Part 17

127 9 2
                                    


                             2 diena

-iskylausim,-dziugavo Aurelija.

as taipat dziuagiausi. Apsisprendem iskylauti su palapinemis prie upes kas skambejo nuostabiai. Taciau rytoj vaikinu nei nebus namie jie turi 2 konsertus. Zinojau jog jie pervarks ir siuliau sendien likti namie bet jie grieztai nesutiko. Suniukai taip pat nekantravo jie strikinejo aplink duris. As juos pririsau su pavadeleis ir aprengiau mazom striukytem kadangi jau artejo ziema ir paryziuje buvo vesu. Vaikinai manes jau lauke. Aurelija paciupo pompom o as likau su mr pliuf. Harry mane paeme uz rankos kas buvo truputi keista bet as nieko neklausiau nes tai buvo miela ir jo ranka tobulai sutapo su manaja. "youre hand fits in mine like its just mead fore me" suskambejo si eilute mano mintyse. Ube atrode pribloskiamai. Ji buvo tokia grazi vanduo buvo skaidrus.

-Harry?

-taip?,-I mane nuleido akis jis.

-galetum ten atsistoti,-nubiedziau pirstu I vieta prie upes,-ir as tave nufotografuosiu,-nusisypsojau.

-zinoma.

Jis nuejo ten kur as parodziau ir atsistojo. Tuomet jis eme kvaiai pzuoti.

-Harry! Branguti pastovek rame,-priejau ir ji pastaciau.

Jau ruosiausi spausti myktuka ir boom. Kur tau jis vel padare kvaila poza.

-Harri!!,-as piktai surikau.

Ir pagaliau jis pastovejo normalei. Nuotrauka buvo labai grazi. Turejau ja pasidalinti. Zinojau jog presides gandai bet as turejau. Louis nuejo statyi palapines Aurelija su Naillu kurti lauza Zeinas uzmigo ant pripuciamo ciuzinio o mes su suniukasi ir Harriu zinoma. Nuejome pasivaikscioti pagal upes kranta.saule eme leistis todel vanduo atrode toks grazus. saule taip graziai ji atsispindejo. Ir kai sustojome porai nuotrauku. Harrio svelnios lupos atsitrenke I manases. Mano kune kazkas sukibirksciavo. Ta akimirka buvau iziepta lyg lempute. Neklausiau kodel jis taip padare neklausiau kam as tiesiog tuo megavausi. Kai jis atsitrauke jo sypsena buvo milziniska.

-atsiprasau,-nupsojosi jis.

-nepykstu,-atsakiau ir nusijuokiau.

Tuomet mes tiesiog gryzome pas visus lyg nieko nebutu nutike. Kas buvo puiku. Deje Louis vis dar neissiaiskino kaip pastatyti palapine todel mums visiems teko jam padeti. Kai sutemo palapines jau buvo paruostos o lauzo liepsna kaitino muzu kojas. As prisiglaudziau prie Harrio Aurelija prie Louio o Naillas Zeinas ir Liamas viesipg isitiese ir mylavo sunycius. Tuomet Aurelija isitrauke maisa zefyru ir visi nudziugo. Zefyrams lydantis virs ugnies eme pasakoti baisias istorijas kurios is ties verte pakraupti. Atejo laikas miegoti. As nuejau I savo palapine tuo tarpu visi kiti issiskirste I savases. Po poros valandu pasigirdo keistas garsas kurio as labai isigandau. Isejau pas Harry.

-Harry?-susnibzdejau.

Jis letai pramerke akis:

-taip kas yra princese?

-lauke kazkokie garsai,-nedrase istariau,-ir as truputi bijau.

Jis mostelejo ranka link saves ir kilstelejo savo anklode.

-ateik,-nusijuoke jis.

Ir as atejau nei nesudvejojusi. Gal todel jog buvo vidurnaktis o gal todel jog buvau nejuokais isgazdinta bet as tiesiog atejau ir prisiglaudziau. Jis buvo siltas ir letai kvepavo kas mane priverte kaip mat uzmigti.

3 diena

Paukciu culbejimas pazadino labai anksti. Tik tuomet pajutau Harrio ranka ant mano juosmens ir prisiminiau jo as pas ji atejau. Nenorejau jo zadinti bet bijojau jog mus pamatys Louis ir visa likusia diena apie mus kalbes. Net nenutuokiau ka daryti. Po pros minuciu pastebejau jog jis bunda.

-labas rytas,-nusisypsojau.

