Part 16

91 9 1
                                    

                      8 diena

Pyp!pyp!pyp!

Mane pabudino zadintuvo zvimbimas.

-neeee,-suinksciau as.

Galu gale islipau isispyriau slepetes ir isejau susipakuoti daigtus. Pompom vis lipo I lagamina ir rausesi tarp mano drabuziu tai buvo taip zavu.

-na tu pasiruosusi,-I mano kambari ijejo Harris.

-beveik,-sulanksciau paskutine suknele ir uztraukiau lagamina.

Tuomet Harris ji paciupo ir nunese I masina. O as pakeliau pompom nuo lovos ir isejau pas Aurelija.

-susiruosusi?-paklausiau.

-aha,-patvirtino ji,-o tu?

-zinoma,-nusijuokiau,-pasilgsiu sito namo.

-as irgi,-pakeldama mr pliuf istare Aurelija.

-eime?

-tikriausiai.

Ir mes letai nuzingsniavome ilgu kalidoriumi. Priejusios prie duru dar karta apzvelgeme svetaine ir uzdareme duris. Letai jas uzrakinome ir isejome I masina. Pompom eme spurdeti vos tik I ja ilipome. Todel juos abu pasiieme Louis. Kai atvaziavome I orouosta. As suniukus prisegiau pavadeliu ir islipau is masinos. As vedziau mr pliuf o Harry vede pompom. Ilipe I lektuva suniukai negalejo nutupeti vienoje vietoje. Skrydis buvo neilgas apie pora valandu. Bet as jaudinausi del sunyciu jie lyg kudikiai. O kas jeigu? Tikuos kad ne.... atvykome greit visi buvo labai laimingi. Paryzius buvo labai grazus o Louis ir Aurelija negalejo nustoveti vienoje vietoje kaip ir sunyciai.

1 diena

(paryzius)

Si kart neteko apsistoti name. teko uztekti neprabangaus mazo viesbucio. Isinuomojome 4 kambarius. Pirmame Naillas ir Liamas antrame Zeinas ir Harry treciame Louis ir Aurelija na o ketvirtas atiteko man ir susniukams. Dziaugiausi nes miegoti su suniukasi kas yra labai miela jie ramiai miega todel bus smagu. As taipat buvau laiminga. Turime tiek daug planu paryziuje del kuriu taip nekantrauju!

Nuo klojos:

Sveika! Taip taves pasiilgau.

Jau ilgai nieko nerasei ar viskas gerai?

Kaip sekasi? Kur esi? Ka veiki?

Klojai:

Labas <3 as taves dar labiau...

Viskas puiku! Turiu du naujus suniukus!

Pompom ir mr pliuf. Sekasi idealei katik

Atvykau I paryziu :o

Buvo taip gera vel su ja susirasyti. Pasiilgau jos taip kaip niekada nieko nesu pasiilgusi. Taipat ir mamos ju man taip truko. Bet buvo gera zinoti kad joms viskas gerai. Tuomet isgirdau riksmus kitame kambaryje. Ir stai tuksenimas I mano duris. As jas letai praveriau ten stovejo Harris.

-ateik,-jis paciupo mane uz rieso,-louis sako kad gamina geriau uz mane! Vadinas rengsim kova tu busi mano komandoj o Aurelija jo. Ir mes gaminsim !

-nieko nesuprantu,-nusijuokiau.

-amm as tau parodysiu.

Kai jis mane atitempe I jo ir zeino kambario virtuve ten jau stovejo Aurelija ir Louis.

-pasiruose,-paklause Louis.

-zinoma,-patvirtino harris,-musu komandos vardas bus "wer the bestest"

-zinoma,-nusijuokiau.

-musu "perfeckts" –nusisypsojo Aurelija.

Ir mes nuejome gaminti. As su Harriu pagaminome ledu su braskem ir sokoladu o jie blyneliu. Tuomet buvo pakviesti Zeinas Liamas ir Naillas zinoma. Jie buvo teisejai. Atidengem lekstes. Abi jos atrode puikiai. Jie visi paragavo.

-turiu pripazinti abu patiekalai geri,-nusijuoke Zeinas,-bet as uz wer the bestest.

-o as papriestarausiu as uz perfeckts,-juokesi Liamas.

-ahhh,-susinervino Naillas,-man taip sunku nuspresti...... tegul as uz wer the bestest.

-wwowooooooooowowoowoowo,-sureke Harry ir mane apsikabino,-zinojau kad mes laimesim.

-tai buvo nesazininga,-papriekaistavo Louis.

Tuomet I kambari atbego suniukai ir islaize visus ledus. As tiesiog juos fotografavau nes jie buvo labai mieli.

____________________________________

sveiki <3

be proto jusu pasiilgau ^^

sendien ikelsiu savo naujos knygos Brookly daly del ko labai nekantrauju <3

kas diena kelsiu po Sendien Rytoj Amzinai daly o jeigu jums patis Brookly ja taipat pradesiu kelt reguleriai...

labai dziuaguosi kad gryzau ir jusu jau beveik 400 <3333 labai aciu <3

all the love xoxo 

Šiandien rytoj ir amžinaiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang