Part 14

104 9 4
                                    

3 diena

Anksti ryte mane prabudino zeinas.

-kelkis tuoj pat,-jis buvo sunerimes.

-kodel?kas yra?

-kelkis!-susuko jis,-as nejuokauju ateik atsisveikinti su loui jis isvazuoja I londona.

As atsisedau ant lovos:

-ka? Kodel?

-Aurelija pateko I avarija,-jo balsas nutruko,-ji tikriausiai... neisgyvens.

-o siaube ne,-as buvau soke,-pasakyk kad tu juokauji prasau?

-as nejuokuajiu.

Kaip mat nulekiau I valgomaji kur jau stovejo Lous su lagamu ir akim pilnom nerimo ir skausmo. As puoliau I jo glebi.

-Lou viskas bus gerai,-bandziau ji paguosti,-as pazadu jai viskas gerai.

-ne ne ne ne,-sukrebzdejo jo balsas,-negerai ji renimacijoje.

-o dieve,-as norejau verkti,-prasau laikykis mes cia mes visi su tavimi.

-dabar man reikia buti su ja.

-as suprantu Lou tu jai padesi jai viskas bus gerai.

Ir jis isejo. As buvau soke. Negi ji mirs? Ne to negali buti ne prasau ne. Harry priejo mane apsikabinti. Jo rankos mane apglebe ir leido man paslepti asaras.

-viskas gerai,-letai ir sunkiai istare jis,-jai viskas bus gerai.

-ne Harry,-pro asaras kalbejau.

-bus as pazadu,-pagloste mano nugara jis.

Ta akimirka as nezinojau ka daryti ka galvoti ir kaip elgtis. Jauciau tustuma. Ji renimacijoje galbut ji mirs o as jos net nepamatysiu. Man buvo sunku as ryjau asaras o Harry tesiog mane spaude savo glebije. Jis net virpejo. Zinojau jog jam irgi sunku.

Po valandeles as nustojau verkti ne ne todel jog man nebebuvo skaudu o todel nes nebeturejau asaru mano akys buvo lyg dykuma. Mes visi sedejome svetaineje. Mane apsikabines laike Zeinas. Naillas kazka valge is nervu. Liamas ir Harry bande ziureti televizoriu. As tiesiog isistebeilijau I viena taska. Negalejau nieko daryti nenorejau nieko. Vis laukem skambucio nuo Loui kai jis pranes kas vyksta ir stai. "trrr" suskambejo Harrio telefonas. Jis pasiziurejo I mane as linktelejau ir jis atsiliepe.

-alio,-sudrebejo jo balsas.

-na ji vis dar gyva,-pasigirdo Louio balsas kitoje telefono puseje.

-ar ji isgyvens?

-dabar nezinau,-skausmingai pratare jis,-ji ji.... Jos ranka ir koja luzusi taipat prasidejo vidinis kraujavimas.

-laikykis!-istare Harry.

That didn't help at all. Pamaniau mintyse. Taip prasedejome stiklinemis akimis tyloje iki vakaro kol visi uzmigome. Nors nebuvo lengva. Bet nuovargis padare savo. As uzmerkiau akis ir tiesiog uzmigau. Uzmigau su skausmu sirdyje su tustuma akyse ir didele milziniska baime.

4 diena

Pabudau anksti mano skruostai vis dar buvo dregni po vakar dienos. Nieko nenorejau. Net nenorejau atsistoti. Vis dar laukiau skambicio kuris pranes kad jai viskas gerai. Bet jo vis negirdejau. Prisiverciau save atsistoti nuo sofos. Vaikinu nebuvo. Nezinau kur jie bet man nelabai rupejo. Tikriausiai vel koks interviu. Isijungiau televizoriu ir isgirtau kraupius zodzius.

"vakar ivykusios avarijos auka Aurelija kitaip zinoma kaip Louio Tomlinsano mergina dabar yra komos bukleje" as zinojau jog ji komoje bet suos zodzius girdeti dar karta buvo siaubingai skaudu. Tai lyg badyti jau taip didele zaizda. Tuomet pro duris isiverze vaikinai.

-labas rytas,-susuko Naillas.

-pralinksmek!-nusisypsojo Harry.

-butent skambino Louis ir pranese jo Aurelijai jau geriau.

Mano sirdis suspurdejo taip sipriai kaip dar niekada gyvenime. Jai jau geriau rekiau mintyse o tikroveje tiesiog ispaudziau menka sypsena.

-kur jus buvote?-susidomejau.

-menkas rytinis interviu,-nusisypsojo Zeinas.

-Parnesem maisto,-kaip niekada nudziugo Naillas.

-nebandysite vel meluoti jog patis ji pagaminote?

-na jau praejusi karta beveik pavyko,-suinkste Harry,-jei liamas nebutu kises savo nosies kur nereikia...

Visi nusijuokem ir nuejome uzkasti. Neturejau per didelio apetito bet Naillas mane verte valgyti. Po pusryciu isejome prie baseino I kiema. Jis buvo milziniskas. Vaikinai eme plaukioti o as tiesiog deginausi.

-ateik,-papleksnojo vandeni Harry,-nenorek kad butu taip kaip praejusi karta!

-ateinu ateinu,-isigandau as.

Bet Harris manes nepasigailejo jis vis tiek mane aptaske. O lipdamas is baseino dar sugebejo paslysti ir nukristi. Kaip visados.

____________________________________

hey <3 trumpoka dalis bet nemazai ivikiu ;D

Sooooo ka manote?

artejame prie 1000 perskaitymu kas yra neitiketina todel labai aciu <3333

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang