Part 23

107 8 0
                                    

                            3 diena

Sendien nejuokais bijojau del savo givybes. Mat Louis ir Liamas sumane soktis is sraigtasparnio parasiutu. Tai yra taip pavojinga. Kas jeigu jis neissiskleis? Kas jeigu nusileisme ne ten kur reikejo? Kas jeigu??? Klausimai sukosi mano mintyse. Bet apie juos galvoti neturejau laiko vos tik islipau is lovos jau buvau istemta I automobili ir vezama I pakilimo vieta. Pro langa isvydau didoka sraigtasparni kuris kaip zine musu jau lauke. As is ties nejuokais drebejau ir niekas nesuprato kodel as taip bijau. Bet ko gi cia nesuprasti as bijau aukscio o cia suolis su parasiutu. Buvome letai ilaipinti I lektuva ir aptaisyti sunkiais parasiutais. Pirma sokti pasiryzo Louis. Jis persizegnojo syptelejo ir isoko. Isgirdau kazka panasaus I woooow ir jis pradingo debesyse. Tuomet paskui ji isoko Naillas jis taipat prapuole lyg I vandeni. Tada Zeinas ir Liamas o tuomet Aurelija. Atejo Harrio eile jis priejo I mane pabuciavo I kakta ir istare:

-jei neisgyvensiu,-nusijuke,-pasakyk jiems kad as buvau siaubingas sokejas krisdavau visur ir visada ir nemokejau gamnti.... Oh ir dar neik I mano virtuve!!

Ir jis pradingo. Tuomet as atsistojau ant krasto iskisdama koju pirstelius ir pati sau pasakuau.

-na ka,-sudvejojau,-this is it?

Ir pasileidau ore. Edrenalino jausmas buvo toks nuostabus jauciausi lyg vaikas kuris nusileidzia nuo kalnelio ir rekia darrr!! Butent tai norejau rekti ta akimirka. Timtelejau virvele tacau niekas neivyko. Mano sirdis suspurdejo. Parasiutas neissikleide. As sudrebejau ir vos neapalpau. Timtelejau ja dar ir dar karta taciau ji nieko nedaro. Vis ir vis artedama prie zemes suvokiau jog tai nezaidimas jeigu sis parasiutas tuoj pat neissiskleis as issiteksiu ant zemes. Ir pagaliau jis isisskleide. Mano sirdis gryzo I savo vieta ir tabaluodama kojomis gryzau pas visus kurie jau stovejo ant zemes ir dalyjosi ispudziais.

-wow,-nusijuokiau vos tik pirstu galiukais palieciau zole,-niekada gyvenime to nebedarysiu.

-kodel?-nustebo Liamas.

-mano parasiutas uzstrigo,-juokiausi,-maniau tikrai man galas.

Ir po viso sito nuotikio viskas ka Nailas galejo pasakyti buvo
"eime pavalgyti?" visi sutiko pritariamais zvilgsniais ir mes lyg nieko nebutu nutike nuzingsniavome I restorana uzkasti.

4 diena

-pabuskkk!-svelniai mane pajudino Harris.

-kas?-prasimerkiau as.

-mes sendien kaikur eisime,-isisiepe jis.

-kur?-susidomeju as.

-tai paslaptis,-nusijuoke jis,-eik ruoskis.

As emiau rengtis. Ar tai pasimatymas? Kodel jis mane zadina taip anksti? Tiesa man tai nerupejo, man rupejo tai jog as su juo kazkur einu o tai buvo nuostabus jausmas. Po valandeles buvau susiruosusi.

-done,-ijejau I valgomaji.

-puiku!-nudziugo jis,-eime.

Jis mane islydejo pro duris mes isedome I automobile ir nuvaziavome.

-kur mes vazuojame?-smalsavau.

-paslaptis,-atreze jis.

As pagarsinau radija ir mes abu pradejome dainuoti daina "at the end of the day" ji buvo tokia puiki ir tai buvo taip smagu. Pagaliau atvaziavome. Jis sustojo kazkur tarp lauku.

-na ka eime?-pakause jis su sypsena.

-zinoma,-letai paemiau jo ranka.

Mums teko nemazai paejeti bet buvo labiau negu verta. Pries akis atsivere milziniskas rausvas ezeras. Esu apie ji girdejusi jis vadinasi "hillier"

-Harry,-sucypiau,-cia viskas taip tobula!!

-zinau,-nusisypsojo jis,-zinojau kad tau patiks.

-taigi,-itarei I ji pazvelgiau,-ar cia pasimatymas?

-aha,-isissiepe jis,-cia dar tik jo pradzia.

Vis letai artejome link sio ezero. Kuris kele vis didesni susizavejima. As netekau amo pirma karta savo gyvenime buvau is tiesu apsalusi. Viskas cia buvo tobula vesus vejas verte vandeni letai banguoti ir viskas atrode tiesiog magiskai. As pasisemiau vandens ir po valandeles isskubejome I restorana romantiskai vakarieniai. tai skambejo tobulai. vazuojant man parase Kloja.

Nuo kolojos:

Kaip sekasi? Kur tu?

Klojai:

Viskas puiku! As floridoj :o

Po poros zinuciu vel emiau kalbetis su Harriu.

-taigi atejo laikas tai romantiskai vakarieniai,-juokiausi,-kuria kazkada zadejai?

-butent,-pritare juoku jis.

Keles nebuvo ilgas todel daug nespejome pasikalbeti. Restoranas buvo labai prabangus. Jis buvo tik zvaigzdem kurios mus supo. Visur kur tik pazvelgsi matyti veidai. Jauciasui keistai ir truputeli nejaukiai bet tol kol Harris sale viskas bus gerai. Uzsisakem ir pradejom snekucuotis.

-pameni xfactoriu,-nusijuoke jis,-kai mes ten susipazinome?

-ahh taip,-juokiausi,-turiu dekoti Adam.

-ji tau apie mane papasaojo?-nustebo jis.

-ji man papasakojo apie visus,-nusijuokiau.

Maistas neuzilgo jau stovejo ant musu stalo. Nezinau ar galejo egzistuoti kazkas geresnio ir tobulesnio negu vakariene prabangiame romantiskame restorane su Harry Styles. Ir tai buvo musu pirmas pasimatymas. Tai buvo taip miela. Gryzusi tiesiog izgirdau nauienas.

"Harry Styles ir Leja Kendal pastebeti romantiskai leizdami vakara Floridos v.i.p restorane"

-naujienos plinta greitai,-nusijuokiau.

_________________________________

hellowwww <333

taigi dar viena dalis sios isstorijos tikuosi patiks aciu uz skaityma <3

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang