Po savaites
Graikija
(1 diena)
Praejo savaite skausminga ir zudanti savaite. Skausmas eme mazeti o tas slegautis liudesis po maz paliko mano kuna. Mes gryzome I kelione. Nusprendziau jog kelyje pamirsti apie viska bus daug lengviau. Su mumis keliavo ir Kloja. Maciau jog ji ir Zeinas tampa vis artimesniais kas buvo puiku. Taipat as ir Harris. Mes taipat tapome artimi netgi labai artimi. Jis buvo salia kiekviena akimirka kai man jo reikejo. Taipogi Aurelija ji visuomet mane palaike. Visi mane palaike ir uzjaute. Niekur jau ilga laika nejome bet sendein susiruoseme I plaka seniausia garikijoje gyvenamaji rajona. Jis garseja savo isputinga architektura tode buvau visais sudominta.
-pasiruosusi?-paciupo mano ranka Harry.
-tikriausiai...
Mes isejome. Letai zingsniavome gatvemis. Saule buvo siaubingai kaitri.
-eime pavalgyt?-pasiule Liamas.
-as neisalkes,-atsake Nalias ir paeme Klojos ranka.
Visu zandikauliai nukrito iki zemes. Naillas neisalkes?
-man rodos arteja pasaulio pabaiga,-isiziojo Louis.
-pritariu!-susukau.
-juokauju,-pradejo juoktis Nailas,-aisku kad einame!!!
-fju,-nusijuoke Liamas.
Atejo maza keavine ant gatves kampo. Ji buvo senovine ir visai grazi. Pavalge graikisko maisto pratesem savo kelione.
Ten buvo grazu tiesa gatves buvo perpildytos turistu. Visi sedejo kavinukese vaikstinejo fotografavo ir ciulbejo ivairiomis kalbomis. Pastatai bevei subireje gatves grystos akmenukais ir kur tik pazvelgsi isvydi tonas geliu issiraizgiusiu tarp ivairiu architekturos stebuklu. Kiekvienam kampe buvo kasnors parduodama siuvenyrai uzkandziai viskas kas istraukia visus turistu pinigus. Mane tai liudino toks miesto grozis buvo sugadintas sios parduotuveles girti turiskai ir kavailos kavines. Ejome vis tolyn ir tolyn. Zmoniu mazejo taipat ir ivairiu turistu viliokliu. Atsivere vis grazesni vaizdai as tapau vis labiau pradziuginta maciau Klojos akyse dziaugsma ji svajojo apie graikija nuo maziausiu dienu ir stai ji cia. Jos ranka vis spaude zeinas arba nailas. Matesi jog abu sie grazuoliai reikalavo jos demesio. Visi supratome jog greitai turesime dar viena romana. Tik neaisku su kuo su suo tyliu ir paslaptingu grazuoliu ar suo maista pamilusiu meiluciu. Abu jie jai tiktu tikrai nezinau kuris labiau. Tegul jos sirdis nusprendzia ka rinktis.
-klausyk,-sustabde mane Harris,-as nezinau ka tu man padarei bet tu man labai patinki.... Zinau skamba kavilai bet man neina taves ismesti is savo galvos, tie keli buciniai ir tos mielos akimirkos mane vercia sypsotis. As nenoriu kad tau reiketu taip kenteti nes visi zinome kiek straipsniu piktu ir zeidzianciu komentaru ir taip toliau tu sulaugtum jeigu butum mano mergina. Bet ar nepaisant visa to noretum ja buti?
Nezinojau kur detis.... Jis man be proto patiko viskas ka jis dare sake atrode tobula. As norejau buti su juo. Jis buvo tas kuri as pirma karta pradejau isimyleti... ar man leistis buti jo? O jaigu jis mane sudauzys? Ar man atsisakyti ir ji iskaudinti?
-ach,-nusisypsojau,-Hazz...
As tiesiog perbraukiau savo ranka jo kakla ir sustojau sulig smakru tuomet ji svelniai pritruakiau arciau ir tiesiog ledaus sau panagrineti jo lupas dar karta.
-tai reiskia kad tu sutini?-nusijuoke jis.
-ahh jeigu pazadi toliau buti tuo Harriu kuri sutikau xfactoriuje kai jis nebuvo populerus ir visu geidziamas sirdziu dauzytojas o kai jis tiesiog buvo tas mielas nekaltas berniukas.
YOU ARE READING
Šiandien rytoj ir amžinai
Teen FictionKas yra meile? kaip gali egzistuoti kažkas tokio? Tokio trapaus ir tokio nekalto. Tokio ką taip sunku rastis ir pajausti bet taip sunku pamiršti. Kaip įmanoma jausti tokį stipru jausmą kitam žmogui? Kaip įmano taip prie jo prisiristi? Kaip įmanoma j...