ijejus vidun garsai tik sustiprejo. Predejome vaikstineti tarp mielu givuneliu. Garsas vis garsejo ir tapo vis keistesnis. Tai buvo lyg inkstimas ar kazkas panasaus. Niekas nesuprato kas tai. Tai nebuvo normalus zologijos sodo garsai. Tai buvo kazkas keisto ir nesuprantamo. Harris kazka pastebejo ir nubego link vieno is narveliu. As jo nesupratau niekas jo nesuprato visi pradejome begti paskui ji. Ir ka jus manote. Nei nepajutau kaip atsiduriau prie pandu narvo. Kur viena is ju tupejo tiesiai prie vartu ir inkste jos letenele buvo istrigusi I narveli. Harris letai ja pajeme. Panda isigando ir bande ja patraukti bet taip tik dar labiau ja istrigino. Man buvo jos gaila. Harris letai eme sukioti jos letenele.
-sss,-istare jis,-viskas gerai.
-manai pavyks ja istraukti?-paklause Louis
-turetu,-susikaupes pasake jis sukinedamas pandos letenele.
-Harry buk svelnus,-isigandau as,-nesuzeisk jos.
Jis vis ja sukiojo ir boom. Ji buvo laisva. Tuojaus pat pados nebeliko musu akiratije. O Harris atsistojo ir nusisypsojo. Jis vel atrode lyg didvyris taip kaip ir ta karta kai po 20 bandymu laimejo meskiuka.
2 diena
Pabudau salimais jaustama silta Harrio kvepavima. Lova buvo didele todel jis manes neliete. As islipau ir nutipenau I vone bandydama jo nepazadinti. Duse pora kartu paslydau ir vos nenukritau bet galiausiai susiruosiau ir isejau I virtuve. Nusprendziua visiems paruosti pusryzius. Ilgai svarsciau ka pagaminti kol apsistojau ties pica. Nebuvau seve bet zinojau jog tiek sugebesiu. Po keliolikos minuciu pica jau buvo pasauta I orakite o as isijungiau televizoriu ir priguliau ant sofos. Vis laugdama kol kasnors pabus. Nieko. Praejo apie 30 minuciu. Pica jau garavo ant valgomojo stalo taciau visi vis dar miegojo. Nesupratau kas jiems vakar gryzome ir uzmigome anksti. O jau beveik vienuolikta. Pagaliau ant laiptu pasigirdo zingsniai. Ir stai it pelene liaptais nusileido Zeinas.
YOU ARE READING
Šiandien rytoj ir amžinai
Teen FictionKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...