-sveika,-savo rytiniu giliu balsu istare jis.

Tuomet jis kilstelejo savo ranka as atsistoaju nusisypsojau ir isejau. Ilindau I savaja palapine ir apsimeciau kad miegu. Pro visas palapines praejo Zeinas ir visus pazadino tuomet as islindau padejau viska susikrauti vaikinai mus parveze I viesbuti o patys isvaziavo. Mes su Aurelija nusprendeme nuesiti susiruosti ir apsilankyti netoliese esanceme restorane mat abi restorane jau nebuvome amzius. As uzsidejau zave juoda suknele o ji uzsitempe raudona abi pasileidome plaukus atrodeme puikiai ir jau ruosemes iseti kai...

Praverus duris pamaciau milziniska roziu puokste su atviuku. Letai ja kilstelejau. Ten buvo parasyta "tu nuostabei grazi kaip ir tavo bolsas nuo slapto gerbejo Lejai" kazkodel as pakraupau is kur jie zino kur as gyvenu ir kas galejo jas cia palikti.

-geles?-nusijuoke Aurelija.

-taigi,-atsisukau I ja,-keista.

Pamerkiau rozes nes jos buvo tikrai grazioso ir pagaliau isejom. Pakeliu mus sustabde jauna zurnaliste.

-sveikos as Tifani,-prisistate ji,-gal galiu uzduoti keleta klausimu?

-zinoma,-nusisypsojo Aurelija.

As nebuvau pripratusi prie zurnalistu todel tai buvo truputeli keista bet tuo pat metu malonu.

-leja ar jus su Harriu Styles kazkas sieja?-paklause ji.

-aham na mes geri draugai?-pati saves to paklausiau nes po vakaryksio bucinio vis dar nezinojau kaip elgtis.

-o ar gali buti kad kazkas tarp jusu vyksta?

Ta akimirka as sudvejojau bet zinau jog ju vadybininke Klaudija nesidziaugtu jei pasakyciau tiesa.

-ne,-nusijuokiau.

-o jus Aurelija kaip jauciates po auto avarijos?

-puikiai greit galesiu vel gyventi be gipso,-nusisypsojo ji.

Zurnaliste padekojo ir nuejo. Atitipenusios I restorana buvom suzavetos ten buvo labai grazu ir prabangu mes prisedome prie stalelio ir net pastebejau pora zmoniu mus fotografuojancius.

-am vakar su Harriu kaikas ivyko,-pradejau as.

-kas?-nudziugo ir susidomejo Aurelija.

-na jis mane pabuciavo.

-vadinas jus busit pora!-nudiugo ji.

-nemanau,-nutraukiau Aurelijos minti,-ju vadybininke jiems tikrai neleistu,-nusiminiau.

Diena ten praejo puikiai maistas buvo nuostabus o ir mums tiesiog ramie pasedeti buvo tikrai I nauda. Gryzusi isijungiau televizoriu rode ivares laidas ir isgirdau savo varda.

Leja ir Aurelija buvo pastebetos prabangeme restorane praleisdamos puiku laika. Ar gali teigti kad jos yra geriausios drauges?

As nusijuokiau aurelija taipat pritare juoku. Tuomet isgirdau dar viena pranesima.

"leja teigia jog tar Harrio ir jos niekas nevygsta ir net negali ivykti ar tai reiskia jog ji ji atstume? Taipat puikios naujienos Aurelija sveigsta po skaudzios avarijos"

-wow,-istariau as,-as atstumiau Harry?

-heh,-nusijuoke ji,-kur gi ne jus busite puiki pora.

"Harry Stayls is kart po sendien ivykusio concerto pripazino jog jaucia simpatija Lejai Kendal. Ar tai naujo romano pradzia?"

-kas cia dedasi?-nustebau as.

-yey Harry pripazino jog tu jam patinki!-nudziugo Aurelija.

"Aurelija Torn buvo pastebeta su Leja Kendal praleidzianti puiku laika ji vilkejo raudona aptemta suknele o Leja pasidabino juoda kasmyrine suknyte niekas neabejoja jog nejausti Lejai simpatijos turetu buti nelengva"

Ir as isjungiau televizoriu.

-pasiduodu,-emiau juoktis.

____________________________

hey babes <3

taigi 800 perskaitymu what the hell???

as tokia laiminga jog jus skiriate siai istorijai laiko <3

all the love xoxo

Šiandien rytoj ir amžinaiWhere stories live. Discover now